Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #20083:
No revizori v BA nie su zas taki zli. Zatial som sa nestretol s tym, ze by niekto mal dva zlavenene listky. No ked byva problem, ze napriklad ma niekto zlavneny listok a nema uplne narok na zlavu, tak sa s revizorom da dohodnut. Toleruju aj take, ze vcera prestala platit elektricenka. A co sa tyka deti napriklad, ked nemaju listok, s tymi sa chvilu porozpravaju a potom ich obvykle pustia.
Reakcia na: J #20082:

Vyhybky mozu byt nielen v blizkosti zastavky, ale aj priamo v urovni zastavok. Perfektnym priladom je napr. prazska zastavka HLAVNI NADRAZI. Kolajova spojka je tam sice opacne (z oboch stran po hrote), ale to nevadi, prave naopak, prisla velmi vhod pri prazdninovej vyluke, pricom sa tu uvratovo otacali KT8D5 na vylukovych linkach 35 a 39.

Okrem toho, coraz viac sa vracia ku klasickemu otvorenemu zvrsku s vignolovymi kolajnicami, kde sa daju pouzit aj "zeleznicne" vyhybky, ktore mozu byt aj elektricke ovladane. Na takychto vyhybkach sa daju uz dosahovat aj krasne rychlosti. Existuju vsak aj klasicke "zliabkove" vyhybky, ktore su stavane aj na vyssie rychlosti. V KE sa odvcera pouziva jedna takato (vyrobca DT Prostejov) na rekonstruovanej trati na Juznej triede, ktora je stavana na rychlost 50 km/h aj proti hrotu.
ako je to teda s tymi np? je aspon trochu jasne, ake vozy pridu? (ci sa ma zmysel predierat k zst petrzalka 🙂 kazdopadne skoda, ze ten graf (asi) nepride -- fotka grafu s neznymi siluetami petrzalskych panelakov v pozadi... :)))
Vladimír: Jo to ma nenapadlo,že by sa to dalo dať aj do zastávok. To by bolo fajn. A dalo by sa to využívať aj pri výlukách. Teda vždy by sa robilo iba na jednej kolaji. Bolo by to síce so zdržaním, ale na tú chvíľu by to nevadilo.

Kami: a ten Solaris aj viezol ľudí? Kto by kupoval Solaris 18. BB nie ani Prešov. KE by písali na diskus. No napadá ma Nitra. Avšak mohla si ho kúpiť aj normálna firma, avšak na čo NP. Minule som tak videl SOR s logom Slovenských telekomunikácií. Ale načo je ST 11m SOR. Som z toho jeleň. Máš bojovú úlohu zistiť čo a ako 😃

žeby si DPB urobil z nás srandu a vybavil Suchoj 18 na linku zťp na nedeľu 😃 Veď Poliaci sú taký nábožný, že by ho pomaly aj zadarmo dali 🙂
Reakcia na: J #20082:
Vec s platnosťou lístkov som okomentoval už v príspevku pre Andyho. Ja som mal iné info a sám sa rád dozviem, ako je to vlastne.

Čo sa týka koľajových spojok, dnes sú predsa k dispozícii výhybky, cez ktoré sa dá krásne rýchlo prechádzať. Okrem toho, spojky môžu byť v blízkosti zastávok, kde by sa napríklad muselo aj tak brzdiť do zastávok, takže cestujúci by zdržanie nepociťovali. V dnešnej dobe sa už nedá povedať, čo je rýchlejšie, či bus alebo elina. Ide o to, čo si ako rýchlejšie postavíš. A električka v tomto ohľade v žiadnom prípade za busom nezaostáva.
Reakcia na: Andy #20078:
Nuž, neviem. Ja som počul, že v BA sa to neuznáva. Celkom by ma aj zaujímalo, ako je to vlastne.
Re Z: Suchoj označujem Solaris Urbino pretože mu dávajú skratku SU 🙂 Ale keď už o tých stíhačkách. Poznáš z dielne Suchoju S-37 Berkut. Má opačnú šípovitosť krídiel a veľmi dobrú manevrovateľnosť. Potom čo bola predstavená tak amicí znovu obnovili vývoj lietadiel s opačnou šípovitosťou 😃
SU 27 je najkrajší keď robí kobru. Vtedy mám pocit, že popreli fyzikálne zákony keďže chvost má viac vpredu ako kabínu čiže defakto cúva. Keď to videli amíci čumeli a nechceli sa pustiť do vzdušného boja pre divákov. Vraj im to nedovolujú predpisy 🙂
A nehumanne účely. Myslím si, že vojna je humanna, keďže humanne je to čo vymyslel človek. A vojna je len výtvorom človeka. 😞 Ale chápem ako si to myslela


Tie kolajové spojky by brzdili dopravu. Už teraz mám nervy keď na každej výhybke musí brzdiť jak chmulo. Vivat busy v tomto sú lepšie. Avšak paralélny bus je na houby pokial trať nebude zrýchlodrážnená. v dúbravke by ako doplnok postačila 83 a 34, krčace to nepotrebujú a v Karlovke by sa niečo vymyslelo z dlhých dielov. V Ružinove by sa upravila 78 a potom 50, v Rači 75 a na Vajnorskej by sa niečo vymyslelo. Avšak Vajnorská je už teraz dobrá a rýchla.

Vladimír: Zase nerob z DPB oné, neviem čo. Neverím tomu, že keby ma revízor chytil so 12 kounovým lístkom a cestoval by som 50 minút avšak preukázl by som sa mu právom na zľavu, že by mi dal pokutu. A ak áno, tak neverím, že po napísaní žiadosti o odpustenie by mi ju neuznali. Zase keď to nie je jasné napísané v prepravnom poriadku neznamená, že to nefunguje.
Jeden môj kamarát dostal pokutu za to, že už mu neplatil lístok, ale ten predtým bus vynechal. Napísal žiadosť a odpustili mu ju.
Druhý dostal pokutu úplne právom, napísal žiadosť s tým, že to bolo prvý krát a že ho to mrzí a viec to nespraví a odpustili mu ju.
Reakcia na: Andy #20078:
Sorry, nepochopil. Boli uz take pripady...
Andy, D3k0: vychadzam z toho co som videl a z vyjadreni viacerych Bratislavcanov. Kto nemusi, z domu nevychadza. BB je velka ako Petrzalka. Aj auta sa budu tlacit co najblizsie a zrejme ich nakoniec pustia k autobusom. Iste treba aj kyvadlovku a posilnenu dopravu zo stanic. Ale inak bude mesto spat (ako nedelne dopoludnie na dedine 🙂 ). Prichod putnikov je rozlozeny do niekolkych hodin, co je nic proti rannej spicke. Problemy budu, ale nic co by BA nezazivala. Kazdopadne som zvedavy na vase fotky z akcie.

BTW: zase siel Solaris. V strede ma biely pas, tmava farba sa neda v tme identifikovat.
Reakcia na: Kami #20075:
No lenze ako chces docielit, aby sa ludia z tych parkovisk dostali na omsu do Petrzalky? A este k tomu na exprese hovorili poobede zdrzanie do hodiny kvoli zapcham klavne pri tescu a carrefoure.
Reakcia na: Vladimír #20077:
Ja si myslim, ze by to revizor uznal. Kedysi sa bezne chodilo na dva zlavnene ako jeden cely..
Vidíš? Ďalšia nehoráznosť od DPB, ktorej riešenie nestojí ani korunu! Prečo sa lístky nedajú sčítavať? Prečo ak nemám po ruke 30min. lístok za 16 Sk a doplnkový predaj neexistuje, NEMÔŽEM si označiť ako náhradu 2 10 min. lístky po 14 Sk? Veď DPB svoje peniaze dostal, dokonca som si priplatil!

V tomto ako príklad môže poslúžiť Prešov (sorry, že zas začínam), ale aj také Košice. Už dávnejšie sa z textov na CL vypustili také slovíčka ako "obyčajný", "zľavnený", "II. pásmo" a pod. Rozhodujúca je cena. Ak potrebujem zaplatiť 12 Sk a mám pri sebe jeden lístok za 8 a druhý za 4 Sk, tak po označení platia ako lístok za 12 Sk. Tak isto môžem použiť aj 3 lístky po 4 Sk a kombinovať ako chcem. Na niektorých zastávkach v Prešove napr. nie je v predaji občiansky lístok za 8 Sk, ale je tam len automat na 4Sk lístky, na ktorých tučným výrazným fontom (aby každý pochopil) napísané: Lístok 8 Sk = 2 lístky po 4 Sk! 🙂
Reakcia na: Kami #20075:
Ale BB je predsa len o cosi mensia ako BA... 🙂
Zdenko:pozri si stare diskusie co pisali dnesni odbornici 🙂. Ked budes sledovat iMHD, nieco si nastudujes, tiez budes profik. 😉

Podla toho co som zazil v BB nie je dovod na obavy v nedelu. Okrem casu tesne po omsi bol zaujem o MHD ako cez vikend. A vozidla putnikov zaplnili len parkoviska na kraji uzavretej zony. A to tam boli aj osobne auta.
Reakcia na: COLOR #20071:
Ked si spomenul tych profesionalov, tym myslis aj mna?
Reakcia na: COLOR #20070:
Nebodaj niekto z tvojej rodiny pracuje v DPB?!
Ad Mapy na iMHD> Dnes som cakal v rade v predajni DP pod Novym mostom a asi piaty predo mnou bol daky typek s mapou z iMHD. Ked sme sa minali vo dverach, vsimol som si, ze ma 3 nejake hnede turisticke listky. Aj sme nastupili do 11, on ich oznacil vsetky naraz a veselo dalej studoval mapu 😉 Mozno daky veriaci, co veri ze sa platnost tych listkov scitava 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Mimochodom prirucku Sprievodca v MHD maju podla papiera na Mierku, Olejkarskej a Obchodnej, no ta baba povedala, ze len na Obchodnej. ?
Reakcia na: Zdenko #20060:
Ale ved my sme profesionali!!! 🙂 No a samozrejme to prekvapenie som cakal, je na mieste 😃 .
Reakcia na: Zdenko #20066:
Tajomstvo sefkuchara 🙂 🙂 😉 😉 😎 😎
Reakcia na: Z #20057:
Pokiaľ to má ešte na streche dva zberače, tak je to OK ale smradobusy, ekobusy čistiate zvuk a odsávajúce hluk a podobné zvrhlosti naozaj stačia ako doplnok do dier, kam sa nevyplatí koľajnice ani drôty ťahať, ale prekrýbvať s nimi E linky mi príde zvrátené.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.