Pri tom aky je pristup mesta k elektrickam sa ani necudujem ze ludia ako Marčello nadavaju na zlu, zlu, pomalu, hlucnu elektricku a radsej snivaju o TGV, ICE, RJ, a co ja viem este co premavajucich v dvojminutovom takte v tuneli cez Petrzalku. Namiesto aby sa elektricka preferovala realne sa preferuje slovne. Mesto dostva peniaze z ojrofondov a co sa s toho urobi? NIČ
Pekny priklad: "Modernizácia Dúbravskej radiály"
Mame sme sancu postavit ozajstny nosny system. Mala by sa opravit trat, zatravnit trat (co by aj znizilo hlucnost), vytvorit spolocne zastavky elektriciek a autobusov, vytvorit bezbarierove pristupy k zastavkam, zrusit zopar zbytocnych zastavok, naistalovat preferenciu elektriciek, pripadne aj najvacsie krizovatky riesit mimourovnovo...
ALE NIE! My mame len ciel mat co najvacsy zisk na tom ze EU spolufinancuje tento paskvil ktory sa ani neda nazvat modernizaciou...
Pekny priklad: "Modernizácia Dúbravskej radiály"
Mame sme sancu postavit ozajstny nosny system. Mala by sa opravit trat, zatravnit trat (co by aj znizilo hlucnost), vytvorit spolocne zastavky elektriciek a autobusov, vytvorit bezbarierove pristupy k zastavkam, zrusit zopar zbytocnych zastavok, naistalovat preferenciu elektriciek, pripadne aj najvacsie krizovatky riesit mimourovnovo...
ALE NIE! My mame len ciel mat co najvacsy zisk na tom ze EU spolufinancuje tento paskvil ktory sa ani neda nazvat modernizaciou...
Ike