Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: on-line #194917:
Prácu vodiča mladým predovšetkým znechucuje nenažranosť autoškôl a byrokracia. Lebo dostať sa k práci vodiča je namáhavejšie a finančne náročnejšie ako vyštudovať jadrovú fyziku. Pritom relevatné sú len dve vlastnosti: dobrý duševný stav a vodičské schopnosti.
Reakcia na: berny #194921:
Ziadat od teba doklad je hlupost, ty nie si povinny ho mat a navyse pri ePCL je uzasne lahko falsovatelny. Nefunkcna citacka je ICH problem.
Ja som mal zase problem s pracovnikom zssk, ktory nevedel skontrolovat moj pcl, lebo 'im to cely den nefunguje ' a ziadal odomna doklad o zaplateni, ktory som prave nemal pri sebe. Zaujimave,ze inej pracovnicke to 3h dozadu fungovalo. Potom si este zundral nieco pre seba, uz otoceny chrbtom ku mne , ze mi da nabuduce pokutu, s tonom, akoby som mu nejako ublizil. Od teraz nosim fakturu k epcl pri sebe.
Reakcia na: on-line #194917:
WTF? Mna z tohto slovenskeho pristupu raz porazi. Tak vodic neovlada jednu zo svojich zakladnych uloh a este ten kto si na to dovoli poukazat je ten zly? Vazne? Co podla teba ma cestujuci teda robit? Nechat si s*at na hvu?
Reakcia na: anbis #194918:
ja len doplnim ze som mal rovnaky problem a riesil som to tak isto. V mojom pripade mi este aj vratili sumu ktoru som platil navyse. IDS funguje uz dlhsie tak sa ocakava ze by to vodici mali vediet a tym padom nevidim na staznosti nic zleho
Reakcia na: on-line #194917:
Môžem povedať, že tvoju/vašu reakciu som očakával, v našej krajine ma neprekvapuje (nebrať osobne, mne tu nejde o žiadny flame a ani na neho nebudem reagovať). Preto dodávam, že vo svojej "sťažnosti" som okrem opisu problému poukázal aj na inak veľmi profesionálny prístup daného vodiča, ktorý mal veľmi slušné, ochotné a pokojné vystupovanie, iba jednoducho nemal pravdu a neovládal jeden zo základných úkonov, ktoré ovládať má (viď. môj pôvodný príspevok). Za to som ho pochválil jednak na mieste a jednak som o odovzdanie tej pochvaly žiadal aj vo svojej "sťažnosti", lebo to nebol žiadny traktorista za volantom a nepotrebujem mu tú prácu znepríjemňovať. Na druhej strane nebudem tolerovať nefunkčnosť toho torza IDS, ktoré tu máme a mám záujem na tom, aby aspoň to málo, čo tu máme, fungovalo poriadne. Toľko na vysvetlenie (viď. aj pôvodný príspevok) a tým na danú tému končím. ?
Reakcia na: anbis #194912:
Tak diky Brona,

opat znechutit dalsim mladym pracu vodica ... WTF?! ?
https://i1.ytimg.com/i/DgO8FUth-097hCiT1YdxVw/1.jpg kto poznáte tento magazín,tak je tu najnovšia časť ....
Reakcia na: anbis #194912:
To je prístup ? a že ich budú trestať super
Reakcia na: Yzerman22 #194911:
Ano hej pardon pomýlil som sa je to na BN9,5 hej ?
Pridávam sľúbenú reakciu Slovak Lines na podnet, ktorý som spomínal v #194622 , musím povedať, že je na úrovni a tak som si ju predstavoval.

Dobrý deň Vážený pán
ďakujeme Vám za podnet na zlepšenie našich služieb.
Veľmi nás mrzí, že ešte v súčasnosti sa nájdu vodiči, ktorí majú problém s výdajom cestovných lístkov pokiaľ má cestujúci zakúpený PCL na dopravnú kartu, kde nie je povolená peňaženka na plnenie kreditu. Uisťujeme Vás, že sme opakovane vykonávali školenia vodičov, obdržali materiál s podrobným vysvetlením postupu výdaja cestovných lístkov a tiež prebehli praktické ukážky a mohli si sami vyskúšať výdaj cestovných lístkov. Taktiež môžu prísť kedykoľvek za pracovníčkou, ktorá má testovací strojček k dispozícii na tieto účely. Vodiča sme si zavolali a opätovne ho poučili aby už nenastala situácia o ktorej píšete, pretože ako cestujúci viete ako sa má vydávať cestovný lístok a vodič, ktorý to má v pracovnej náplni to nevie. Je to neprijateľné a preto sme prijali interné opatrenie s tým, že v prípade ak vodič nebude vedieť vydať cestovný lístok, jeho konanie budeme považovať za porušenie pracovnej disciplíny.
Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté problémy a ďakujeme za využívanie služieb našej dopravnej spoločnosti.
Reakcia na: N/A #194909:
3427 má BA 092 VU, podľa EČ majú BN 9,5. Konkrétne 3534 BA 534 SE až 3551 BA 551 SE
Reakcia na: Roberto #194906:
To je chyba, ktora sa prejavuje na kazdom buse po pouziti urcitych zle nakodovanych cielov. Po resete systemusa opravi.
Ja viem že BN10,5 majú ŠPZ podľa eč.
napr. 3427 má špz BA-427AA
Reakcia na: Roberto #194904:
Neviem, na trolejbusoch sú ŠPZ normálne... ?
Reakcia na: Roberto #194906:
Hej, v jednej Sorke je vnútorný displej inverzný
Reakcia na: Rubber38 #194905:
aha zabudol som napisat interny zastavkovy a miesto cervenej ma ciernu a ciernej cervenu cize mas cely display cerveny a dotoho cierne pismenka
Reakcia na: Roberto #194904:
Čo znamená prehodené farby? A máš na mysli vonkajšie, alebo interiérové displeje?
Všimli ste si že niektoré ŠPZtky busov sa nejak zvláštne lesknú a nedajú sa dobre prečítať?
A ad dva to čo je za feature jednej BNkovej sorky /číslo neviem/ že má busečko v negatíve /farby sú prehodené/ ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.