Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: N/A #194564:
Pravdu máš. Tiež sa mi zdalo že ešte bolo medzi nimi jedno číslovanie.Každopádne L120 chodila dookola cez Bajkalskú a Šancovú.
Reakcia na: Marek1978 #194554:
A Ovsište potrebuje úsek Ovsište-Jungmanova s intervalom 4 min.? Na Ovsište sa nenapájajú žiadne linky zato k Nám. Hraničiarov ide 88 a 95 a k Hrobákovej 68 a 96
A je blbosť že Ovsište má interval 4 a prestupná časť 8
Reakcia na: david1 #194548:
Trošku ťa opravím...
Nie je náhodou 84 ex 67,či sa mýlim?
Reakcia na: david1 #194560:
Osobne som tam nebol, takze sa nechcem hadat, ale vlakov.niet tvrdi ze tam je len jedna dopravna kolaj, teda netusim ako sa tam moze ten vlak vyhybat.
Reakcia na: Marek1978 #194556:
je tu aj CP z tej doby. Kto chce si ho aj nájde. Bolo to po zrušení expresov v Dúbravke a zriadení novej L83 do Ovsišta a skrátenej L34 po Vazovovu zo špičkovým int.4 min. ako kapacitná náhrada za 104,105,106
Reakcia na: Valec #194549:
písal som L83 ex104
Reakcia na: 810zssk #194551:
Je tam jednokolajka,takže kvôli vyhýbaniu.
Reakcia na: Valec #194558:
Ešte doplním, L104 nahradila na petržalskom úseku linku 27-S.
Reakcia na: N/A #194555:
Podľa tu dostupných informácií linka 104 premávala max. 12x za hodinu v čase, keď do Dúbravky ešte ani električky nejazdili (1980). V roku 1990 (ešte po Dunajskú) mala max. 8 spojov za hod v špičke, po predĺžení do Petržalky premávala už len v špičke v 10 min. intervale v preklade s L27, ktorá v tom čase mala tiež 10 (a 12 v sedle).

Po zriadení L83 (a teda de facto zlúčení 27 a 104 do jednej linky) mala táto v rannej špičkovej hodine interval 4 minúty (za to v sedle 14), takže zrejme si to mýliš s týmto. ?
Reakcia na: Marek1978 #194556:
? Ďakujem,takže si pamätám ?
Reakcia na: N/A #194555:
Pokial viem, tak L83 chodila z ovsista v 4.min. intervale.
Reakcia na: Valec #194549:
Neviem to z istotou či premávala v 4 min. intervale ale keď sa preradila L104 do Petržalky chodila 13 krát za hodinu v špičke čo ja si pamätám. Nemám už o tom dôkaz lebo jej cestovný poriadok som mal ako pamiatku ale vyhodil som ho už a aj som s ňou cestoval do školy,takže viem. ?
Reakcia na: Tedomík #194552:
L83 nepotrebuje 4 min. int. v useku Tech-Hraniciarov. A navyse by sa ludia z ovsista vzburili, ze musia prestupovat.
Reakcia na: Marcelllooo #194538:
? Ja,ja,ja a ešte raz jenom já....
Už niekoľko dní tu čítam bludy až ma hlava bolí...
Nepochopil si zlúčenie 34+84 a ver či nie veľa ľudom to len pomohlo a ja to vítam zatiaľ ako jediné riešenie pre linku 83...Som rodený Petržalčan bývam tu už 35 rokov,rodičia o rok skôr +-
a za tie roky už pobrali hodne liniek z lokalít Technopol,Nám.Hraničiarov a Lachova ale zvykol som si!
Jedine čo by som ešte uvítal je predĺženie linky 87 k Dostihovej Dráhe lebo sa zbytočne vyhodili peniaze na vybudovanie zastávky Starohájska, prípadne pre iný spoj.
Po druhé, ja, asi nepatrím k tým čo podpísovali petíciu voči štorprúdovke Jantárová cesta lebo som hlavne za to aby sa konečne upravili dve cesty s pohľadu vodičov a za tie roky sa s nimi nič neurobilo. Ide o esíčka Technopol-Pajštúnska a Nám.Hraničiarov-Jungmannova.Samozrejme, súhlasím aby sa vytvorili Parky ale ja mám pocit že, vy ste tý z tej ulice, čo majú psíkov a myslia si,že nebudú mať kde venčiť svojich miláčikov a hovná kto bude po vás zbierať? Videl som reláciu kde sa ľudia sťažovali ale hlavne,že na vodítku mali psov.Ďalej vraveli,že to je oddychová zóna,že to ľudia využívajú na rekreáciu...Popri ramene,tesne u vody áno ale tam kde má byť električka či cesta tak jedine bezdomovci a výrastkovia...ende
Reakcia na: Marcelllooo #194544:
Tak ,že spolu tie linky nemajú 4 prestávky ale iba 2 a zrušili sa zachádzky 34 na Račko


Ja by som bol tiež radšej keby sa 84 zrušila a posilnila 83 (4 min. takt)
Reakcia na: david1 #194547:
Horná Štubňa obec je zastávka. Z akých už len dopravných dôvodov tam môže stáť? V skutočnosti tam ten vlak stojí preto, že v danom úseku je prevádzkovaný v takte so Zr vlakmi, ktoré v danú hodinu nahrádza.
Reakcia na: Marcelllooo #194534:
A ako by si nahradil tú kapacitu, ktorá by po zrušení L84 chýbala?
Reakcia na: david1 #194548:
L104 do Ovsišťa v 4 min. intervale nikdy nechodila.
Reakcia na: Marcelllooo #194544:
Len si zabudol doplniť že účelová bola pod číslom 120 iba v dobe ,keď chodila L83 ex 104 do Ovsišta v 4 min.int. v špičke.
Prázdna od SAV do Petržalky L84 rozhodne nechodila a ani nechodí.
Reakcia na: Marcelllooo #194531:
Áno Detvan stojí v Štubni z dopravných dôvodov. Lepšie ako keby stál niekde v poli. Podobne ako EC v Maďarsku v stanici Vác.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.