Och ano, autobus raz za hodinu v noci uplne zlikviduje oddychovu zonu kade chodia denne elektricky v intervale dokopy priemerne 2 minuty a dokonca je tam dnes povolena IAD ? Urcite som za to aby sa z Namestia SNP vylucila IAD a to namestie sa zrekonstruovalo na kvalitny verejny priestor. Ale ked uz tam budu kolajnice (ktore budu musiet byt pojazdovatelne) kde sa cez den bude jazdit kazde dve minuty, tak to ze po nich v noci raz za hodinu preleti bus naozaj nijak danej zone neuskodi.
V tom podstatnom smere (na stanicu) to nie je problem. V opacnom smere pravdepodobne cez Kamenne a Rajsku - preto som napisal ze o navysenie jazdnej doby by jednoznacne neslo len v smere na stanicu (ale osobne by som bol skor nachylny verit ze ani v pripade smeru na letisko cez Rajsku by nebolo treba jazdnu dobu navysovat - ale ako hovorim, pri tomto smere som si nie isty).
Cez hlavnu z Hodzka, noveho mostu, Nam L Stura, Kollarka alebo Zochovej. Nepotrebuje na to novu specialnu linku cez SNP.
A nie je pravda, ze zmeny ktore navrhujes su zadarmo. Kazda znamena navysenie vzkm.
You don't say! A pan si neracil vsimnut ze prave na hlavnej stanici sa da prestupit na vsetky bratislavske sidliska? Myslis ze tie vsetky nocne linky tam tahaju len tak z nudy? Co myslis, ako pojde clovek co chce ist z centra do Devinskej? Cez hlavnu stanicu! Na Trnavsku? Cez hlavnu stanicu! Do Lamaca? Cez hlavnu stanicu! Na Kramare? Cez hlavnu stanicu!
Samozrejme ze vieme, bezne prechadzame. To neznamena ze ked je niekde dopyt a da sa pri takmer nulovych nakladoch ta oblast obsluzit tak sa na to treba vykaslat. Este raz: existuje dovod preco sa tam kedysi ta N95 zaviedla.
Tak napriklad cela oblast Peknej cesty, Kramarov, Jaskov Rad, mam pokracovat?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
v kazdom pripade dufam, ze DPB si to nevezme za svoje a SNP necha tak a nebude mu skodit na jeho ceste za buducou pesou a oddychovou zonou.