Trochu tvrdé slová. Ale mne sa tým znova potvrdila skúsenosť, ktorú si rokmi overujem v praxi, že študenti sú (napriek tomu, že sa väčšinou tvrdí opak) skupinou, ktorá najmenej rieši cenu.
"Cestujúci si kúpil počas jedného týždňa až 23 cestovných lístkov cez službu SMS lístok." - Rovno mohli napisat ze vyherca je debil ked zaplatil 23 EUR namiesto toho aby si kupil tyzdenny listok za 15 EUR.
Este by som mohol spomenut ze v Louisiane jazdila jedna T6tka na skusobnej jazde, malo sa zakupit vela vozidiel ale upustili od toho po vyhlaseni konkurzu na CKD. Jednalo sa o model T6C5, co bola T6A5 ale mala kabiny a dvere po obidvoch stranach.
Viem akurat ze Ikarusy 280 jazdili aj v Portlande, no a Skoda 14Tr jazdi v SF tiez, co sa tyka kompletizacie, aspon u trolejbusov viem ze isli takmer cele, nielen surove karoserie, elektronicka vyzbroj atd vsetko co maju je tiez skodovacke, este aj v interieri su take iste sedadla a tlacitka na otvaranie dveri ako maju nase 14Tr, urcite sa s nimi dialo este nieco aj po prichode do statov, no neviem ktore komponenty su origos americke a ktore europske.
Co sa tyka samotneho problemu s koroziou, ktomu sa vyjadrit neviem.
Ikarus 280 sa v Amerike volal 'Orion III' - pouzivali ich v mestach ako Toronto a Ottawa a boli velmi probelmaticke - velmi hrdzaveli. Karoserie boli vyrobene v Ikaruse, a potom Orion v Mississauge instaloval sedadla, okna, motor, a podobne veci... mozno nieco urobili inak?
Neviem o mestach co maju Skodu 14 Tr v Amerike okrem Dayton, ale jedine mesto z 15 Tr je San Fransisco, a kedze tam vela nesnezi tak sa neda posudit. Okrem hrdzavenia, autobusy sa aj skrizuju, a smykaju sa na snehu.
To o tej amerike je nezmysel, maju tam take autobusy jak aj my tu, dokonca aj tie iste znacky, tj Ikarusy 280 tam jazdili kedysi, teraz uz len Ikarusy 415 a 435(u nich maju oznacenie 416 a 436) no a Skoda 14Tr a 15Tr tam jazdia tiez, cize ak by bol problem tam tak asi by sme to mali aj my.
1. Pocul som ze je 6628 vyradena - je to pravda?
2. V Severnej Amerike, klbove autobusy su strasne problemove ked snezi, a su nahradzane mensimi autobusmi. Plati to aj pre Bratislavskych klobovych autobusov? Zaujma mna hlavne Karosa B 741 a Skoda 15 Tr / 15 TrM.
Ja čakám že prespíme aj rekonštrukciu starého mosta, koniec septembra a starý most nevidel ani jednu "karbobrúsku"
Toto mesto zaspalo asi vo všetkom, čo mu môže zvýšiť úroveň.
Hej, len akosi sa neviem zmieriť s tým, že namiesto na pole a za ním lesík pri mohyle budem mať výhľad na diaľnicu, domy, letisko, a zas len domy.
S tým sa ale nič nespraví. Pokrok nezastavím. ?
Tak nevidim inu cestu ako urobit D4 pri ivanke inak (a obchvat poza ivanku by bol zbytocne predlzenie). A ked prezijes lietadla, auta za protihlukovou urobia toho hluku vyrazne menej.
Osobne som si myslel (a dúfal), že z toho plánu už zišlo, pretože v tom prípade nielenže by mi lietadlá lietali 500m nad hlavou na 2km vzdialený začiatok pristávacej dráhy, ale aj by bol značný hluk (a nikto mi nevysvetlí, že vďaka protihluk. stene a plastovým oknám nie). ?
R7 ma koncit na D4 (resp na obchvate) a dostanes 3 smery do BA (staru cestu (cez podunajske), D4/D1 (okolo letiska) a D4/D2 (cez petrzalku)), takze by som sa moc nebal [i ked je pravda, zeby nebolo uplne zle spojit este D1 s R7 za Slovnaftom]
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Roberto