Dovod? Urcite je pre nich horsie, ked sa im chce narvat polovica 84-ky do busu uz na Patronke, kedze DNV frekvencia uvolnuje kapacitu zvacsa az na Podstanicnom?
Nechcem tu opat otvarat temu zrusenej linky 34 a nahradenim linkou 84. Viem, ze sa to tu preberalo, ale neda mi nevyjadrit moj subjektivny nazor, nakolko sucasne trasovanie a moznosti prestupov v smere Dubravka -> vychodna cast mesta je podla mojich poslednych skusenosti nie prave idealna.
Nevyhody terajsieho stavu: nutnost vyberu prestupneho miesta: 1, Patronka al. 2, Sokolska. Na Patronke len do busov 21,25,63 ktore uz idu zo svojich smerov vytazene, takze prestup tzv. "dubravskeho" prudu uz na Patronke je neziaduci.
Sokolska ponuka t-busy, avsak bez moznosti prestupu na vyssie spomenute a-busove linky - zastavka je navyse obojsmerne bez pristreskov.
Pri byvalej linke 34 sa prestupovalo "na hrane" do vsetkych spomenutych a-busov + t-busov + linky vychodzie z Hlavnej stanice.
Takze je pochopitelne, ze sucasny stav je predmetom kritiky zvacsa obyvatelov Dubravky.
Navrhovane moznosti:
1; trasovat linku 84 v smere do petrzalky cez Sancovu, Rac. myto, Mytnu a Staromestsku s napojenim od zastavky Zochova. Naspat v terajsej trase bez zmeny.
2; zastavovat linky 21, 63(s moznostou zrusenia zastavovania na Hrobonovej) obojsmerne na zastavke Sokolska s vybudovanim zastresenia / pristreskov na tejto zastavke.
Vznikla by moznost jedneho prestupneho bodu na linky 21,63,204,209 bez nutnosti "vyberania" medzi Patronkou a Sokolskou.
Ty asi zijes v inej galaxii - na L208 je desat vozov, z toho polovicu poradi robi Trnavka, ako chces mat celoklbovu L208, ked vsetky klby budu na Hrobonke? mas nejake info, ze sa bude menit zadelenie a cela L208 prejde na Hrobonku?
musím napísať, že po dlhej dobe som si užil cestu autobusom a to vďaka šoférovi autobusu 2021 na linke 32 v smere na hlavnú stanicu dnes pár minút do zadu. Nikdy som nevidel túto linku prísť na čas, takže pán vodič klobúk dole ?
A to sa kludne možeš mýliť ))!!Ved,ked máš prestup regio-pri cintoríne ružinov,tak kapacitne ako linka do mesta je uplne vhod ..Prečo by sa asi objavovali kĺbové vozy na linke208 ???Inak fakt poniektorí jedinci ti píšu akoby dpb bol taxi prepravcom za sociálne ceny ...Už len ráno si zavolať,že aký voz má ráno prísť ...?
kde si zobral 6645 a 6646? uz aj tie su v BA alebo len typujes podla zmluvy? na L208 by sa sice hodili, ale podla supisky pojdu na Hrobonku, takze na celoklbovu L208-cku mozeme asi zabudnut ?
Kam budu zaradené prenajate klbaky 6641-6646 ??? Bolo by vhod podľa mňa keby sa dali na Trnávku a nasadili v PD na L208 čím by mohla byť ako tak celokĺbová L208 ?
Oni to kludne všetko možu predať ešte von,dobre zarobia a do ničoho starého nebudu vrážať peniaze.Legislatíva im to umožnuje,tak ako je to bežné vonku ....
Neverím tomu, že by z 20-tich Axerov 13 zgenerálkovali a zvyšných 7 nechali jazdiť v pôvodnom stave do roku 2021. Detto C954 (E). Ibaže by sa chceli zbaviť o to viac "konkurenčných" SORov. ?
C 956 je predsa AXER, ak sa nemylim... Tak tam sa urcite nebude nic vyradovat, ved to su jedine ako-tak kapacitne vozidla, ktore SL vobec ma. Taktiez C954E pomerne dobre (aj motoricky) vozy.
No SL by mal hlavne zacat (opat) nakupovat klbove busy. V spickach je to poriadne narvane(vsetky smery) a to este chcu vozit vo vacsom aj ludi v ramci mesta...?!
Napriklad najnovsie Crossweye LE 12M su sice pekne busy, lenze od druhych dveri dalej dozadu je "vysoka podlaha" a tam sa stoji uz dost nekomfortne.
Taktiez by to chcelo uz konecne nejaku linkovu koncepciu a nie terajsi anti-system, kde na jednej linke nejdu pomaly ani dva spoje v rovnakej trase... Ak sa k tomu nevie dokopat SL sam, mal by mu "pomoct" BSK ako schvalovatel CP...
Ja predpokladám, že to budú všetky C734, C934, C935 (tie vyzerajú obzvlášť otrasne) mix z najhorších C954, C956 a SOR C12. Na GO tipujem zachovalejšie C956.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dyspozytor
Nevyhody terajsieho stavu: nutnost vyberu prestupneho miesta: 1, Patronka al. 2, Sokolska. Na Patronke len do busov 21,25,63 ktore uz idu zo svojich smerov vytazene, takze prestup tzv. "dubravskeho" prudu uz na Patronke je neziaduci.
Sokolska ponuka t-busy, avsak bez moznosti prestupu na vyssie spomenute a-busove linky - zastavka je navyse obojsmerne bez pristreskov.
Pri byvalej linke 34 sa prestupovalo "na hrane" do vsetkych spomenutych a-busov + t-busov + linky vychodzie z Hlavnej stanice.
Takze je pochopitelne, ze sucasny stav je predmetom kritiky zvacsa obyvatelov Dubravky.
Navrhovane moznosti:
1; trasovat linku 84 v smere do petrzalky cez Sancovu, Rac. myto, Mytnu a Staromestsku s napojenim od zastavky Zochova. Naspat v terajsej trase bez zmeny.
2; zastavovat linky 21, 63(s moznostou zrusenia zastavovania na Hrobonovej) obojsmerne na zastavke Sokolska s vybudovanim zastresenia / pristreskov na tejto zastavke.
Vznikla by moznost jedneho prestupneho bodu na linky 21,63,204,209 bez nutnosti "vyberania" medzi Patronkou a Sokolskou.
Len tolko moj postreh a navrh k tomu...