Tri hnané podvozky zo štyroch, adhézna hmotnosť 70%, maximálne stúpanie 70 promile. Kde je aká otázka? Inak dalo by sa to spraviť aj plně adhézne, ale nebolo to v zadaní.
opatovna homologizacia bude asi potrebna ale rychlejsie sa s tym bude chodit hned ked bude mat mesto a hlavne DPB rozumne vedenie (nie elektricke ani telefonicke)
No, to uz je lepsie, ale zas ked sa to raz schvali na 65, nebude pre 75 nutne znovu to potom homologizovat? Ak by sa raz rozhodli s tym chodit rychlejsie?
Inak ako je dost fail ze tu specifikaciu prekladali Google Translatorom. Okrem prostych gramatickych chyb tam vdaka tomu najdeme aj take chutovky ako napr. "bezkontaktne zastavenie vlakovej cesty" (povodne predpokladam malo ist o stavanie vlakovej cesty).
Ámos:
"Ano aj na forach pride clovek k informaciam"
Je jen otázka k jakým...
"Samozrejme, teraz ti to nezapada do obhajovania toho co nakupuje Praha"
Koukám, že ti došly argumenty a opakuješ dokola tu samou písničku.
Btw. Sorky v Praze nepovažuju za ideál ani teď.
"Uz len to, ze pre otocne podvozky, nemuseli vymyslet, ani neviem ako to slusne nazvat co ma 15T a co bude mat aj 30T na zaciatku a konci vlaku"
Této větě opravdu nerozumím. Praha si objednala 100% nízkopodlažní tramvaje se 100% adhezí a s otočnými podvozky. Siemens tvrdil, že takovou tramvaj je po fyzikální stránce nemožné vyrobit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Roberto