Na 204 jazdili kĺby v čase, keď na Trnávku kvôli výluke na Záhradníckej nejazdila 205. Minulý rok sa tiež objavoval kĺb na 204, ale len na jednom poradí, čo ešte nie je problém.
Mám pocit, že ak by na Rádiovej stáli dva kĺby za sebou, že by ten druhý už trčal zadkom do cesty alebo minimálne blokoval vjazd do Banšelovej ulice.
A mimochodom, nemôže mať 204 dlhé prestávky na Valašskej?
ak by išli kĺby na L204 a L205 naraz, na Rádiovej by sa naozaj nezmestili do obratiska, pokiaľ by boli len na L204, myslím, že by sa to zvládnuť dalo, okrem toho si osobne myslím, že na L205 je kĺb zbytočný, na L204 určite zmysel má, aj na L210 by mohli ísť, ale miesta na šťanici aj na Nivách je málo...
Možno by bolo rozumné konečne potiahnuť trolejbusy po Avion, pripadne Letisko, ked uz tie trolejbusy mame, prezatial ked ich nie je kam poslat aj 206 alebo 210 by bola fajn.
No práveže sa tu (alebo to bolo na FB?) rozoberalo, že 31 Tr nemôžu ísť skoro na žiadnu linku okrem 201 a 202. A tam, kde by teoreticky ísť mohli (203, 206, 210) ich zrovna netreba.
204 - na Rádiovej by sa asi nezmestili dva kĺby za seba
205 - to isté
207 a 209 - problém Mliekarenská
208 - problém Cintorín Vrakuňa
Najviac by sa hodili na 204. Tu ma napadlo, že ak sa naozaj na Rádiovej nezmestia dva za seba, či by nestálo za zvážanie skrátiť 205 po Hanácku, aby mohli ísť na 204 kĺby.
na Zimáku sa dva Sanosy zmestili bez problémov, s tou Vojenskou môžeš mať pravdu, neviem, ako sa na tých troch linkách prestávkuje, ale však L207 zatiaľ kĺbová byť nemôže ?
inak bol som sa dnes pozrieť na Mliekárenskej, ten posledný stĺp v obratisku(bez výložníka) je postavený hodne blbo, ale podľa mňa je tam miesta dosť, neviem, aký majú 31Tr rajd, zasa to môžem porovnať len so Sanosom, ten by sa tam otočil bez problémov...
ono zas prace chvatna malo platna, nech sa len s 30T neponahlaju a urobia to poriadne. Aj tak skusky este nie su ukoncene, zbytocne by stala na stojanke.
Ale pri 29T je to prave naopak. Cim skor tu bude, tym skor mozu zacat povolovacie konanie.
Pokiaľ viem tak zase pre komunikácie v správe magistrátu platia tieto čísla:
"Akékoľvek nedostatky týkajúce sa oblasti správy pozemných komunikácií môžu občania nahlásiť na dispečing oddelenia cestného hospodárstva magistrátu na kontaktných číslach: +17 100, +421 2 593 567 86, +421 593 567 61 a na faxovom čísle: +421 2 593 567 60." ? ?
Petto asi zle pochopil pozeral som plzensketrolejbusy.cz a tam o novych 30Tr ani chyru
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ
https://www.google.sk/maps/place/R%C3%A1diov%C3%A1,+821+04+Bratislava/@48.1738115,17.1664989,3a,75y,26.64h,90t/data=!3m4!1e1!3m2!1sovOFSjtUb9d3svkxbkMD-w!2e0!4m2!3m1!1s0x476c8ee07b733c4b:0x7ef7bf6e0cec572e
Mám pocit, že ak by na Rádiovej stáli dva kĺby za sebou, že by ten druhý už trčal zadkom do cesty alebo minimálne blokoval vjazd do Banšelovej ulice.
A mimochodom, nemôže mať 204 dlhé prestávky na Valašskej?