Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: VLK #194262:
lebo električka nie je metro/podzemka/segregovaná dráha. v ich charakteristickcýh vlastnostiach tkvie rozdiel medzi nosným systémom MHD (metro, segregovaná dráha) a doplnkovým systémom MHD (električka). tak ako cesta prvej triedy nie je dialnica a dialnica nie je cesta. ale prečo to musím vysvetľovať niekomu, kto sa tu hrá na znalého odborníka? odpoveď sa tiež natíska sama.

preto sme proti električke v Petržalke podľa projektu mesta (nie proti električke vo všeobecnosti, dokonca ani nie proti električke v Petržalke ako takej) ale sme za metro (zo strednodobého a dlhodobého hľadiska určite).
Reakcia na: eripmav #194255:
nielen spätnou SMS sa to dá overiť ? sú aj ďalšie možnosti a skutočne má revízor možnosť si overiť, či správa ktorú mu ukazuje cestujúci je pravá (v DPMK som nastavoval revízorské čítačky aj chodil s revízormi na záťahy ak bola nová verzia pre revízorské čítačky, uvedené funkcie sme úspešne odskúšali)
Reakcia na: Marcelllooo #194261:
zrazu iny program, ked ta nachytali v argumentoch, ze metro alebo vlak su zbytocne systemy v Petrzalke. ?
Reakcia na: VLK #194259:
• k metru má zmysel zvážať ľudí, k električke nie. 😉 to je ten základný a zásadný rozdiel, ktorý spočíva v rýchlosti prepravy. to čo mi je neatraktívne na prestupovaní a zvážaní sa vykompenzuje rýchlosťou metra (segregovanej dopravy), čiže v cieli budem v konečnom dôsledku skôr a v prospech toho som ochotný vzdať sa komfortnu v podobe bezprestupvioej jazdy. Električka toto nespĺňa a návrh ÚP chce segregovaný NS MHD vypustiť úplne podobne ajo pojem nosného systému.
• tú koninu povedal primátor - on sám spochybnil projekt električky z dopravného aj ekonomického hľadiska. Povedal, že bez zvážania bude električka využitá maximálne na 40%. V pešej dostupnosti do 5minút a 7 minút (500 a 800 metrov) je cca 25 resp. 35% Petržalčanov. ak chceme využívať električku k výkonom blížiacim sa k plnej využiteľnosti, treba zvážať z celej Petržalky. Tak to zdôvodňujú Schlosser s Ftáčnikom.

ako to chce všetko obhájiť pred laickou aj odbornou verejnosťou zaujíma aj mňa.
Reakcia na: eripmav #194255:
co by si cakal od novinara
Reakcia na: Marcelllooo #194258:
inak to s tou dopravnou neodôvodnenosťou si pokašlal - ak by bola električka v trase NS MHD neodôvodnená, prečo sa potom od 70.tych rokov plánuje podzemná dráha ❓ Mimochodom, tú presadzujete ja vy, ale to je akosi v rozpore...
Reakcia na: VLK #194256:
chýba to tam len preto, že nič také sa nestalo 😃 jediná kritika bola na adresu vedenia mesta a prezentovaného návrhu.

sorry, mám aj iný program, musel som sa zúčastniť Múdreho pondelka, kde sme vyhrali jednu z prvých pozícií. moje záujmy sú všestranné.
Reakcia na: Marcelllooo #194257:
Tak ale v tom prípade keby v tom istom koridore išlo metro alebo vlak, tak na to aby boli využívané tak by tam bolo treba zvážať ľudí už aj z celého Brugenlandu a mošoňskej župy...
Reakcia na: Marcelllooo #194257:
takú koninu som dlho nečítal... z celej Petržlenky sa nikdy nebudú zvážať ľudia a okrajové časti Petržlenky budú stále závislé na autobusovej doprave a kapacite mostov... a je jasné že nosný systém má k sebe naviazané linky tak, aby bola zabezpečená adekvátna dostupnosť, alebo nám chceš tvrdiť že v Prahe k metru si ľudia došlapú (ako tvrdí Vlado Dulla, najlepšie po meter a pol širokom chodníčku cez park)...
Reportáž o prerokovaní zmien ÚP na STV. Čas od 44:15
http://www.rtvs.sk/tv.programmes.detail/archive/4173?date=10.09.2013

Veľmi zaujímavé bolo priznanie primátora, že na tom aby električka bola využívaná na viac ako 40%, treba zvážať cestujúcich z celej Petržalky.

Iným slovom, priznal, čo tvrdíme my aj VÚD od začiatku, že je ekonomicky aj dopravne neodôvodnená. A že dôsledkom bude ďalšia redukcia spojov, lebo aby boli ľudia ochotní cestovať najprv k električke, musíme im zrušiť priame a atraktívnejšie spoje.

Podobne so mnou urobil reportáž aj časopis Petržalčan na túto tému
http://www.petrzalcan.sk/slavik-versus-primator

(sry za opakovanie, v predchádzajúcom mi vypadli linky)
Reportáž o prerokovaní zmien ÚP na STV. Čas od 44:15

Veľmi zaujímavé bolo priznanie primátora, že na tom aby električka bola využívaná na viac ako 40%, treba zvážať cestujúcich z celej Petržalky.

Iným slovom, priznal, čo tvrdíme my aj VÚD od začiatku, že je ekonomicky aj dopravne neodôvodnená. A že dôsledkom bude ďalšia redukcia spojov, lebo aby boli ľudia ochotní cestovať najprv k električke, musíme im zrušiť priame a atraktívnejšie spoje.
Reakcia na: Marcelllooo #194254:
hmmm, chýba mi tam poznámka o tom, ako občan Slávik ušiel z rokovania po tom, čo ostatní občania sa začali nepekne vyjadrovať na jeho adresu...
SME urobilo dobru reklamu...
dosial to moc vyuzivane nebolo... dosial... este zopar takych clankov treba...
http://www.sme.sk/c/6930124/cierni-pasazieri-vedia-jazdit-na-jeden-sms-listok.html

inak bezpecnost SMS listka naozaj zasadne pokryvkava... isteze, da sa to overit opatovnou SMS, vsetko sa da... ja mam skusenosti, ze revizor ani len nekontroluje ten kod co je v SMS, ked sa mu ukaze sprava co ma tvar ako ma mat, tak je spokojny a nebude sa zdrzovat, ide na lahsie obete...
Reakcia na pondelkové prerokovanie zmien ÚP (predovšetkým bod električka/NSMHD)

http://www.petrzalcan.sk/slavik-versus-primator
Reakcia na: bakos4 #194240:
Odchody 201/202 po 21. hod v smere na Čiližskú sa posúvali o 5 min skôr pre zabezpečenie nadväznosti z 201 na linku 70 na Miletičovej.
Hovoria o lolovej zalobe na mesto (na STV) ?
Reakcia na: All1111 #194249:
Tak su aj ine dovody preco to mozu odlozit... 😃
Reakcia na: All1111 #194249:
Ale áno! SME už aj niečo tuší, totižto píše: "Bohužiaľ, takúto stránku sme nenašli.
(Nie, ani pod rohožkou.)" ?
- do tvojho linku sa zablúdila bodka -
Reakcia na: TeBeCe #194227:
keby si ten článok po sebe aspoň prečítali ale inak je to na zaplakanie sám som sa musel niekoľkokrát zastať zamestnanca DPB kôli agresivite spolucestujúcich

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.