Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #192812:
Ospravedlňujam sa nášmu polyhistorovi za neskoršiu reakciu, dovolil som si byť na dovolenke.
1) Samozrejme, môžeš a ja mám právo k tomu zaujať akýkoľvek postoj.
2) Preto, že to je, dohnané do extrému, to isté ako keby si navrhoval, že po Panónskej sa bude jazdiť na zelenú a zo Ševčenkovej na červenú. Už mnoho desiatok krát tu bolo popísané, prečo sa v Rakúsku blikajúca zelená používa a aké odlišnosti v legislatívnom rámci u nás spôsobujú jej nezmyselnosť, tak to nebudem opakovať. Budeme po blikajúcej zelenej zavádzať ešte pomaly a rýchlo blikajúcu zelenú a pomaly a rýchlo blikajúcu žltú, prípadne jednu červenú a dve červené? Zatiaľ čo električky nemajú medzi voľnom a stoj nič a vyprázdňovacie časy dementi, programujúci semafory, nezohľadňujú?
3) Ja mám taký istý názor na teba, takže sme si kvit.
Reakcia na: matel #192826:
Nič mi neprišlo.
Reakcia na: Ike #192856:
Trolejový materiál z ulice Pri Suchom mlyne nemožno v prípade znesenia použiť už na stavbu žiadnej inej trate, lebo by sa vzápätí rozpadol.
Reakcia na: boxcar #192859:
Čo palubovka, ale schody. Inde pochopili, že pri prudkom zabrzdení si je na ne lepšie sadnúť na zadok ako potenciálne zletieť dolu po hlave a ich smerovanie je opačné - za priestorom pre vodiča. Takto to už vážne asi ani na tie výhliadkové autobusy nepredajú ?
Reakcia na: MatejBA #192857:
A vyhla by sa aj prípadným cestujúcim na Patrónke. ?
Reakcia na: Ike #192856:
Pochybujem, že by sa dal ten 30-ročný trolej po zvesení ešte niekto znovu použiť. Jedine, ak na balkánsky (nejako to drží) spôsob.
Reakcia na: Ike #192856:
Mohla by sa tade tahat 211 - vyhla by sa pripadnym zapcham na Patronke.
Reakcia na: Dave177 #192855:
Nebolo by lepšie ho zniesť a použiť na výstavbu inej trate, prípadne spojky? Mnoho starších tratí nemá v BA paralelnú trasu, tak neviem, aký význam bude mať paralelná trať pre najnovšiu,
Reakcia na: toms #192854:
Pre prípad výluky...
Ahojte,

mam dotaz - k comu bude sluzit trolej. trat na ulici Pri suchom mlyne po ukonceni vystavby trate na Patronke?
Reakcia na: Ike #192852:
kúrenie funguje efektívne aj DPB teraz ?
Reakcia na: Dave177 #192851:
A v lete funguje efektívne kúrenie
Reakcia na: Solider #192850:
U nás im funguje klíma len v zimných mesiacoch, resp. keď vonku je zima ?
Reakcia na: stevo #192848:
U nás im permenetne nejde klíma a vlasy si z toho netrhajú.
Reakcia na: stevo #192848:
chcelo by to viac sukromnych dopravcov na nasich tratiach
Cesi sa inak snazia pracovat na sluzbach zakaznikom. Ked im nejde klima, odporucia zakaznikom radsej ist ku konkurencii, pripadne vracaju polovicu z listka ? ? ?
http://ekonomika.idnes.cz/jancuruv-regiojet-ma-problemy-s-klimatizaci-fm3-/eko-doprava.aspx?c=A130728_093252_eko-doprava_hv
Reakcia na: 810zssk #192846:
Tak naposledy som tade išiel asi 2 roky dozadu? A nejako častejšie asi 4 roky dozadu..
V smere do Ba keďže naša osádka nastupuje už na Marcheggu tak kontrolovala hneď odtiaľ. Opačným smerom tých čo pristúpili v DNV..
Reakcia na: Mike #192845:
Kedy to bolo? Lebo svojho casu som tu trasu chodil niekolko krat za tyzden a v zivote sa mi to nestalo, tak ma to dost prekvapuje. Ani neviem co a naco by tam kontroloval co nemoze medzi DNV a hlavnou.
Reakcia na: Peon #192836:
Ja som na rozdiel od 810 ZSSK zažil dosť často slovenského sprievodcu ako kontroloval medzi Marcheggom a DNV.. ale nie vždy, zvyčajne medzi DNV a hlst.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.