Ja by som nebol proti tej 63 (zo Sokolskej by tiež mohla byť prestupná zastávka. Ešte tam spraviť možnosť normálneho sa dostania na stanicu a...
a ináč to si fakt myslíte, že sa niekomu za 270€ na rok oplatí robiť dopravu?
Vodiči majú plat 3-4€ na hodinu čiže dajme 3,70€ väčšinou vozidlo jazdí od 4tej do 23tej
čiže nech na vodičov DPB musí dať na jedno vozidlo denne 19*3,70 a to je 70€ teraz sa napríklad ušetria 4vozidlá na 34 ciže 70*4 je 280€ na jeden deň len na vodičov. Ročne cez pracovné dni to je vyše 67 000€ ak by som dal, že mesiac má 20 pracovných dní (nepočítal som sviatky...)
Nehovoriac o spotrebe paliva, opravách...
Nech je to spolu za rok vyše 100 000€ čiže na prevádzku 4 autobusov by bolo potrebné kúpiť okolo 400 ročných električeniek (nie na celú MHD iba na tieto 4 autobusy)
Teraz si zoberte koľko stoviek vozidiel tu jazdí. Je to naozaj také ziskové?
Myslela som napr.na Bajkalsku..tam ide odtial len 204 a ta uz okolo 8 nechodievala tak casto..neviem ako bude teraz, nemam cas to teraz sledovat..no stacilo by, aby 63 stala na Sokolskej, nech clovek co ide tym smerom moze vystupit tam..
Pardon, zena, tazko to rozoznat..nemam klapky na ociach, do petrzalky chodievam kazdy tyzden a nie vzdy na jedno miesto ako si asi myslis, takze tu situaciu v petrzalke vidam opakovane..nevidim uz koment, kde niekto pisal ze je tam 18 liniek a vyzeralo ze sa mi to zda malo oproti dubravke, kdr je dokopy 8 a ma obyvatelov podla neho 4x menej, no v petrzalke chodi asi 5 z nich kazdych 5 minut cez den, co ne uplne zbytocne a to zavera vozy, nie 34..
ten voz je obrazom vyrobcu, ktory sa ani netaji, ze vyraba "lacne" vozy(skor si myslim, ze nekvalitne), ja sa MHD-ckou nevozim, ale stacilo mi vidiet fotky, aby som si vyrobil nazor na NB18, podla mna je to strasny shit, nechapem jedno - preco sa za kazdu cenu drzia koncepcie 2+2, vsak to musi byt katastrofa dostat sa cez ulicku ku dveram, mozno je to dan za nizkopodlaznost, ked si spomeniem, ake bolo usporiadanie starych Ik280 alebo Sanosov, mali sice vysoku podlahu, ale inak tam bolo miesta neurekom a na nastupenie a vystupenie stacilo v pohode aj stvoro dveri
najlepsie bolo ked som isiel vo fungl novom sore (asi 2 tyzdne boli v premavke) zo 4tej serie 19 kusovej uz zle drzal kryt na vzduchove nadoby nad dverami a myslel som si ze zachvilku odpadne pretoze bol zle priskrutkovany
takze prva varka NB18 je skoro v polovici zivotnosti, uz som aj tu v diskusii zaregistroval ponosy, ako v nich vsetko strasne skripe, vsak uvidime...
co sa tyka trolejbusov 31Tr, mozno by sa vedeli ludia zo Ziliny a Presova podelit o dojmy z nich, vsak v Presove jazdia uz skoro dva roky, ako su na tom s poruchovostou a co robi ram
ved ked zacnu dozivat NB18Tky to bude sranda predpokladam ze uz o 5 - 6 rokov to bude kedy budu v stave ako nase IK trolejbusy by sa rozpadnut nemali kvoli 12 year zarukov na ram
je to tak, uz som tu pisal viackrat, budeme este plakat za srotmi z Karosy a Ikarusu, pripadne 15Tr-kami, ked sa tie hnuSOR-y po par rokoch rozpadnu, ale mocipanom je to sumafuk, hlavne je, ze teraz sa nabalia nenazranci z Ja&Ty...
Berte to, akoby linky 83+84 bola jedna linka s tým, že jedná ide cez starú dúbravku a vPetržalke sa rozdelujú na sva smery ale z dvôdu zjednodušenia označenia im boli pridelené 2 rôzne čísla. takéto linky su bežné v rôznych metropolách
napr. električkové linky 4 a 6 v BudapeŠti. Ľudia ich berú ako 1 linku keďže okrem dvoch zastávok majú celú trať spoločnú.
V Prahe pri novom linkovaní električiek tiež spravili nejaké 2 linky akoby jednu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Roberto