Reakcia na: Error 0x007 #194387:
Treba čítať celé ako som to napísal. Tibor Schlosser je človek, ktorý vie makať ako dopravný inžinier, keď je úkolovaný. Samozrjeme, on má aj svoju oblasť a tou je inteligentné riadenie dopravy a inteligentné dopravné systémy, ktoré v Bratislave nie sú, ako by si zaslúžila. Tak kmital napríklad u Swarovského.Pokiaľ sa však dostane do rozhodovacej a/alebo riadiacej pozície, vtedy sa začínajú prejavovať jeho slabiny a zväčša zlyháva. Príklady Elsig, NDS a aj magistrát.
Čo sa týka električky o Petržalky, za ten nemôže Schlosser, ten projekt vymysleli ešte v roku 2005 na popud Koladu, vtedajšieho viceprimátora, a konateľa/majiteľa DELTES, dnes je len v DELTESi. Ten projekt sa principiálne dodnes nezmenil a od zaciatku je zlý principiálne. porekadlo vraví, že z hovna bič neupletieš.
Samozrejme platí, že s tým hovnom ani nič neurobil, ani sa nesnažil to upratať, len sa s ním hral, len sa v ňom plačkal.
Analogicky to platí aj na preferenciu električkových radiál. Pritom ešte v roku 2009 sa robili projekty.
Error 0x007
Pekny priklad: "Modernizácia Dúbravskej radiály"
Mame sme sancu postavit ozajstny nosny system. Mala by sa opravit trat, zatravnit trat (co by aj znizilo hlucnost), vytvorit spolocne zastavky elektriciek a autobusov, vytvorit bezbarierove pristupy k zastavkam, zrusit zopar zbytocnych zastavok, naistalovat preferenciu elektriciek, pripadne aj najvacsie krizovatky riesit mimourovnovo...
ALE NIE! My mame len ciel mat co najvacsy zisk na tom ze EU spolufinancuje tento paskvil ktory sa ani neda nazvat modernizaciou...