Maju byt v 30/31Tr na dverach namontovane fotobunky? Som sa hrabal v 285 stran dlhej zmluve a nespominam si zmienku o fotobunkach... Mali by byt v kazdom vozidle co sa doda...
Dnes rano na 88 z odchodom 6:00 z AS (poradie ani e. č. som nezachytil) sofer pekne kotlil, celu trasu mal nadbeh 1 minutu, od Lachovej mal k dobru dve minuty, na Halovej zase jednu... Raz chlapik na Vrakose mal na Halovej nadbeh 4 min...
Keby sa tu zaviedol system ze by na zastavkach bol vylepeny v spicke iba interval, mam taky pocit ze niektory vodici by sa z radostou snazili dobehnut poradie pred nimi...
Problém električiek je, že chodia cez KV. Tým pádom nie je možné hovoriť o nich ako o konkurencii k linke 34 (cestujúci z KV nemusia chodiť cez Dúbravku). Ďalšia vec sú nedomyslené prestupy, hlavne ak niekto cestuje smer Zimný štadión a ďalej. Predtým sa dalo prestupovať na NFL na linky 61,63,74,204. Teraz treba prestúpiť buď na Patrónke (63) alebo na Sokolskej (204). Ale často sa stáva, že človek stojací na Sokolskej len vidí 63-ku prefrčať okolo.
Tie C744 su posledne dva kusy v premavke na celom slovensku Jazdia v okoli Lucenca, Poltara, Filakova a dokonca jedna z nich az na statnu hranicu SK/HU v Siatorskej Bukovinke. (Lonely Planet odporuca:-)
B732 je v LC uz len jedina a Tedomy su na rozdiel od KE a BA nie plynove, ale naftove.
Neboj, ja som kludny Len mi ide o to, ze maju moznosti ako maku (priamy spoj/e aj s 1 prestupom) ako sa dostat tam, kam chodila L34, posilnila sa im L83 pomocou L84 a stale su nespokojni.
Moj navrh na mozne riesenie byvalej L34. Linky 34+78 zlucit do novovytvorenej L73 s premavkou aj cez So+Ne s int. 15min. V "X" je/bol rezim na L34/78 porovnatelny. Toto povazujem asi za najoptimalnejsie...
Taký argument tu nebol.Väčšine sa nepáčilo skoro rovnaké vedenie dvoch liniek z Dúbravky. Iba menšina z L34 končila na Račianskom mýte,kedže tam Bratislava nekončí väčšina išla dalej.
Neviem či si zažil L34 vo vedení do Prievozu . Bola plná až za Drieňovú. Mne nemusíš písať o možnosti prestupov tie dobre poznám.
L5 má o 50% dlhšiu jazdnú dobu. To môžeš zrušiť aj L21 touto logikou. Veď DNV prestúpi na električky v Dúbravke.
Volná kapacita v električkách? Veď Dlhodielčania tvrdili, že bez L133 neprežijú lebo sa nedá dostať do električiek.
Hlavny argument je, ze im zrusili "priame rychle" spojenie s racianskym mytom (pricom im ostala 5, ktorou sa mohli odviezt na racko priamo a prestupit dalej ci ist 4 na trnavske) ale prestup na racko maju priamo na hrane (na patronke (21, 63) a sokolskej (64, 204, 209)). Takze bud mozu prestupovat 2x na hrane (hroza, umru vsetci) alebo iba raz (ale to by museli ist tou fuj elektrickou). Podla mna mozu byt radi, ze predlzili 84, lebo DPB by kludne mohol nechat iba 83 s tym, ze elektricky su nedostatocne vyuzivane a maju velku kapacitnu rezervu, tak nech sa presunu cestujuci tam.
By ma zaujimalo, co by robili ti placuci dubravcania, keby museli casto prestupovat (ako ja z DD) 2x. To by asi umreli od namahy...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA