Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mike #191560:
to bol nejaky byvaly vodic 117tky 😃
Reakcia na: Ike #191558:
no ze aka romantika.
Veru sa mi za Ik280 aj trochu cnie.
Reakcia na: Goyathla #191546:
Na Vazovovej padlo vedenie. električky z ruzinova a vajnorskejkoncili pred trnavskym mytom. po skonceni tohto obmedzenia museli 2ky na trnavskom myte prist este na sturak a s5. 8cka isla spravne kedze 3 z race nebola obmedzena
Reakcia na: dopravak88 #191557:
Nejaký krútič volantom sa zas snaží byť príliš múdry?
Reakcia na: Goyathla #191546:
"Vzhľadom na summit prezidentov strednej a východnej Európy, ktorý sa uskutoční 12. až 13. júna 2013 v Bratislave, DPB upozorňuje cestujúcu verejnosť na možné zdržania, obchádzkové trasy, prípadne obmedzenia v doprave."

http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/mozne-obmedzenie-mhd-pocas-summitu/
Reakcia na: Peon #190943:
Konečne Adiš zverejnil CP a cenník na webe: http://www.doprava-adis.sk/#linka V Cenníku má aj Malacky cez ktoré však žiadny spoj reálne nejde..
Reakcia na: dopravak88 #191557:
A henten pseudocitat si nasiel kde v prepravnom poriadku? ? Existuju take veci ako prevadzkova povinnost a prepravna povinnost a tieto su dane priamo zakonom. Predpokladam ze v pripade vynechania danych spojov sa sice uplatnit nedali (zrejme existovala prekazka ktora dopravcovi branila spoje vykonat), ale to co tu tvrdis je blbost.
Reakcia na: Ike #191558:
Na druhej strane vzhľadom na tech. stav ik280 tých vodičov, čo si trúfli ísť dolu Pražskou s vyradenou rýchlosťou, až tak veľa nebolo...

Reakcia na #191552 od 810zssk: ono by vodičov aj potrebovali, ale u trolejbusov nemajú služby (keďuž pracovné dni obsadzujú ZV pri Mamute a občas aj na Hrobonke :-D)
A u autobusov zasa nemajú vozy do výpravy ?
Reakcia na: Ike #191558:
*schode (miesto dvere)
Reakcia na: Ámos #191554:
Nápodobne. SORy nejako negatívne nevnímam. Pamätám si časy Ikarusov 280 ?. Pekne hore Brnianskou v L21 na poslednom hrdzavom dvere, čuchajúc smradľavú gumu z tých skladacích dverí, keď sme sa zrazu prehupli na Pražskú, vodič vyhodil rýchlosť a zrazu nastalo hrobové ticho. A v tom tichu začali drnčať asi všetky šróby, výplne, dvere a záplaty čo autobus mal. Potom dole pri Sokolskej zaradil, bus myklo a všetci leteli dopredu ?
Reakcia na: Goyathla #191546:
vycuc z PP:
Prepravné služby sú poskytované bez záruky a bez náhrady....


a to sa stava bezne, ze aj taka 92 vynecha lebo 4830 sa sisme 40tkou po dvory a nestihne dojist do vozovne vcas
Reakcia na: Ámos #191555:
Tusim SOR dokaze na poziadanie zafarbit karoseriu tak, aby tam nebol skok 🙂
Reakcia na: Ámos #191554:
teraz kukam a nie je. stale tam je ten odskok. A co sa mi to snivalo ? ?
Reakcia na: 810zssk #191551:
hovoril som o dizajne interieru, mal som to upresnit. exterier je podareny okrem zadnej casti. Je tam odskok v liniach. ale to uz ma posledna seria doriesene a je to celistve. takze ok
ja uz busmi jazdim velmi malo, takze praktickost toho interieru objektivne posudit neviem, ale zatial mi nikdy nevadil
Reakcia na: luky133 #191550:
asi vyklopne dohora, tzv. garazove, aby to vedel splnit len SOR ?
DPB nakolonoval vodicov, alebo co? ?
http://www.dpb.sk/sluzby/ponuka-prace/
"Ľutujeme, momentálne nie sú voľné žiadne pracovné miesta."
Reakcia na: Ámos #191549:
O dizajn nejde, podla mna inak SOR nema nejaky extra zly dizajn (BNkova rada bola velmi podarena, aj ked sotoverejnost ju neznasa), skor ide o spracovanie interieru. SORka je proste vnutri riesena velmi neprakticky a to sa tyka tak radu BN aj NB (Bcko este bolo relativne v pohode).
Ináč teraz ma napadla ešte jedna vec ohľadom tendrovaných vozidiel. Ak ma pamäť neklame pri električkách DPB požadoval výhradne predsuvné dvere (tuším som to čítal v tých odpovediach pre výrobcov, taktiež tam zakázal dodanie vozidla s hliníkovou karosériou chcel výhradne karosériu - skriňu z bežnej ocele) avšak vie niekto aký typ dverí požadoval pri trolejbusoch? V podkladom som našiel len formulku, že bližšie podrobnosti musí výherca konzultovať s DPB...
Reakcia na: Solider #191544:
tak jedine ak tak posledna seria SORov sa uz zacina priblizovat k Solarisu. Inak je rozdiel v dizajne markantny aj ked uzitkovo nepodstatny.
Samozrejme, otazne je ako by trofl Solaris bol pozapajany po skusenostiach s nasimi SU15 ?
Reakcia na: Mike #191541:
No tak som zvedavý či tá prestavba pomôže tej rýchlosti trolejbusov a či už budú jazdiť vo svojom jazdnom pruhu pohodlne ? Osobne som si myslel, že budú upravovať aj zákrutu medzi zastávkou Pri Podchode - Janotova keďže tá mi pripadala skôr zle navrhnutá ako tá pri Hany Meličkovej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.