Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Sarko: No lebo KT8RN je úplne Košická záležitosť a KOS Krnov ten NP článok vyrobil čisto len na požiadavku Košíc. (Tiež len podpichujem) Nebyť Českých miest Košice by niečo také nenapadlo.

Re #20210 Turbo: v tom prípade pýtaj jeho číslo, napíš na neho sťažnosť a napíš žiadosť o stornovanie pokuty z uvedených dôvodov. Kamarát tak spravil a generálny mu ju stornoval.

Re #20235 Sarko: Tak to už nemyslíš vážne. Tak keď vodič dostane napr. infarkt tak tam voz bude stáť až kým dispečer nedovezie nového vodiča?!
Okrem iného, ak chce dispečer riadiť nejakú mimoriadnu situáciu musí vedieť ako sa s vozidlom môže správať a neposielať napr. NP bus cez trávnik a iné nezmysli.
Keď dostaneš vodičák na bus tak tam nie je napísané bus bez cestujúcich a bus s cestujúcimi.
Reakcia na: Sarko #20241:
Tak to, co si nam tu popisal, je robota hodna oceneni miss trabust roka, miss trabust asympatia. Este nad to natiahnut vedenie na dajakych pevnych svoreckach a bolo by to poriesene definitivne 🙂
Reakcia na: Andy #20236:

Keďže celý extravilánový úsek rýchlodráhy zo žliabkových koľajníc typu NP4 bol v roku 1992 komplet vymenený za vignolové S49, no a práve v úseku uvedeného mosta sa nachádza tiahle ostré "esíčko". K vykoľajeniam dochádzalo práve po otvorení novej trate, keď žliabok ako logická prídržnica chýbal a vlaky jednoducho doslova vypadávali. Že nebudú vypadávať pri vyšších rýchlostiach sa zistilo až potom, keď niekoho napadlo, že všetky vykoľajenia boli v smere oblúka dovnútra, takže pri vyššej rýchlosti udržalo vozidlo bez vykoľajenia vyššia rýchlosť a zotrvačná sila. Následne sa nainštalovali po oboch vnútorných stranách prídržnice v tvare "┌" a "┐" a vykoľajenie sa už nevyskytlo. Zachovali sa však značky "Pozor! Úsek častých mimoriadných udalostí."
Reakcia na: Sarko #20239:
Tak ten zákon treba zmeniť alebo sa mu vyhnúť. Do roku 1979 by Ti každý v ČSSR povedal, že podľa hentakého a takého predpisu nemôžu byť v súprave tri vozne T3. A čo sa stalo? DPMK si vybavil výnimku. Prečo by si teda v našom prípade vybaviť výnimku nemohol DPB?
Reakcia na: Vladimír #20202:

Lenže pozor, aj v KE sú takmer všetci dielenskí, dispečeri, dokonca aj väčšie množstvo administratívnych pracovníkov vodičmi. Títo však nie sú v službe denne ako riadni vodiči, preto vozidlá MHD však môžu iba posunovať a bez cestujúcich.

Platí predpis, ak vodič nie je v riadnej službe viac ako 2 mesiace, musí pred službou s vozidlom MHD absolvovať zácvik v obmedzenom počte hodín (t.j. nie ako nováčik).

Oficiálne Ti teda podľa zákona nikto nepovolí posunovanie vozidiel obsadených cestujúcimi dispečerom, či inou osobou.
Reakcia na: Sarko #20235:
Prečo by mal dispečer robiť vodičské oprávnenie... prečo... prečo... prečo... Ta žeby mohol cúvať s brikami, ňe? 😉
Reakcia na: Sarko #20235:
Napriklad ked vodicovi pride zle, tak dispecer ma moznost sa tam dostat prakticky za minuty. Lenze kym by sa tam dostala zaloha, tak to by chvilu trvalo.
A u nas vacsina dispecerov brigadnicky jazdi s cestujucimi.
Reakcia na: Sarko #20233:
A co je vlastne pricinou? Zly stav trate? Ak ano, tak preco to neopravia?
Reakcia na: Igorko #20211:

No to sa mi nepozdáva. Prečo by mal dispečer robiť vodičské oprávnenie na vozidlá MHD, keď sa premáva max. v aute.

Prípad neschopnosti vodiča je, si myslím, veľmi vzácny a ak sa aj tak stane, je predsa lepšie doniesť vodiča-zálohu, ktorý pokračuje v jazde, než aby to dispečer odtiahol do vozovne.

Okrem toho, dielenskí majú vodičáky, ale len ako posunovači, nesmú však prepravovať cestujúcich. Zrejme je to aj prípad BA a PH dispečerov. V tomto prípade by to bolo niečo úplne iné.
Reakcia na: m@rtin #20230:
No vidis ze mozme debatovat aj bez hadok a nadavok 🙂 Len prosim ta nenapis, ze to velke pismeno za predlozkou je lepsie 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃
Reakcia na: Andy #20232:

Nemá prečo zabrzdiť. Perešský most je na vysokom násype, po ktorom len ťažko vylezieš, iba ak po trati. Je to separované od cestnej dopravy, v blízkosti nie sú žiadne chodníky, iba pole. Veľké výkoľaje tu boli v roku 1992, rekord je takmer 20 vlakov (2xT3, 3xT3, 2xT6, KT8) v jeden deň počas špičky. Za posledných 10 rokov nebol zaznamenaný ani jeden.
Reakcia na: Sarko #20197:
A co ked musi elektricka zabrzdit. Potom sa vykolaji?

Re #20210 Turbo: Ja by som sa s nimi nehadal, proste by som im povedal "Vynechal spoj linky xx, odchod xx:xx zo zastavky xxxxxxxxx a o 15 minut isiel dalsi..." - ked vidia ze neklames, tak nerobia problemy.

Re #20211 Igorko: A ked musi dispecer odstavit auto, tam ako si potom prenho pride po skonceni dojazdu do vozovne?

Re #20212 Turbo: Uz sa zlepsuju...

Re #20215 Igorko: Ale keby sa ich niekto pytal, preco to nenapisali, tak maju vyhovorku, ze vysokopodlazne trolejbusy sa nevyrabaju a autobusy ano, tak sme napisali najlacnejsie.
Více informací o závodu MHD v. auto v. kolo v. motocykl jsou na http://www.praha-noviny.cz

Je tam vyčíslena i cena.
COLOR:
Máš pravdu, dny v týdnu jsou s malým 😮

Ale česká gramatika se od slovenské např. liší i tím, že my v názvu za předložkou píšeme vždy velké písmeno.

Např. U Hangáru, V Lipkách, Na Stráni, U Dálnice...........
COLOR:
Před prázdninami se konala ještě jedna akce. Na 200 studentů středních škol se zúčastnilo průzkumu kapacity všech vozidel MHD. Jen dodám, že se opravdu čísla od výrobců dost liší od pravdivé skutečnosti.

To je dobrá ptákovina ten závod s časem. Primátor jezdí na kole, radní metrem, redaktoči ČRozhlasu autem, ředitel DP na mopedu a Klaus na koloběžce 🙂 Jen jsem zvědav, jak dopadne den mobility MHD zadarmo? Stejně bude jezdit aut pořád stejně.
Reakcia na: m@rtin #20227:
Sobota je s malym s, ale inak zaaaaavidiiiiim 🙂
Turbo:
Jestli ti mohu doporučit, tak v Sobotu se koná den otevřených dveřích v areáléch DP.
-Depo metra s vystavenými vozy
-Opravárenská základna metra
-Ústřední tramvajové dílny, kde se modernizují tramvaje T3
-Autobusové garáže s vystavenými vozy, kterými DP disponuje
-Dopravně opravárenská základna autobusů
-Hasičský sbor metra
-Dostaneš tam propagační materiály, nafukovací balónek, lízátko a můžeš si poslechnout pěvecký sbor 🙂

Od stanice metra Skalka bude jezdit v nepřetržitém provozu speciální linka do areálu DP. DOD je od 10.00 do 16.00.

Muzeum MHD je otevřeno v Sobotu a v Neděli, v Sobotu by mělo být otevřeno snad zdarma. V Pondělí jezdí celá MHD v Praze ZDARMA, stačí si jen dojít do některých ze středisek informací pro jízdenku na celý den, kterou dostaneš zadarmo.

Co nevynechat:
metro-stanice Rajská zahrada, nové vozy M1 a M1.2 na lince C

tramvaje-Barrandov, Trojská 8,6% stoupání, asi nekrásnější trať 22 a 23 z Malovanky okolo hradu, Chotkovou, splítkou v Letenský, Malou Stranou, okolo Národního divadla, přes Karlák na Náměstí Míru. Pak estakádu na Žižkově Krejcárek anebo rychlodráhu do Modřan.

autobusy-Karosy rád nemáš 🙂, ale kdyby přece tak KB Citybusy jezdí na linkách 136, 177, 200, 109, 198 a 271. Zajímavá je linka 100 Expres Zličín-Letiště Ruzyně (upravené autobusy pro provoz na dálnici 110 km/h a pro převoz zavazadel. Velmi zajímavá je linka 231 z Na Knížecí.

Z Prahy-no tak samozřejmě centrum, třeba Žižkovskou rozhlednu nebo stavbu hokejové arény pro MS na příští rok u stanice metra Českomoravská.
Reakcia na: tr3mp #20217:
www.bratislavskenoviny.sk/sibyla 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
15.9.

ZÁVOD AUTOBUS+METRO VERSUS AUTO
Zástupci Prahy a Dopravního podniku se
od úterý do čtvrtka pokusí dokázat, že
městská hromadná doprava může konkuro-
vat autům. V ranní špičce budou jezdit
autobusem a metrem z Jižního Města a
Bohnic na Václavské náměstí.
Na shodné trasy se ve stejný čas vydají
pracovníci ČRo1 Radiožurnálu v autě a
na motocyklu. Navíc se ještě na kolech
přidají členové sdružení Oživení.

Soutěž Ranní závod s časem se koná
v rámci Evropského týdne mobility.
První trasa vede z autobusové zastávky
Odra v Bohnicích na Muzeum, druhá vy-
chází ze zastávky Brechtova na Jižním
Městě. Výsledek se Pražané dozvědí ve
čtvrtek v horní části Václavského nám.


(teletext CT)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.