Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobry den,
prosim vas, ti co maju na starosti trasy liniek mhd, co, sa zabavaju? preco dpb stale meni trasy autobusovych liniek? 34-ku, co jedina isla z dubravky do centra mesta zlikvidovali. 22-ku, co spajala dnv a dubravku z nemocnicami zlikvidovali. Hlavne je, ze prvu nahradila 84-ka, ktora ma skoro taku istu trasu ako 83-ka (a aj chodia spolu, cize velmi casto na zastavke stoji aj jedna, aj druha) a 120 ma
takmer totoznu trasu z 20-kou, len bez tych nemocnic. Toto je zefektivnenie dopravy? Ale nehovorte... Ktoreho neskutocne aktivneho zamestnanca mate na planovani liniek mhd? Asi nema co robit a vysledkom je, ze pri tych vasich stalych zmenach liniek, spojov, harmonogramov premavky ludia su z toho dezorientovani, zmateni, nervozni a nastvani na mhd. Toto ste chceli dosiahnut tym vasim "zlepsenim", cize likvidaciou zauzivanych a dobre fungujucich spojov?
V lete sa opat zvysila cena elektriceniek. Sucasne napr. v Raci zlikvidovali predaj listkov a el-niek
v rannych hodinach, ked ludia idu do prace. Ktora dalsia mudra hlava v dpb pri navyseni cien, za ktore mozno zlepsit predajne miesta (hlavne aspon nekratit cas predaja) ide cestou likvidacie predajnych miest cez ktore ide tok peniazi PRE dpb? Likvidujete to, co prinasa vam peniaze? ved v BA uz skoro neostane predajnych miest s predajom elektriceniek v dostupnom case.
Zmenili ste tusim dodavatelsku firmu, ktora likviduje smeti na zastavkach mhd. Je to o nicom. kose su preplnene ako aj boli, len sem-tam v centre mesta ich vysypu - asi maju vytypovane zastavky, na ktorych to robia castejsie. Ta ista firma by mala aj upratat zastavku mhd, ci nie? Podla vasich predpisov zastavkou sa povazuje nie len pristresok a smetny kos, ale priestor do vzdialenosti 4 m od zastavky. Ten priestor sa NIKDY neupratuje, NIKDY. A to su papere, flase, odpadky. Bordel je to, bordel okolo kazdej zastavky. Pri zast. F. Liszta zije potkan, ktory sa zivi odpadkami pri zastavke. V centre mesta! Casto ho tam vidim a zije sa mu dobre... ma z coho... Skuste sa pozriet na zast. M.Marecka a S.Kralika smerom do mesta v dnv. Hnus. Upratuju sa raz za rok! A dpb tej firme mesacne odvadza balik peniazi za taketo "upratovanie", ze?
Ohľadne rozoberanej diskusie o L34, L84 a L83 bol dnes publikovaný článok:
http://bratislava.sme.sk/clanok_tlac.asp?cl=6947488
Reakcia na: 44 #194800:
autor článku a advokát naznačujú, že DPB a SBS nemajú zákonnú možnosť čierneho pasažiera fyzicky obmedziť a zadržať. teda, že DPB sa musí zmieriť s výpadkami v rozpočte a žalobami čiernych pasažierov.

ohľadne revízorov sa toho popísalo veľa a aj ja mám niekoľko negatívnych skúseností.
• Asi pred rokom som sa oneskoril s vystupovaním na zastávke Aupark. V tom istom čase sa snažil nastúpiť muž, ktorý sa neskôr ukázal ako revízor. Fyzicky mi zabránil vystúpiť napriek mojim výzvam. Zdôrazňujem, že kontrolu lístkov ešte nezačal ani sa čipom nezargistroval do palubného počítača. Rovnako zdôrazňujem, že som mal platnú električenku. Keď som chcel vystúpiť, boli autobus riadne pristavený a mal otvorené dvere. Revízor si ani následne neuznal chybu. Podal som sťažnosť, ktorá bola uznaná ako odôvodnená s tým, že revízori mali dostať ďalšie školenie o vykonávaní kontrol CL.
• V novembri mi zase SBSkár nedovolil označiť si lístok po mojom nástupe (spolu so mnou ani jednej pani) a revízor následne žiadal pokutu. Samozrejme som podal sťažnosť, táto bola vyhodnotená ako opodstatnená, pokuta bola "odpustená", SBSkár mal byť prepustený a revízori znovu preškolení.

Že by večná téma?
Reakcia na: eripmav #194790:
A ako teda ma revizor zabranit uteku cierneho pasaziera z vozidla?
Reakcia na: eripmav #194790:
Keď nemám platný lístok, tak neutekám a pokutu zaplatím. V ideálnom svete by SBS nebolo treba. V ešte ideálnejšom ani revízorov.
Reakcia na: jokl #194797:
Neviem, videl som ho v ohrade v Jurajovom dvore a dopočul som sa, že bol vyradený kvôli prehnitému rámu. Viac neviem
Reakcia na: Richard 15 #194795:
Ahoj!! Pojde to komplet na šrot,alebo sa dá použiť na náhradné diely,či pod.zlepenec ako je 6601 z 6611 .. xixi ??
6628 je kvôli prehnitému rámu vyradený.
Reakcia na: Ámos #194764:
s tym darovanim brzdi, este nam 14Tr a 15Tr v buducnosti posluzia, ked sa hnuSOR-y 30Tr a 31Tr rozpadnu ?
Reakcia na: Eletvirag #194780:
Prečo reagujete na príspevky, ktoré nie sú určené vám, keďže sám píšete, že nie ste fušer a tu sa celý čas diskutuje o fušerskej práci? Trafená hus?
Reakcia na: Ámos #194782:
to "ešte viac" na prvom trame znamená, že sa mali buchnúť silnejšie? inak, topgame si týmto spravil(spraví) peknú reklamu v TV - PigMediaRecar by mal zaúčtovať extra poplatok 🙂
Reakcia na: Ámos #194763:
Čistočne áno.
84 je síce plná ale v pohode by sa do nej zmestili ďalší cestujúci, zato keď príde 83 je do toho busu veľmi veľký problém natlačiť sa.
Ako som písal najlepšie by bolo zrušiť 84 a 83 dať na 4min. interval
Reakcia na: marian555 #194785:
ze by presne co hovorim???

Revízori ani „esbeeskári“ vás počas kontroly cestovných lístkov nesmú zadržiavať a brániť vám v pohybe.
V prípade, že cestujúci nechce kontrolórom ukázať doklady alebo ich pri sebe nemá, kontrolóri privolajú políciu. S revízormi chodí esbéeskár, ktorý do príchodu polície bežne zadržiava cestujúceho. Ak tak však robí, porušuje tým zákon. Už v máji pre denník Plus 1 deň advokát Juraj Bizoň uviedol, že „esbéeskár je oprávnený požadovať preukázanie totožnosti osoby alebo zadržať osobu pri páchaní alebo bezprostredne po spáchaní priestupku alebo trestného činu, ktorý súvisí s výkonom jeho činnosti. Cestovanie bez cestovného lístka, teda načierno, sa však nepovažuje za priestupok ani za trestný čin. Je len porušením zákonnej povinnosti stanovenej zákonom o cestnej doprave“.
Esbéeskári teda nemajú zákonné právo požadovať preukázanie totožnosti osoby ani zadržiavať čierneho pasažiera do príchodu polície. Môže to byť dokonca považované za konanie v rozpore so zákonom a neoprávnený zásah do základných ľudských práv a slobôd. Intenzívnejší zásah esbéeskára možno kvalifikovať ako trestný čin obmedzovania osobnej slobody podľa § 183 Trestného zákona. Či do tejto kategórie spadá aj konanie pracovníka, ktorý obmedzoval a fyzicky napadol nášho redaktora, rozhodnú orgány činné v trestnom konaní.
Reakcia na: Ámos #194787:
Ano, suhlasim.
Reakcia na: 810zssk #194784:
tak na taketo zalezitosti sa vzdy daju zamestnant na dva - tri dni brigadnici, ci vybavit vnutropodnikovu vypomoc, kedy zamestnanec dostane inu ako zvycajnu ulohu.
To co v sukromnych firmach funguje normalne.
Tento článok som našiel na nete:
http://www.dobrenoviny.sk/c/17916/revizor-napadol-novinara-v-elektricke-liecit-sa-bude-7-dni
Novinár spravil chybu, nástup do električky bez spätnej sms. Chyba však aj na strane revizorov.
Reakcia na: Ike #194783:
Ono ale zas vylepit napr. septembrove veci za jeden vecer/noc by nezvladol ani pojazdny vylepovac... takze by ich muselo byt viac.. ale inak to nie je v principe zly napad.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.