Mozno by bolo na uvod dobre zacat tak ze tym prispevkom nezaspamujes oba fora, naozaj to staci pridat do jedneho. Po druhe, imhd.sk skutocne so zrusenim 22 nic nema, ani nikto tu diskutujuci, obrat sa na DPB.
Napokon, na Kramare sa dostanes s jedinym prestupom (na Patronke), tak kde je problem?
Dobrý večer Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.
Vodu mas na zachode v socialke... Dostavaju s mesacnym oneskorenim tzv "Pitny gastrac" v hodnote 0,66€ ak sa teplota vysplahla v den sluzby vodica nad 30°C
Trochu na inú tému: Asi to tu už bolo, ale predsa...Zaujímalo by ma ako je to v týchto horúčavách, dostávajú vodiči prostriedkov MHD nejaké minerálky alebo aspoň vodu od zamestnávateľa, ako to funguje?
To ze je doprava v Bratislave je ako na zaciatku minuleho storocia je pravda, ale s rozchodom by som problem nevidel. 1000mm sa pouziva kade tade po europe aj ked je celkovo menej casty ako 1435 na slovensku ho pouziva napr. aj TEZ.
Co sa tyka "mozneho rozvozu tovaru po meste zo zel. stanice ako v Kosiciach" neviem co konkretne si myslel tymto, no naklad sa elektrickami v KE nedopravuje snad uz 80 rokov no a rovnako to nema ziadny suvis s rozchodom ci prepojenim elektrickoveho systemu a tazkej zeleznice, taketo prepojenie v KE existuje, nie je vsak na stanici ale pri USS ale uz sa to dlhu dobu nevyuziva a posledny krat mozno len na vylozenie reko KT8D5 z vagona, ale aj to boli myslim ze len prve 3 kusy, dalsie vozidla uz vozili kamiony.
Je pravda aj to ze v Bratislave sa zvazovalo prestavanie na rozchod 1435 mm ale myslim ze pri sucasnych problemoch s MHD je tato vec uplne bezpredmetna.
Vymenoval si pekne veci co su na Trnku, problem je ze ani jeden z tych objektov dnes nie je najlepsie dosiahnutelny z Vinohradov - vsetkym co ide na Trnko sa dnes viac oplati ist na hlavnu stanicu, teda nijak neodlahcis raciansku radialu.
REXy existuju aj inde ako na Zahorie a nemaju nic s BID.
pokiaľ by vozidlá na takúto trať mal vyrobiť renomovaný výrobca poľnohospodárskej techniky, tak by to bolo realizovateľné bez ohľadu na finančné náklady ....
63 smerom z Avionu ma zrusenu zastavku Stara Ivanska? Aj ked si dam tu zastavku vyhladat na imhd tak mi na tej zastavke ukazuje 63ojku iba v smere do Avionu
Tym, co cestuju do prace v meste? Okrem toho ak by tam koncili niektore regionalne vlaky (od Pezinka, od Novych Zamkov, od Dunajskej stredy), tak by to vobec nebolo na skodu. Vsak na Trnavskom myte mas trznicu, OC Central, kusok mas Zimak, je tam aj Istropolis, mas tam velky prestupny uzol v BA (hadam aj najvacsi). A ak by sa zaviedli REXy v ramci BID aj inde ako na Zahorie, dost by to pomohlo Hlavnej Stanici.
#193090
Pekny vecer.
Neviem pochopit, preco v Bratislave ma elina rozchod 1000 mm, ked v inych mestach je 1435 mm.
Mozny rozvoz tovaru po meste priamo zo zel. stanice ako v Kosiciach. Uz sa tu zrekonsrtuovalo dost kilometrov kolaji a rozchod ostal po starom. V Ruzinove boli polozene panely, ktore pocitali z moznostou rozchodu 1435 mm pridany dalsi zliabok na kolajnicu. V Bratislave je stale doprava akoby spiaca princezna, zastarale semafory a vela aut v meste.
Jozef
Že ľudia už nebudú vystupovať až tak húfne na Vinohradoch, ale časť už na filiálke, (druhá časť ostáva pri vystupovaní na predmestí).
Cez vyučovanie ráno sú po príchodoch vlakov z Galanty ale aj Trnavy na Vinohradoch obrovské návaly.
Cestujuci co chcu prestupit na smery Vieden, Praha, Budapest, Zilina, Malacky sa ti urcite podakuju za to ukoncenie, urcite tym neuveritelne odbremenis trat na Racianskej (inak ako vazne - wut??).
Mimochodom, od DS ma byt nejaka spojka na Filialku?
Ja to len vítam. Môžu tam ukončovať regionálne vlaky od Trnavy ,Galanty a D.Stredy. Odbremení sa aspoň preťažená električková trať na Račianskej.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
sant
Dobrý večer Vám prajem na začiatok môjho diskusného príspevku
Neviem koho viedlo k zrušeniu autobusovej linky č.22 z Devinskej Novej Vsi
na Kramare Tato trasa vyhovovala bez prestupu dostať sa priamo do nemocnice
bez prestupovania. A preto neviem aký zamer sa tým sledoval a či sa robil prieskum
pre zrušenie tejto linky. Citovo sa s tym asi nik nezaoberal.Verím že sa pouvažuje
o návrate tejto linky späť.Ďakujem za pochopenie a na dodatok asi rozhodovali Ti
ludia ktori tento spoj nepotrebovali.