Co sa tyka TT pri Slavine: na google maps to vyzeralo byt dost uzke. Ma tam byt trat obojsmerna? Ak ano je cesta do siroka aby sa trofle navzajom vyhli?
Mozme predpokladat, ze 204 bude ukoncena na Vojenskej, 207 a N47 na Lovinskeho a NAD nebude ziadna (efektivny pesi presun Lovinskeho Dubova pre tych, co by sa nahodou odvazili prestupovat na Patronke)
Lazaretská je tam z čias, keď sa uvažovalo s jej prepojením cez vojenský objekt na Kollárko. Vzniklo by ďalšie prepojenie Dostojevského radu a Nám. 1 Mája cez 29. augusta/Lazaretskú, čo by boli jednosmerky... od tohto sa upustilo lebo tranzitná doprava cez širšie centrum je nežiaduca... je dosť možné že to z veľkého územného plánu vypadne
Popradská - Krajinská - s ukončením v lokalite Lesný Hon.. je viazaná na väčší rozvoj lokality Lesný Hon. Tam sa výhľadovo (ako je robený celý územný plán) počíta s takou zástavbou, že sa tam tá tbus trať oplatí a trolejbusy naplnia. Samozrejme, pokiaľ by ľudia mali stáť 30 min v kolóne poobede na Gagarinke (ako dnes )tak tým nikto nepôjde... ale pre ten výhľadový rok počíta územný plán aj s inou komunikačnou sieťou, ako je dnes.
TT pri Slavíne tiež počíta s nejakým osídlením a nejakou potrebnou dopravnou obsluhou. Ako podklad pre jednotlivé trate slúži aj koncept linkového vedenia, ktorý tiež existuje. Tu sa asi vsadilo skôr na ekologickú trakciu v kopcoch a nepočítalo sa až tak úplne s efektivitou prevádzky a minimálnym potrebným intervalom aby sa tbus oplatil. Každopádne územný plán nepočíta s tým, že ľudia v niektorých štvrtiach nebudú nikdy využívať MHD, lebo sú vyššia smotánka...
Tak, aj tak najprv by sa mali postavit TT na zapade (pardon predtym som nechtiac napisal opacny smer), potom mozeme riesit ci na DH/PB dalsiu TT alebo radsej ET... samozrejme ET dobre projektovanu, kde sa da MUK, inac preferencia...
Na DH/PB ma trolejbus oproti abusu jedine tak vyhodu nizsich emisii a nizsiej hlucnosti (ked sa udrziavaju napravy?)
chápem, že ťažko sa dá porovnať Ružinovská s Kazanskou, lebo Ružinovská je zároveň aj prejazdnou trasou áut z DH do centra, kým Kazanská vďaka periférii je už iba akási cieľová destinácia. Nerád by som ale narušil ten "kľud", ktorý tu teraz panuje. Ja som tu spokojný s trolejbusmi ako formou dopravy, len im chýba preferencia čo je dosť na škodu.
Pribudne, resp. zhustne premávka, lebo budeš musieť zrušiť minimálne jeden jazdný pruh. To ti v tejto lokalite aj tak polícia neschváli.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
endrucio