Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #194365:
http://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/98885/80646663.png

P.S. pre mňa platí t, čo ja sám posúdim a uznám za relevantné. nepamätám si, čo si vraj dakedy niekde tvrdil, čo zase naznačuje, že zase taký relevantný asi nebudeš.
Reakcia na: VLK #194362:
1. Rozumiem tomu veľmi dobre. V ARDOSe sme s MePaSysom a s partnerom, ktorý robil parkovanie pre Prahu, Viedeň a niektoré slovenské mestá pripravovali parkovaciu sratégiu a politiku, ktorú sme dávali mestu zadarmo. Ešte v roku 2009. Prečo sa na to zabudlo? Prečo sa MePaSys, ktorý mal know-hpw aj vswtko nechal zrusit a zacina sa za tazke peniaze? Príslušné dokumenty by mali byť dakde delimitované.

Podobne sme spravili projekty "Bezpecny prechod" (bolo pripravených vyše 80 prechodov), "Bezpecne priecestie", bezpečné svetlenie podjazdu z Kramárov a boli pripravené všetky podjazdy. Spolu so Žilinskou univerzitou (Čelko aj Spaler) sme pripravili viacero dopravnych studii pre Bratislavu, vysutazili a dodali sme studie IDS pre Nitru, Prešov, Prievidzu, Žilinu.

Ked skocime trosku vedla, ku kamerovemu dohladu krizovatiek, tak pre tie som v roku 2005 robil tendrove podklady, podobne aj pre kamerový syste pre mestsku policiu, ktory sme v ARDOSe aj vyhrali.

2. svoje personalne hodnotenie potvrdzujem a nemienim na nom zmenit ani slovko. potvrdzujem ho v plnom rozsahu.

Zlate pravidlo spravania tvrdi, ze nemas robit druhym to, co nehces aby robili tebe. Keby si sa bol byval podla neho choval, mozno by aj nasa komunikacia vyzerala inak.

nie je mojou vinou, ze tento system tu neumoznuje uverejnovat pod vlastnym menom.

3. V ARDOSe si robil casovo predomnou a na inej pozicii. Mojim kolegom tam bol jedine odchadzajuci technicky riaditel a mozno office managerka (zena majitela a GR), ktory ma varoval pred vnutornym rozkladom jeho utvaru, ktory sa nakoniec stal pre ARDOS osudnym. Mal som jedneho nadriadeneho a zvysok boli bud moji podriadeni priamo alebo nepriamo. ja som bol totiž riaditeľ pre obchod, marketing, projektove riadenie a splnomocnenec vedenia pre kvalitu (procesy a ISO). Moj nastupca vydrzal vo firme mesiac a potvrdil moje slova, ktore poviem aj v nasledovnom texte. Za mojho posobenia pracovalo vo firme od 31 do 35 zamestnancov plus x zivnostnikov podla potreby, najme v regionoch.

Zial syn majitela cca po 11 mesiacoch mojho posobenia spachal samovrazdu, co sa negativne podpisalo na majitelovom zdravi a pevnosti, nedokazal odolavat roznym tlakom (vratane vnutornych), ktore na neho boli kladene, o ktorych tvoji kamarati pravdepodobne nemaju ani sajnu. zial, nedokazal sa odhodlat povyhadzovat viacero nevykonnych a neefektivnych ludi. kedze nebol schopny tieto tlaky ustat, dohodli sme sa po vzajomnom skonceni, ze spolupracu skoncime. moj nasledovnik vydrzal mesiac, ako som spominal. po mne to skoncilo tak, ze sa ARDOS este rok a pol trapil az minuly rok skoncil a ti mudrlanti si pozakladali vlastne zivnosti a prebrali povodny biznis, cize dokoncili to, co sa zacalo este asi za tvojho posobenia v Nitre, kedy povodny spoluvlastnik zacal firmu tunelovat a preberat zakazky. Take su moje informacie.

Klientmi ARDOSu boli predovsetkym samospravy a stavebne firmy, teda sektory, ktore najviac krvacali pocas vtedy este len zacinajucej recesie. Snahy o vnutonu konsolidaciu a znizovanie nakladov narazali na odpor predovsetkym dopravneho oddelenia pod vedením ing. Drexlera, ktoré casom zacalo doslova sabotovat snahy vedenia. Napriklad tym, ze zakazky ktore sme ziskali schvalne odflakavali (napr. parking pre OTYK v Karlovej vsi), podobne narazila na odpor aj dohoda so SIEMENSom, ktora umoznila ARDOSu vstup do BA. za vsetko hovori napriklad to, ze ked sa dokoncoval tender na kamerovy system pre MsP Bratislava za skoro 5M, ktory sme vdaka mne vyhrali, noc pred dokoncenim vsetci zamestnanci o styroch proste odisli bez toho, aby dokoncili svoju robotu. Nasledne ja a generalny riaditel sme prespali vo firme, aby sme to za nich dorobili a dali dokopy ponuku...

P.S. je rozdiel medzi dozvediet sa a dopocut sa.
Reakcia na: Marcelllooo #194368:
Aha, ja hlupák som si myslel, že most a predmostie sú súčasťou jedného dopravného systému. Petržalčania sa tešia na električku - aspoň teda 100 % tých, čo poznám. A to je ich dosť.
Reakcia na: Pe67 #194361:
• Problém s dopravou v Bratislave nie je, dokonca ani na mostoch (jedina hádam na Novom moste), problémy sú na prepletoch a na predmostiach.
• čo dodať k tým negatívam, ktoré spomínaš pri električke - to sú príklady, prečo električka v Bratislave tak ako je nemôže byť nosným systémom.
• keď si spokojný, že máš električku blízko (ale tiež nie pod domom, lebo bývaš cca 600m od nej), tak buď. a nechaj, nech si petržalčania sami určia čo chcú.
• Vidím dôsledky našich krokov, aj krokov mesta. Mám kľudné svedomie. Všetko by som urobil znovu. To skôr sa treba pýtať mesta, prečo neurobilo nič pre to, aby sa napríklad s nami dohodlo.
Reakcia na: S499.1023 #194365:
*plitkom
Reakcia na: Marcelllooo #194360:
Ak chceš verejne vystupovať, nauč sa apoň používať korektora gramatiky vo Windows, lebo osoba, ktorá o sebe prehlasuje, že je najdokonalejšia na svete, by nemala písať, že je niekto cezpoĺní a nemá osobní záujem na plytkom tunely.
Inak pre teba stále platí to, čo som ti kedysi napísal na smetiach.
Reakcia na: 810zssk #194339:
tak to sa vazne cudujem. A preco sa prestali nechavat na DD?
Reakcia na: Marcelllooo #194360:
Si tak dokonalý a čistý, že sa čudujem, že nie si minimálne premiér tejto krajiny. Životnou úrovňou by sme predbehli asi aj Nórsko a Luxembursko
Reakcia na: Marcelllooo #194360:
okrem toho, že si dokázal, že tomu nerozumieš (najmä parkovacej politike, pretože som ju nepripravoval iba ja, ale odborníci platení UNDP z Holandska či medzinárodný expert Moshe Hirsch a experti na túto problematiku na Slovensku, a medzi nimi nefiguruje žiaden občan Slávik) si vyprosím, aby si ma urážal kidmi o zneužívaní... ak máš nejaké konkrétne vedomosti, sem s nimi alebo na políciu, ja som na výsledky svojej práce na každom poste hrdý a netajím sa nimi, neskrývam sa za prezývku na fóre... ak chceš niečo konkrétne, napíš priamo mne, ostatných tu nemusíš zaťažovať nezmyslami

čo sa týka nezvládania rozhodovacích funkcií, v tomto smere ťa pozdravujú kolegovia z bývalého ARDOSu (och áno, odišiel som skôr ako si tam bol ty), ale moc pozitívneho som sa na teba nedozvedel...
Reakcia na: Marcelllooo #194360:
Vy čo si vyvážate svoje zadky v autíčkach ešte budete za takých 5-10 rokov plakať ak vystavajú južné mesto. Ak nebude električka budete sa utápať v nekonečných zápchach a tak isto aj autobusy, podobne ako je to teraz po 7h na ceste z Pod.Biskupíc a Vrakune. Tieto časti doplácajú na to že nemajú koľajovú dopravu. Už aj teraz je cesta z Petržky dosť kritická (hlavne prístavný most). Snáď ste si nemysleli že stredom vášho sídliska pojde vlak či iná fantasmagorina, aj keď tunel pod centrom by sa zišiel, ale to tu nikdy nebude (nejsou peníze, ani nebudou). Električka je jediné rozumné riešenie, ale však to vy zadubené hlavy nepochopíte.
Mám to šťastie že to mám k električke z domu 10 min.pešo a nemusím chodiť autobusom ani trolejbusom, lebo ak zaprší či nasneží je zapchaté celé mesto. Iba škoda že kompetentný nepoznajú (nechcú vedieť!) čo to je preferencia električkovej dopravy. Je pravda že električky sú pomalé (kvoli státiu na semaforoch a zlému stavu tratí). Občas zmeškám do práce pretože nejaký motorista skončí v koľajisku či zaparkuje na koľajniciach alebo ignoruje električku a sposobí nehodu. No asi s aroganciou vodičov osobných motorových vozidiel neurobíme nič.
Škoda že nedovidíte na následky svojho konania.
Reakcia na: VLK #194327:
❗ Samozrejme, ze som nečakal a vlcik.sk som videl. Musím skonštatovať svoje znepokojenie, na druhej strane všetko do seba zapadá. Žiaľ, si potvrdením toho, e najlepšou kvalifikáciou pre post dopravného inžiniera v tomto meste je byť vodič autobusu a hranie transport tycoon (u teba Kralovsky prepravca, a.s)... Samozrejme mám rešpekt voči pracovitosti ako takej, avšak u teba sa spojili aj isté negatívne vlastnosti, ktoré spolu robia veľmi zlú kombináciu. Je to že si cezpoľní, ktorí nemá osobní záujem na kvalite riešenia a kvôli tomu, že nemá problém prebiehať z miesta na miesto nená zodpovednosť za výsledky svojej práce, lebo ak bude najhoršie odíde inde a nebude musieť znášať dôsledky svojej roboty. Ďalej je to (s tým spojená) neznalosť miestnych pomerov, ako ti naznačili z oblasti kontroly cestovného aj tu prítomní kolegovia. Pre mňa je tiež neakceptovateľné neadekvátne zneužívanie znalostí získaných pri výkone práce na magistráte (verejné zdroje!) pre svoje súkromné aktivity, hoci voči nim ako takým nič nemám.

Zodpovedný je, samozrejme, primátor. On ako štatutár mesta priamo volený je zodpovedný za agendu, ktorú si zvolí ako aj za ľudí, ktorými sa obklopí. Vecne a odborne je to Schlosser, pre ktorého platí to isté len o úroveň nižšie. Keď sme s jeho bratom v 2007 v "kauze Matador" presadili to, že dopravné inžinierstvo musí byť vždy zohľadňované a presvedčili o tom Ftáčnika, on ešte ako starosta to akceptoval v stavebných konaniach, kde Shclosserovci cez METRO Bratislava, a.s. robili posudkovú činnosť pre investičné zámery. Zároveň sa tak vydláždila cesta, aby sa neskôr ustanovila funkcia HDI a bol som rád, že ju obsadil on. Schlosser totiž je človek, ktorý vie robiť a vie mať výsledky. Žiaľ, podobne ako v Elsigu alebo v NDS nezvláda riadiace alebo rozhodovacie funkcie, naopak ak je výkonný inžinier, tak sa mu nedá nič vytknúť, ako sme sa mohli presvedeiť, keď robil u Swarovskeho.

❗ Toto mesto nemá parkovaciu politiku. Ten dokument, ktorý bol viacnásobne predstavený nie je kvalitný a nie je ničím iným ako len fiškálnym opatrením zabezpečujúcim ďalšie zdanenie bratislavčanov. A technické zabezpečenie bolo pre mňa nepochopiteľné, teraz rozumiem, že ide o kšeft starých dobrých známych bývalých kolegov. Preto sa robí nesystémovo a aj tie priležitosti, ktoré z tohto projektu vyplývali boli dôkladne zničené. Skúsenosti z iných miest (Praha, Viedeň, Komárno) pri ktorých som bol hovoria, že sa treba sústrediť predovšetkým na zabezpečenie organizácie dopravy (jej zmenu) tak, aby zabezpečila sledované ciele (vyhradené parkovanie pre miestnych, optimálnu reguláciu parkovania, redukcia porušení predpisov o parkovaní) a až následne na platobný systém. Tu sa to postavilo na hlavu. PRvoradý je mýtny systém a keďže aj 4 veľké mestské časti chcú si uchmatnúť, tak sa k tomu pristupuje ako keď si mafiáni delia sféry vplyvu. dopravne opatrenia sa rozplynuli ako dym, nie su spolocne je to cele na nic. to ze to pojde do stratena je to najlepsie co sa mohlo stat a su aj horsie veci ako zbytocne vyhodene peniaze.

❗ Podobné nekvality má aj NS MHD. Vymyslel si ho Kolada ako biznis pre seba a svoje DELTES. Vidím, že sa kartelu zúčastňujú aj iné subjekty. Keďže na úrovni železníc alebo metra nevedia tieto subjekty a osoby zarábať tak, ako keď je to mestský DPB ako dojná krava, sabotoval sa zmysluplný európsky projekt. A chce sa zhoršiť život desaťtisícom petržalčanov. to je v hlavnom meste európskeho štátu neprípustné. žiaľ, keďže niektorí ľudia nemajú zmysel pre sebareflexiu, musíme využiť všetky právne možnosti, vrátane súdnej žaloby.
Reakcia na: ivanbuto #194346:
neviem prečo niekto, kto sa rád v detstve hral s autíčkami a vláčikmi je zrazu dopravný expert ...
Reakcia na: 810zssk #194356:
on myslel model - tarifu pcl každopadne dopravu treba optimalizovat a zjdenodusit CP
Reakcia na: 810zssk #194356:
Dnes už v Senci zastávkove informačné tabule boli vypnuté, centrálna ešte fungovala tak, ako doteraz: bez údajov o nást., a pre príliš veľké písmená sa nezmestia časy odchodov v niektorých riadkoch.
http://www.teraz.sk/regiony/samospravy-bsk-ids-integrovana-doprava/57941-clanok.html
Strucne: Spustili sme v podstate nic a teraz sa tesime z toho ze na to nikto nenadava ? Freso je prekvapeny ako rychlo si ludia zvykli na novy dopravny model - ci to nebude tym ze ziaden novy dopravny model nespustili... ?
Reakcia na: Marcelllooo #194182:
ahá! takže to vy mozete za tie drbnute kluce ktore som pocat byvania v petrzalke takne navidela! ?
Reakcia na: 810zssk #194351:
Staci obojsmerna pre MHD
Reakcia na: MatejBA #194153:
no tak mňa zaujali tie vplyvy na životné prostredie. Mám tomu chápať tak, že smradľavý autobus je v pohode a eko električka je shit?
Reakcia na: Error 0x007 #194349:
Plan bol tusim v smere od ASMN cez Dunajsku,Spitalsku,Rajsku a nazad na Dunajsku. A Zastavky AS MN, Dunajska, Kamenne nam.-(konecna), Dunajska, Ul. 29 aug. AS MN. A Kamenne nam. mohla byt spolocna zastavka pre tbusy a šaliny v smere na Trnko 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.