Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #199001:
Mám rovnaký názor, ja som to myslel skôr z pohľadu výrobcu a zmluvy. ?
Reakcia na: Andy #198998:
tak pravda je, že 14Tr sú v podstatne horšom stave ako 15Tr, ale na druhej strane keď by prišli 31Tr tak, ako bolo plánované, mohli by jazdiť aj na 204, 208 a 212 komplet kĺby a sól by nebolo toľko treba
Zdravim neviete ako dopadly tendre na autobusy? Dik za info.
Od pondelka dojde z dovodu vystavby elektrickovej trate k zuzeniu jazdnych pruhov na Einsteinovej a na D1. Predpokladana dlzka trvania obmedzenia je zhruba 4 mesiace.
Reakcia na: trolejbus6207 #198997:
Majú, ale možno sa medzičasom ukázalo lepšie najprv vyrobiť všetky krátke, a ak ich vvyrobia skôr než ostatné, a zároveň dodržia termíny tých ostatných (to zatiaľ plnia), tak v tom žiaden problém nie je.
Reakcia na: Petto #198993:
nemajú 30Tr s APU prísť ako posledné?
Reakcia na: Sommelier #198983:
Povrava sa, ze kapacitu umelo znizili aby to vydrzal ram (kedze s APU ma vyssiu hmotnost), len ci si to niekto bude vsimat v praxi...
Reakcia na: Petto #198993:
Tak to ma zaujíma kde dajú kontajner s výzbrojou keďže do prednej časti dali klímu a v zadnej je výfukový systém. ☺
Reakcia na: luky133 #198988:
Tak opciu by DPB najradšej uplatnil celú (prečo by aj nie), ale má to dve podmienky. Jedna sú peniaze - na opciu zatiaľ isté nie sú, ale je vôľa použiť peniaze z určitých fondov. Takže musí to ešte prejsť byrokratickými procesmi na ministerstve, meste a podobne. A čo sa druhej podmienky, tak tou je výrobná kapacita. Výrobca by to musel stihnúť vyrobiť do konca roku 2015. U trolejbusov s tým problém nie je, takže by malo byť možné vyrobiť všetky opčné trolejbusy, ale u električiek sa povráva len o polovici opčných kusov, pretože Škoda má veľa zákaziek. Na druhej strane, nedávno prehrala súťaž v Budapešti, takže možno predsalen kapacita bude.
Predpokladám, že ak by to do konca roka 2015 celé vyrobiť nestihli, tak opciu na zvyšok môže DPB uplatiť neskôr, ale už na to nebudú môcť byť použité peniaze z EU fondov z aktuálneho obdobia.
6703 sa vyradí alebo nie?... už pol rka nebola vonku a jeden človek minule hovoril že sa z nej rabuje, 6702 je dneska schovaná odviedla teraz pár dní roboty, ináč akosika často sa stráva že 2 troleje na týždeň zdrhnú do gáraže, mali by ich šetriť viacej že nie furt ten istí nasadzovať napríklad po týždni jazdenia nejakému oddýchnuť lebo tie 25TR je des
Reakcia na: Sommelier #198987:
Ak nemajú externý displej, obsah kamery je možné zobraziť v palubnom displeji vodiča. (Aspoň v PO to tak funguje/fungovalo, že v prípade, že je vozidlo v zastávke, ukáže záber z niektorej z kamier v interiéri.)
Reakcia na: luky133 #198981:
Budu to BUSEcka...
Ako je to s opciami na nové vozidlá? Trolejbusy boli už potvrdené Belfim, električky nedávno spomínal v počte 45ks a pred pár dňami písal DPB prostredníctvom svojej hovorkyne o 60ks na FB ... Tak sa nakoniec uplatňuje celá opcia?
Reakcia na: Dispecer #198985:
Áha, no tak to asi do toho rohu navydalo. Obsahuje výbava v kabíne aj displej na ktorom sa budú dať zobraziť to čo snímajú kamery ? Zadná externá pri cúvaní a (ak vnútorná pokrýva) priestor zadných dverí v bežnej premávke ? Aj keď to nie je nevyhnutné, trochu by sa to mohlo vodičom a cestujúcim hodiť, keďže tá APU (úplne) bráni výhľadu do priestoru posledných dverí.
Re Petto: veď áno, rozdielna obsaditelnost na meter a hneď sme inde, ono tak ako to vyzerá to zobralo 4 na sedenie a imho aj niečo (malo) z priestoru pre stojacich pasažierov..
Reakcia na: Sommelier #198984:
len papierove znizovanie a oblbovanie kapacity, vozidla s APU maju realne rovnaku kapacitu stojacich cestujucich ako vozidla bez APU ?
Reakcia na: Sommelier #198983:
Oprava: 4 na sedenie (miesto 6), stále však strata 30 miest na státie..
V katalógu som si všimol (zrejme veľmi predbežné) údaje o obsaditeľnosti vozov s a bez APU - 60 a 94, pričom sa s APU stráca 6 miest na sedenie a 30 na státie.. Vo verzii s APU pôjde predpokladám o vnútorné obloženie zhodné s autobusom - tj motorová veža (?) takže za skutočnú stratu možno považovať ani tých 6 na sedenie - 4 ? A možno niečo málo na státie k tomu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.