Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mark178 #199612:
Neratas dvojsedacky ako 1 sedacku?
Reakcia na: Roberto #199611:
buď som ja debil alebo čo, ale naozaj 36 ich iba vidím 😑
Reakcia na: mark178 #199610:
nech ratám ako rátam rátam 52
Reakcia na: nooopyn #199607:
nech chcem ako rátam počty sedadiel pri 30t nesedia moc.. narátal som ich iba 36 😑
Reakcia na: TeBeCe #199599:
mne sa páči obratisko molecova, ak to tak chápem bude to malé električkové obratisko či sa mýlim?. konkrétne strana čísl 6, bod 5
a presne viem v ktorých meistach 🙂 by to mohlo byť som sa nad týmto cez týždeňzamýšlal, keď som čakal na 139 🙂
Reakcia na: nooopyn #199607:
Uz grafik v Skode mohol zohladnit 1000 mm rozchod a isto budú aj iné kryty podvozkov, takze vyzualizacia je zavádzajúca..
Reakcia na: Max #199604:
Ale ako predĺženie 63 po trase Galvaniho - Ivanská - Letisko.. Určite nie trolejovať súčasné žel. priecestie.
Reakcia na: Max #199604:
Sidliska Lamač asi najskôr v ďalšom storočí, Letisko by teoreticky malo šancu...
Reakcia na: Mike #199603:
Mna by zaujimalo, kedy sa dockame zatrolejovania sidliska Lamac a letiska a trolejbusovej 61 a 63
Reakcia na: MatejBA #199601:
O čom presne je ten materiál? Podľa mňa iba nejaký orientačne koncepčný.. Až bude nejaká reálna projektová dokumentácia potom sa budem tešiť že "konečne" 🙂
(Btw. aj na trolejovanie 63ky bola projektová dokumentácia a tiež sa ten proces vraj pozastavil..)
Reakcia na: MatejBA #199601:
Dá sa vôbec v našej dimenzii vybudovať tak zložitá a náročná vec ako odbočka na HLST?
Reakcia na: TeBeCe #199599:
bod 4 ďalší rozvoj trolejbusových tratí doplniť:
• TT Mlynská dolina - Karlova Ves, ako prepojenie systému trolejbusových tratí
s možnosťou priameho prepojenia mesta s Kramármi a Karlovou Vsou s napojením na
súčasnú samostatnú trať Molecova – Kuklovská (nahradenie autobusovej linky 32
trolejbusmi). Uvedené riešenie zabezpečí dopravu s trolejbusmi bez pomocného
dieselového pohonu na linke 33. Podľa realizácie predstaničného priestoru (námestie
F. Liszta), riešiť aj možnosť odbočenia na Hlavnú stanicu v smere od Pražskej ulice.

Zeby konecne? 🙂
Reakcia na: TeBeCe #199599:
Dost by ma zaujimalo preco Vajnory zahrnaju medzi priority, uprimne nerozumiem naco ta trat vlastne bude dobra a komu ma sluzit. Pritom penazi bude stat celkom dost.
Návrh koncepcie rozvoja mestskej hromadnej dopravy v Bratislave na roky 2013-2025 časť : Rozvoj a modernizácia technickej infraštruktúry dopravnej siete električkových a trolejbusových tratí
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_14_05_22/04_Koncepcia_MHD.pdf
Reakcia na: borisko #199596:
Kde konkretne sa stazujete ? ci len šomrete vo vozidle ? Tie 2-3 vozidla Karosy CNG by sa mozno nasli na Juraku, ale kto zaplati tu vyssiu spotrebu poh.latok ?
Reakcia na: borisko #199596:
Máš od tých "všetkých" nejakú plnú moč alebo si sa len tak rozhodol, že budeš hovorcom?
Tak nech daju velky autobus nech daco s tym robia.Hovorim za vsetkych co sa stazuju na 23.
Reakcia na: borisko #199592:
Nie, nemoze tam v com case jazdit maly bus, pretoze ten prejazd je z 26ky kde je bus pochopitelne klbovy.
Reakcia na: Petto #199593:
samozrejme ak tam ta L23 bude zachadzat ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.