Hádam si nemyslíš, že investor by súhlasil s umiestnením tabule niekde inde ako pri svojej budúcej stavbe. Myslím, že je to stále lepšie, ako keby za to skasírovali tradičných 3000 € ktoré by sa utopili kto vie kde.
Článok samozrejme treba brať s rezervou, ale výkony tohto približovadla dokumentované videom sú pozoruhodné. Navyše by sa to dalo použiť ako náhradná doprava nielen na zľadovatelé Kramáre, ale aj do zaplaveného Devína, ako ľahký odťah na rôzne skrížené a vybočené klobásy, autá v koľajisku atď...
Vsak v normalnom svete by ani nerobila, kedze tym expertom sa uz v minulosti podarilo aj nevsimnut si ze im skoncila platnost opravnenia podnikat v cestnej doprave...
Ja veľmi dobre rozumiem, ako to bolo myslené. Len tá forma nie je hodná dopravného podniku hlavného mesta štátu EU. A pritom veľmi ďaleko chodiť nemusia, aby videli ako to má fungovať. Na úvod by stačila táto stránka.
Prva veta je spojena s "aktualizaciou" ze 37 UZ obsluhuje AJ oblast strmych vrskov Skratka k povodnej sprave pridali nie na koniec ale na vrch zmenu ze uz jazdi aj na strme...
V štyroch vetách spomínať, že linka 37 na Strmé Vŕšky premáva a potom nepremáva - to je také dpb-ovské. Nerozumiem, ako môže tento subjekt robiť tak dôležitú aktivitu, akou je mestská hromadná doprava, keď tam nie je nikto, kto by dokázal skomponovať 10 riadkov, ktoré majú hlavu a pätu.
ano moze a stava sa to a nic s tym nenarobis.
narozdiel vsak od tohto pripadu su chyby na elektrickovej trati napravitelne a trat sa da rozbit a polozit znovu. A to mal DPB ziadat.
Prepáč, ale to je taký istý argument, ako keby pôrodník rodičom oznámil, že "Vaše dieťa počas pôrodu zostalo veľmi dlho v pôrodných cestách. Má trvale deformovanú dutinu lebečnú, aj chvíľu nedýchalo, bolo trošku viac bez kyslíku, takže bude debilom až do smrti!" Aj to sa počas pôrodu proste môže stať...
Planujem Navštívíř gmunden jeho električku + aj lokalnu drahu t Gmundenu do vorsdorfu(či ako sa volá)viete mi prosím poradiť či tam neexistuje nejaký IDS alebo niečo aby som mal ten lístok výhodný?
Ak chces spiatocny listok SK-Rakusko (pri trase nad cca 200 km na rakuskom uzemi co je aj tvoj pripad) je vzdy najvyhodnejsia kupa CityStar spiatocneho listka v pokladni ZSSK. Vyhodou je uplna flexibilita a neviazanost na ziadny vlak co v pripade (aj tak drahsich) akciovych ponuk OEBB neplati. Ak mas Junior Rail Plus alebo Klasik Rail Plus tak dostanes este dodatocnu 10% zlavu.
Dokonca aj bežná vnútroštátna rakúska tarifa je oveľa vyššia ako Wien Ticket. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jokl