K bodu 5 . Ved máš prestup na hrane na L20,120.
K bodu 1. vyskúšaj si úžasný presun zo SAV na FR.Liszta cez ten nadchod. Potom ho už určite nebudeš ponúkať...
Bol tu návrh,nech L 84 chodí do Petržalky cez Račianske mýto.Ja som si premeral cez mapy.sk vzdialenosti a vychádza mi od od oka 30-35 tisíc km ročne ak by tak chodila.nech si spraví úsudok každý sám.
Ja nehovorim o Vajnoroch ale o Vajnorskej a to je celkom siroky pojem, vsak? Od yrusenia 2 na hl.st. treba ist s prestupom cez TrMy, pricom prechod cez podchod trvá tiež nejaký čas, pričom obyvatelia Vajnorskej v podstate inú alternatívu, ako tie električky nemajú (čiastočne 98,50)
ak prestanete o ekonomicke podniku rozmýšľať po slovensky (všetci sú jánošíci naopak) tak možno pochopíte, že 70 alebo 90 centov, nebodaj 35 alebo 45 nie je v žiadnom prípade cena lístka odrážajúca skutočné náklady schopná priniesť dokonca zisk.
no vidíte, zase klapky na očiach a vidím len to svoje. si si istá, že dokážeš objektívne zhodnotiť potrebu vozov v Petržalke na základe toho, že sem - tam ideš v danom čase autobusom? A som žena, dakujem.
ked si odmyslim, ze AH je svojim sposobom exibicionista, je asi jediny v tejto republike, ktory sa pustil do boja s mafiou typu Ja a Ty, za co mu chcem zlozit poklonu, bohuzial to nepovedie k ziadnemu vysledku, vsetko sa potichu zametie pod kobercek (skutok sa nestal, pripadne sa nepodarilo preukazat zly umysel) a bananistan bude bez problemov fungovat dalej, co na tom, ze o chvilu nebude mat co jazdit ☠ vsak vyvoleni sudruhovia sa budu vyvazat nadalej v superlimuzinach a prosty obcan sa moze ist stazovat na lamparen, ked sa nebude mat ako dostat slusne do prace... a to tu este nemame nove trolejbusy, ktore budu opat hnuSORy... ozaj, este sa nepodarilo niekomu zistit, aka bola cena za troliky v tom zmanipulovanom prvom tendri?
1.) zo SAV na Nam. FL je to cca 5 minut prestupu peso podla vyhladavaca spojeni (realne max 1 minuta ak chytis zelenu pri elektrickovej trati - bez behu!). Je tam dokonca nadchod takze prejdes cez velku krizovatku bez problemov.
2.) Aby premavala cela linka pre 5 a pol cloveka obchadzu okolo centra (cca zbytocne navyse 4 kilometre) je fakt zbytocne.
3.) Cele je to o pocte vozov a prevadzkovych nakladov. Ak ti stara 84 a 34 robia naklady Y (v nich su platy, pohone latky, vozokilometre, dalsie naklady) a nova 84 ti urobi naklady X (pricom naklady su nizsie ako predtym + usetris vozy, vozokm a aj nezanedbatelne mnozstvo phm) a spojenie strati par ludi ale pritom nova 84 odvezie viac ludi ako stara a da sa lahko prestupit (Patronka/Sokolska/SAV/Hodzko), tak je logicke ze v ramci setrenia sa zrusi stary model.
4.) Stale ti ostava priame spojenie a prestup na Racku (a ze prejdes cez 2 ci 3 semafory, to je neprekonatelna bariera? Ja tiez denno denne chodim cez 3 semafory poobede a cez 1 rano a zijem.
5.) Ak mam pouzit zvratenu logiku, rovnake je to s L35 - spojila sa s linkou L36 ale tak blbo, ze nechodi aspon k Tescu Lamac, co by ju urobilo pouzitelnejsou. A tiez tu teraz nerobim hysteriu.
Nepredstavuj si DPB ako Hurvinek valku. Nie je vsetko len tak (hlavne nie pri sucasnych dlhoch DPB), aj ked ti nasi diletanti vo vedeni ... skoda nadavat.
Nedava, ked si taky mudry, tak napis aku! Ze sa usetria 4 spoje? To sa da aj tym, ze by nechodila 94 a 95 kazdych 5 minut od 14 do 18 ale 7-8. A vadi mi, ze L34 nepojde na Nam.F.Liszta, kde stoja vsetky tie autobusy, na ktore sa da prestupit kamkolvek. Nie, ze nemam priamy spoj, lebo ten som ani nikdy nemala pan premudrely! Vadi mi, ze nova superlinka 84 je skoro rovnaka ako 83 a to, ze ani na jednej zastavke, kde stoji, sa neda prestupit aspon na spoje 63,63,204 a 209, ked uz nie tie co idu az od stanice.
Rozumnym pre vela ludi, ktori nim chodievali kazde rano..Aj ja najdem 20 ludi na hocico, ale to nie je cesta..Kazdy vie hovorit, co nie je rozumne, ale navrhni, co je a potom pis..Ja som hned povedala, ze by mohla ta 84 chodit aspon smerom do Petrzalky okolo Racka a to by podla mna rozumne bolo a nasla by som aj viac ako 20 ludi, co by to podporilo.
A jasne, ze kazdeho zaujima najviac vlastna cast a ta, kde cestuje, ale ja som nepriznala, ze ma zaujima vlastna. Mna zaujima kazda, ktoru poznam a o ktorej viem, ze je tam uzitocna trasa spojov alebo nie. Preto pisem aj o centre, Petrzalke, Novom meste ci o casti Ostredky, lebo tam sa vyznam viac ako inde..
A k tym prijmom sa radsej nevyjadrujem ani ja, lebo sice tam nepracujem, ani neviem kto co a ako, ale je zname ako si tam sefkovia hrabu do vreciek a stat udajne podporuje tento monopol, rovnako ako postu. No koncim chlapci, nemam cely den cas na taketo zbytocne debaty, tak sa majte a prestante sa hadat za kazdu kravinu..
rozumnym smerom pre koho? najdem hned dvadsat ludi, ktori budu tvrdit ze trasa 34 nebola rozumna ani nahodou. Cestujuci by mali pochopit, ze jedinou idealnou dopravou pre nich je vlastne auto, a pokial chcu vyuzivat hromadnu dopravu, musia ratat s urcitymi obmedzeniami. kazdeho zaujima jeho vlastnac ast, prirodzene (sama si to priznala).
To, že podľa vás sú príjmy z cestovného dostačujúce na prevádzku bohatého vozového parku v dopbnropm stave, k tomu sa nejdem ani vyjadrovať. Sa čudujem, že to ešte nemáme troch súkromníkov, keď to tak fasa vynáša!
Okrem toho 4 vozy na L133 len 2 hodiny rano vs 16 vozov na 34+84 "cely den". Kde asi usetris viac? (okrem toho rano davaju na 133 najvacsie vraky co najdu vo vozovni)
Myslis si ze ten 15 ci 20 minutovy interval by zachranil L34?
Okrem toho vsetci nutia cestovat v elektricke KV a DD odkedy si pametam. A zrazu ja som ten zly, ked to navrhujem niekomu inemu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peta.Boo