No, su tam naznaky roznych zvlastnych trolejbovych konstrukcii, aj ked to zjazdovu vyhybku namontovali velmi pekne, este treba pockat ako pod tym pojde dratolez, ci sa aj trafili do spravnej polohy nad cestou.
Nedotiahlo, precislovanie elektriciek sa odlozilo na neskor kvoli rozsiahlym vylukam naplanovaym, potom trolejbusy precislovali, ale nastastie iba na suvisly rad, teda nie na planovane blaznovstva typu 271, Autobusy boli precislovane oblastne, ale aj tak uplne nevhodne.
Ad 15m vozy:
jazdím 59 a 94 úplne pravidelne. Áno tá 59 býva ráno naplnená, ale poobede ani jedným smerom. ke´d som sa sňou minule viezol tak som rozmýšlal nadtým, že poobede by mohla zastavovať na Zochovej a brať ľudí. Berem, že najvypuklejšie by to bolo v rannej špičke od 6:45 po 7:45. Avšak tu nie je problém zhusťiť interval a to bez nároku naďalšie poradie. Proste pri Mňsokombináte by nemali prestávku 22minút ale 12, čo je pri 40minútovej jazde postačujúce.
94 bola napráskaná, ale veľmi jej pomohlo to, že SPŠ, ktoré je pri zástavke elín 2,8,6,9 na Vazovovej presunulo začiatok vyučovania na 7:00 a tak sa dopravné nároky posunuli. Celý minulý šk. rok som chodieval 94 do školy a to v rúznych časoch. Na moje prekvapenie v ranej špičke po 7:30, kedy sa najviac študentov trepe do stredných a základných škôl (takmer nikto nechodí o pol hodinu skôr) bola naplnenosť 94 taká, že všetci sedeli a stálo možno desať ľudí. Občas sa stávalo, že na dvoroch sa bus naplnil z liniek 59, 91, 92, 80, 191 avšak väčšina vystúpila na Zochovej. Tak kvôli 5 spojom celý deň voziť vzduch?! Nehospodárne.
96 od EU nejazdievam, ale pád hodín čakania na moju babenku na tej zástavke sa už nazbieralo a študenti využívajú najviac 84, potom 97 do vlčieho hrdla a chodili aj na 83. L68 a 96 ich nehávali chladnými.
Keď prišli prvé Ik280 tak do troch mesiacov nebol ani jeden, ktorý by nebol nejak obitý či doškrábaný. Ja si to samozrejme nemôžem pamätať, ale mám to od otca. Vodiči to budú mať teraz lahšie, sú zvyknutý na kĺbaky a prechod.
Ak vypneš otáčanie nápravy ťahšie z vozidlom prejde cez prudšiu a užšiu zákrutu ale voz vybočuje 1m. Ak ho zapneš lahšie prejdeš cez zákrutu, ale voz vybočuje 3m. Aspoň u Citara.
Ak by sme zobrali že 12m vez je 100% tak 18m je 150% a ciže 15m voz je 125%. Je až neuveriteľné, že človek dokáže vysloviť oprávnenosť 15m vozidla na linky, kde v súčasnosti jazdí 12m ale nemôže podľa neho existovať linka kde teraz jazdí 18m a hodil by sa 15m.
Turbo: A čo ti bráni. Veď nech ti kolega popíše približne čo sa stalo a choď na políciu a podaj trestné oznámenie. Ak by sa tvoja výpoveď trochu odlišovala, stačí povedať "zbehlo sa to tak rýchlo a bol som z toho v šoku." Asi by sa to už malo spraviť, nech sa to tam preriedi. Hádam by aj pán Z. zo zodpovednosti odstúpil a bolo by výberové konanie na generála.
Igorko: Si úbohý. Písať niečo človeku, len aby si ho vyprovokoval. To robil aj KLF. Tak si klesol?
No ak K3N jazdit bude, tak som rád, lebo bude sa môcť dať kapacitnejšie vozy na L3 a L14. Ale chcel by som sa spýtať, budú sa dať prerobiť naše K2S na typ K3N?
A v suvislosti s tymto este dve zmeny - na VW linkach sa meni napis na transparentoch z VW na VW-1, resp. VW-2 a uz na viacerych vozidlach sa objavil novy font na vonkajsich transparentoch.
mno, na dvojkolajnej trati je priechod (aj riadne zabezpeceny zavorami), cez vypadovku je prechod pre chodcov a v buducnosti ta caka dokonca lavka pre pesich nad aktualne stavanou dialnicou -- chodim sa tade rad prechadzat aj ked fakt je ten, ze ked vyuzijes vsetky tieto priechody, dostanes sa akurattak k divadlu arena...
Pokiaľ nepopisuješ kariérové postupy a pády (z riaditeľstva DPB do vozovne Petržalka ), tak spojenia sú presne také (blbé) ako píše TeBeCe. Od diavadla Aréna je to dosť ďaleko.
Mojej jedinej návšteve voz. Petržalka však predchádzal (z dôvodu mojej nevedomosti) presun zo zast. Mlynarovičova, čo však neodporúčam, pretože v ceste stojí dvojkoľajná železničná trať + cestný obchvat BA (Einsteinova)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Turbo
No, su tam naznaky roznych zvlastnych trolejbovych konstrukcii, aj ked to zjazdovu vyhybku namontovali velmi pekne, este treba pockat ako pod tym pojde dratolez, ci sa aj trafili do spravnej polohy nad cestou.