Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #203713:
Tak teraz to bude okolo 0:35, to uz nie je az tak velky rozdiel 🙂
Reakcia na: 810zssk #203691:
Kde sú tie časy, keď posledná 5 mala príchod do Gaštanového Hájika o 1:01 ? .
Reakcia na: diwi #203690:
Pár uvedení na pravú mieru:
1) Dvere:
Nové električky (Siemens Avenio) majú 8 dverí.
Inak je to takto (chronologicky podľa veku:
P3 (Rathgeber GT4) 4 dverí pri dĺžke 16,7 m, premávajú obvykle v súprave s vlekom p3, takže súprava s dĺžkou 37 m má 8 dverí.
R2 (AdTranz GT6N)4 dverí pri dĺžke 27 m - sťažnosti cestujúcich na nedostatok dverí a pomalú výmenu cestujúcich!
R3 (AdTranz/Bombardier GT8N2) 6 dverí pri dĺžke 36 metrov.
S1 (Stadler Variobahn) 6 dverí pri dĺžke 34 metrov.
T1 (Siemens Avenio) 8 dverí pri dĺžke 37 metrov.
Jedna z požiadaviek na nové vozidlo bola čo najviac dverí.
2) Interval:
Interval 10 minút je daný:
a) Nedostatkom vozidiel.
b) Električka nie je nosný dopravný systém.
c) Posilové linky (napr. 20/21/22 - výsledný interval 20/21 je v špičke 4 - 6 minút, doplnený na najzaťaženejšej časti linkou 22 na celkové 2,5 - 3 minúty)
d) Súbehy liniek, takže interval 10 minút je len na koncoch radiál.
3) Automaty:
Automaty vo vozidlách MasterCard neberú, len cash (mince) a nemeckú kartu EC Geldkarte. Automaty na zastávkach berú k tomu aj bankovky, pár najnovších aj VISA/MasterCard. Celkove panunuje v Nemecku nechuŤ k prijímaniu "klasických" bankových kariet VISA/MC (v -nemecku nazývaných "Kreditkarten" bez ohľadu na to, či je karta debetná alebo kreditná) kvôli vysokým poplatkom oproti nemeckému združeniu Geldkarte. Nedávno začali aj DB obmedzovať možnosť použitia VISA/MC vo svojich automatoch.
Reakcia na: Author #203709:
V prvom rade, v prispevku na ktory reagujes som uznal ze to je dobre tak ako je.

Ten druhy odstavec je ale, odpust, totalna hlupost. To akoze teraz vsetci musia suhlasit vo vsetkom s DPB lebo "inak to zrusia"? Ja nemozem za to ze v socialisticky fungujucom DPB sa vseobecne kazda kritika berie ako utok a nie ako podnet na zlepsenie - pricom ak sa vhodne odkomunikuje preco je to lepsie tak ako to je (co spravil napr. d3k0) tak samozrejme je v poriadku ak sa nezrealizuje.
Reakcia na: MatejBA #203698:
Aby si stihol zapísať celú výpravu ??
Reakcia na: 810zssk #203705:
Presne, ako pisali frenky + d3k0, na prestup smer Prazska a Sancova je 5min (23:56-00:01) a hadam ktosi z Postovej nepojde do Petrzalky cez HLS. Vychylenie 1ky by zrusilo obojsmernu nadvaznost 5+1 Dubravka>KV>HLS.

Ale budme vsetci pokojni, zodpovedni pani to tu citaju, pripomienky si mozu vyhodnotit ako kritiku zo strany cestujucich a rychlo navrhnu posledny spoj 1ky zrusit.. A bude po probleme i vecernej nadvaznosti z centra k NV.
Reakcia na: frenky #203703:
A ešte keď pôjdeme do detailov, tak kto ide z mesta na N74. môže použiť aj končiace eliny na Vajnorskú alebo Račiansku a prestúpiť na ňu na Trnku, alebo Račku. Nehovoriac o tom, že veľká časť trasy je pohodlne dostupná z N61, 70, 72 (z N72 sa dá prestúpiť na N74 smer slovnaft).
Takže vlastne nám ostal "problémový" iba prestup na N21 a N37.
Len taka poznamka mimo temy:

Pred par dnami som vo Viedni videl railljet ktory bol po celej svojej dlzke oblepeny reklamou. Avsak som nevidel ani jedno okno, do ktoreho by zasahovala reklama. Normalne aj ked tam bola tvar, tak radsej vystrihli tu cast, ktora zasahovala do priestoru okna. Nasinci by sa z toho mohli poucit, nie len DPB, ale aj ZSSK, ktory tusim tiez lepia reklamy cez okna...
Reakcia na: Dave177 #203692:
Ak sa nemylim, tak to pojde cez €urofondy, viac snad netreba povedat...
Reakcia na: d3k0 #203699:
To s tym Hodzkom je dobra pointa. V takom pripade suhlasim 🙂
Reakcia na: MatejBA #203702:
Myslel som tym to, ze ked cely vikend/vecer L1 chodi :13, :28, :43, :58, tak vychylenie jedneho spoja o 2 min skor sposobi, ze ludia, co su nauceni na casovu polohu odchodov, budu nemilo prekvapeni, ked v dialke uvidia koncove svetla. Ked uz nieco posuvat, tak radsej na neskor.

Inak plny suhlas s frenkym.
Reakcia na: MatejBA #203702:
Dobre este raz. Menuj nocak, na ktory sa neda prestupit v meste, ked idem z mesta tou poslednou 1ckou. Su to LEN linky n21, n29, n37 a n74. Najdolezitejsi nocak v Bratislave n33 som neuviedol, pretoze ten je lahko pristupny skoro v centre mesta. Linkou n29 dohromady nikto necestuje, takze nam ostava len n21, n37 a n74, co su vsetko linky, na ktore sa da v uplnej pohode prestupit na NFL a nepotrebujem sa trepat z nejakych soto dovodov na hlavnu stanicu.
Reakcia na: d3k0 #203699:
Je pravda, ze je menej smradlavy, ale myslel som to v tom style, ze ked je uz Hlavna Stanica hlavny terminal pre vsetky N linky, preco nedat prichod o nieco skor. A 2 minuty dlhsie statia na NFL nie je o moc horsie, ako ked niekto pojde na Hl. St. a ujde mu nocak pre tie 2 minuty (moze sa stat, ze si budu ludia mysliet, ze tam bude garantovany prestup).

A mohol by si vysvetlit co si myslel tym "Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim"? Nejak nerozumiem, ako by "zdrhala cestujucim" keby odchod z Hlavnej bol o 2 minuty skor, tj. nie 23:28 ale 23:26.
Reakcia na: 810zssk #203695:
Jak vravi frenky, radsej pobehnem z NFL na HS k nocakom ako z konecnej , predsa len aj sofer nocaku ked dobehujes spredu ti asi skor neujde ( lebo ta vidi s vyssou pravdepodbonostou ) ako ked dobehujes zozadu . A mas to este aj bezbariererove z NFL ?
Reakcia na: d3k0 #203699:
*...aby sli...
Reakcia na: MatejBA #203698:
Takze radsej posunut celu poslednu 1 o 2 min skor, aby zdrhala cestujucim, len preto, ze nemozu prestupit na NFL?

Povedzme si, kto nou bude cestovat k nocakom - asi nie ten, ktory by mohol na tie nocaky nastupit aj na Hodzku. Takze zostavaju len linky, ktore stoja bud na NFL alebo SAV smer Prazska. A tam je ten prestup aj kratsi aj rychlejsi aj menej smradlavy, cize niet dovodu, aby si na Hlavnu stanicu...
Reakcia na: frenky #203697:
Hej, ale 810 ma pravdu, bolo by skvele v ramci nocnych liniek urobit posledny prichod L1 aspon o 23:55, nech je prestup na hlavnom prestupnom uzle celej nocnej dopravy 🙂
Reakcia na: 810zssk #203691:
Da sa prestupit aj o zastavku skor nie? Ja myslim, ze za 5minut (23:56 - 00:01) z NFL prejdes aj na SAV uplne v pohode.
Reakcia na: Dave177 #203692:
dokazali by to aj za 3 tyzdne. Ale ako by potom vysvetlili, ze to bude stat 50 milionov korun.
Reakcia na: Petto #203694:
Na hlavnej stanici teda 23:57.. ak pride nacas, bude sa to dat vybehnut, ale bude to LTT... idealne by bolo keby to slo o take dve minutky skor 🙂 Ale samozrejme ide o velke zlepsenie, ze konecne niekto riesi aj vecernu dopravu a najma prechod z denneho na nocny rezim.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.