Literatura i vyrobca udavaju take informacie, vsak tvrdia, ze ide o typ T3SUCS. A to z toho dovodu, ze ide o subeznu vyrobu pre Ceskoslovensko a zaroven pre ZSSR. Nieco som napisal aj do kosickeho fora iMHD ( http://imhd.sk/ke/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea ), kde sa priklanam k oznacovaniu T3SUCS.
Platia pamätné slová súdruhov zo (myslím, že vtedy ešte) Železničného staviteľstva, keď odovzdávali totálne poxxxvenú Karlovku po veľkej rekonštrukcii. "Však tie vozy si to vyjazdia".
Grrrr....
I.
Už aj tak stačí, že dnes používa malými a veľkými písmenami písané texty presne naopak
Okrem iného niektoré DP (nielen BA ale napr. aj Praha majú opačne značené meškani a predchádzanie voči grafikonu. Čo narobéš, vždy sa to tak robilo...
I.
Nevie niekto vysvetlit aku ma vlastne vyhodu, ze na 25 chodia o 13:05 dva autobusy za sebou? Nebolo by lepsie, keby jeden siel 13:05 a druhy 13:08 napriklad?
Vcera som si pozrel odchody 78-cky zo zastavky "Stavbarska" a na internete je nieco ine a na zastavke tiez. Rano sme skoro zmeskali skolu.Prosim, napravte to.
hram sa s CP MHD Nitra a zistil som, ze na dojazdy liniek do garaze od jednej zastavky maju zavedenu zvlastnu linku...takze niekolko liniek konci na tej zastavke, tam sa precisluju na linku 35 a pokracuju az do garaze...takze ocividne sa to da vyriesit aj bez toho, ze by cestujuci dojazdy nepochopili...
Zrazu nie je dosť vozov? Veď sa oproti jari viac-menej nič nezmenilo. Vtedy jazdilo 22 kačíc, 68 súprav a 14 sólo T3 (3/6 a 3/7 rátam za jednu, pretože jedna jazdila len rannú špičku a druhá len poobednú). Keď prerátame 14 sólo T3 na 7 súprav, máme 22 kačíc a 75 súprav. Dnešný stav by mal byť 19 kačíc a 78 súprav (nerátam 11/9, ktorú môže odjazdiť súprava z niektorej dennej služby). Furt je to 97 vlakov, ako pred zmenami. Je pravda, že Krasňany by mali dávať o 5 vlakov menej a Trnávka o 5 viac, ale to je detail. Aj pred zmenami jazdili kačice za súpravy najmä na sedmičke, nevidím dôvod, prečo by dnes nemohli robiť napríklad 3 ranné dvanástky...
To vies, serbel nVidia Ja osobne stahujem v robote tak 1x do mesiaca nove ovladace na vacsinu veci, takze s tymto problem nemam.
Avsak co sa tyka ovladatelnosti, realistickeho modelu a hratelnosti, tak sa priklanam k Andymu
Takych kuskov je tam viac. Aj ked viditelne to hadze najviac u toho prejazdu. Dalsi kusok je tam hore kopcom, cca. 1m. Ja osobne by som tam dal miesto kusku kolaje radsej dilatacku, nech sa to pri extremnych teplotach nekruti
Inak v Karlovke by som prijal este vacsie prevysenie, ale inak je to pouzitelne. Je to asi standart zlej trate v inych europskych mestach
galiyosha: Máš aj Midtown madness. Ak áno aj to by som bral
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
neoplan