Najprv dychaj, narataj do 10 a klidek. Kedy naposledy sa pouzivala ta odbocka do vozovne na Martanovicovej? Kolko rokov su kolajnice zaslepene a jedine na co boli dobre je test funkcnosti tlmicov? Kolko rokov nepresla ziadna elektricka po Sturovej v smere Jesenskeho - Safko az kym kolaj neodstranili? Ked si budes vediet odpoved na tieto otazky, pochopis rozvoj automobilizmu odvtedy k dnesnemu dnu tak pochopis.
Samozrejme, ze budeme podporovat mestsku dopravu. No vzhladom na riesenie zvolene magistratom, bude kamenne prepchate autami, nasledne bude opat potrebne zapnut CSS samozrejme bez preferencie MHD.
A to nehovorim o tom, ze sa tam chystaju podzemne garaze pre dalsich 1000-1500 aut, ktore pritiahnu dalsie auta do centra.
Bohuzial vela ludi na magistrate si nevidi na koniec nosa, nerobia sa veci s viziou na 20-25 rokov.
Ale fakt, ked sa chcu ludia dostat vsade bez prestupu tak nech si kupia auto. MHD neni o tom ze mam linku odvsadial vsade. Ja si prestupim aj 3x a nemam s tym problem (okrem v zime pocas kalamity?)
Neviem o čom píšeš,lebo tá odbočka kolajníc tam je a práve na tuto odbočku išla dvojkolajná trať k šafarikovému námestiu ...Pri rekonštrukcii sa zlikvidovala!!A doprava v meste )))??Tak koho budeme podporovať individuálnu,albo tu mestku ??
teraz si cela DNV a Dubravka mysli, ze ten spoj na Kramare bol od DPB garantovany na vecne casy...mozno teraz budem svina, ale pohyb/prestup este nikoho nezabil a nebavme sa teraz o krajnych pripadoch - ludoch na vozicku alebo s naozaj tazkymi pohybovymi stavmi - ti su v celom meste a mozno k NOU prestupuju aj na dvakrat...
ako pravda zas je v tom, ze ak dakto ide na predstanicne alebo racko, tak ist elinou je hlupost...hlavne risk v tom, ze sa v kv dakde bude stat a budem meskat..dubravka ma smer spojenia s mestom cez patronku urcite rychlejsi a kratsi, to, ze tadial nebola vybudovana elektricka je druha vec...vy z dlhacov mate len jeden smer do mesta, kde si tou elinou za par minut v centre, ale ok nechcem tu znova polemizovat o 133 a pod... ja chcem skor poukazat na vec, ze akonahle sa nejakym ludom zoberie ich spoj, tak z toho robia hned tragediu, pritom vsetci tu vieme aka bola vytazenost 34 v useku Racko-Hodz.n. a ze 22 bola len docasna do vybudovania t.trate a tym ludom sa to vobec neda vysvetlit..
Tak im zrusme celu elektrickovu trasu v Dubravke a nechajme len autobusy, ked je ta elektricka tak fuj. Nech sa zbytocne neopravuje trat do Dubravky a investuju sa peniaze na trate inde.
Chlapci, ked si chcete sprijemnit dnesny den, zapnitr fejs skupinu Dubravka, kde sa opat riesia nehanebnosti dpb v zruseni 22 a 34.. zrazu sa polka Dubravky tvari, ze obe linky vyuzivala od rana do vecera asi a nikto nedokaze pochopit, preco 83 a 84 maju rovnau trasu..halavne ze o rto dpb prave islo..jo a tie navrhy - na kramare duobus lebo vymena konecnych 63 a 84 - vobec im nevadi ze su to linky o uplne inych intervaloch a vytazenosti
Petržalská radiála bude tuším ešte väčšia paródia na nosný systém, ako som si myslel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ttom