Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: AAA #195484:
Tomu hovorim vozidla na urovni 21. storocia ?
Reakcia na: Error 0x007 #195480:
T-busy 30 a 31 Tr ju nemajú schválenú, teda nebude.
Reakcia na: MatejBA #195482:
dík
Dobrý Deň, neviete náhodou ako vyzeral cp vlakovej linky 155

dakujem
?
K novym troflom:

Maju byt v 30/31Tr na dverach namontovane fotobunky? Som sa hrabal v 285 stran dlhej zmluve a nespominam si zmienku o fotobunkach... Mali by byt v kazdom vozidle co sa doda...
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Reakcia na: Valec #195464:
Máš pocit, že "u vás" sa už T3 nenasadzujú ? ?
Reakcia na: Tedomík #195454:
To je samozrejme pekelný žvást, lebo okrem tých dvoch reaktivivaných kúskov sú na posilové spoje BEŽNE nasadzované dve trojice T4D
Reakcia na: albert.BKV.zrt #195471:
A koho bude cez víkendy voziť do Ružinova a Vrakune, keď tam aj sólo voz s 30-min. intervalom býva obsadený tak na 30%?
Reakcia na: volod #195462:
Tie C744 su posledne dva kusy v premavke na celom slovensku❗ Jazdia v okoli Lucenca, Poltara, Filakova a dokonca jedna z nich az na statnu hranicu SK/HU v Siatorskej Bukovinke. (Lonely Planet odporuca:-)

B732 je v LC uz len jedina a Tedomy su na rozdiel od KE a BA nie plynove, ale naftove.
Reakcia na: 810zssk #195472:
Neboj, ja som kludny 🙂 Len mi ide o to, ze maju moznosti ako maku (priamy spoj/e aj s 1 prestupom) ako sa dostat tam, kam chodila L34, posilnila sa im L83 pomocou L84 a stale su nespokojni.
Reakcia na: MatejBA #195470:
Klud, ja som za sucasnu organizaciu. Len vysvetlujem preco argument s L5 nie je moc dobry a preco ta s nim vacsina miestnych posle niekam.
Moj navrh na mozne riesenie byvalej L34. Linky 34+78 zlucit do novovytvorenej L73 s premavkou aj cez So+Ne s int. 15min. V "X" je/bol rezim na L34/78 porovnatelny. Toto povazujem asi za najoptimalnejsie...
Reakcia na: 810zssk #195467:
Tak nech mne predlzia L133 po racianske myto minimalne, tiez to mam dlho elektrickou, co som horsi ako oni?
Reakcia na: david1 #195468:
Ja som zažil plnú 34.. kedysi.. aj cez víkend pri intervale 10 min... a to chodila z Ružinova cez Mýtnu a Hodžovo Nám...

Voľná kapacita v električkách je iba od Dúbravky po Molecovu.. potom sú už fakt dosť plné...
Reakcia na: MatejBA #195466:
Taký argument tu nebol.Väčšine sa nepáčilo skoro rovnaké vedenie dvoch liniek z Dúbravky. Iba menšina z L34 končila na Račianskom mýte,kedže tam Bratislava nekončí väčšina išla dalej.
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.

L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.

Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.
Reakcia na: MatejBA #195466:
Ono zas L5 ma oproti 34 myslim o 50% dlhsiu jazdnu dobu..
Reakcia na: david1 #195465:
Hlavny argument je, ze im zrusili "priame rychle" spojenie s racianskym mytom (pricom im ostala 5, ktorou sa mohli odviezt na racko priamo a prestupit dalej ci ist 4 na trnavske) ale prestup na racko maju priamo na hrane (na patronke (21, 63) a sokolskej (64, 204, 209)). Takze bud mozu prestupovat 2x na hrane (hroza, umru vsetci) alebo iba raz (ale to by museli ist tou fuj elektrickou). Podla mna mozu byt radi, ze predlzili 84, lebo DPB by kludne mohol nechat iba 83 s tym, ze elektricky su nedostatocne vyuzivane a maju velku kapacitnu rezervu, tak nech sa presunu cestujuci tam.

By ma zaujimalo, co by robili ti placuci dubravcania, keby museli casto prestupovat (ako ja z DD) 2x. To by asi umreli od namahy...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.