ja som v 93 zazil revizorov raz a to nou chodim raz do mesiaca chcelo by to viac revizorov. isty cas som pracoval na analýze či sa mi oplatí chodiť načierno a vyšlo mi že hej /pomer odhalených revízorov pred kontrolou k počtu tých ktorí ma prekvapili bol cca 7:1 za 6 mesiacov avšak nikdy by som si netrúfal ísť bez platného tarifného vybavenia jednak viem že sa nehradením cestovného veľkým počtom cestujúcich znižuje kvalita služby a po druhé necítim sa na to z morálneho hľadiska. iba 4x za život som išiel ,,na čierno´´ a to z dôvodu 1x porucha označovača CL a vozidlo preplnené 2krát preplnený voz stál som na schodoch 3krát a 4 krát som si zabudol označiť CL na nástupnej zastávke pretože som bol zvyknutý na PCL
Predmetný úver má podľa guvernéra smerovať do verejnej dopravy, teda pre ľudí každodenne dochádzajúcich za prácou do Bratislavy z jej okolia
Ak by platilo toto doslova tak by to bolo pre BSK/slovaklajno na kúpu nových prímestských busov, alebo na nejaké prestupné terminály, prípadne podobné maličkosti...
Podla mna keby bol zmeneny spoj poriadne oznaceny by nebol problem. Ale ked ma pri jednom odchode maly kruzok, a pri dalsiom maly stvorcek ktory sa tak podoba na kruzok ze sa nedaju rozoznat, tak to neni dobre riesenie. Napriklad zaramovanie odchodu, ake som videl vo Wiedni, by sa hodilo ovela lepsie.
Napriklad L80:
odchody smer Kopcany by boli vyznacene bez poznamok
odchody smer Udernicka-k. by boli zaramovane
odchody ktore by od Udernickej pokracovali by boli zaramovane a podfarbene nejakou farbou (moze byt aj seda ked uz mame CP vsetky cerno-biele)
Na druhej strane má však v niečom pravdu. Podobný experiment skúšali v Tatrách na TEŽke, kde zrušili sprievodcov a zaviedli revízorov, ktorí však skoro nikdy nekontrolovali. Výsledok bol taký, že ľudia si zvykli, že ich nikto nebude kontrolovať, a tak si cestovné lístky ani nekupovali, čo malo za následok značne znížené tržby z cestovného. Ukrivdení boli aj pravidelní platiaci cestujúci, ktorých nikto nekontroloval a mali pocit, že si cestovné platia zbytočne, keď iní chodia zadarmo.
To platí aj pre Bratislavu, keď bude viac revízorov a bude ich viac vidieť, budú aj vyššie tržby z cestovného.
Pekny den.
Vcera som videl v 93 na Hl. stanicu prvy raz revizorov. Dost ma to laka chodit nacierno, ved aj tak do roboty chodim od Hl. stanice pesi za kazdeho pocasia. Elina v nedohladne, inac sa na Amer. namestie neda. Nech zije DPB!
Mna by zaujimalo co tou akciou DPB sleduje Keby radsej podporovali vyuzivanie PCL, teraz bude dopravny prieskum, ak ludia budu pouzivat doklady DPB namiesto dokladov IDS tak DPB sa pripravuje o trzby.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike