Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
DPB nakolonoval vodicov, alebo co? ?
http://www.dpb.sk/sluzby/ponuka-prace/
"Ľutujeme, momentálne nie sú voľné žiadne pracovné miesta."
Reakcia na: Ámos #191549:
O dizajn nejde, podla mna inak SOR nema nejaky extra zly dizajn (BNkova rada bola velmi podarena, aj ked sotoverejnost ju neznasa), skor ide o spracovanie interieru. SORka je proste vnutri riesena velmi neprakticky a to sa tyka tak radu BN aj NB (Bcko este bolo relativne v pohode).
Ináč teraz ma napadla ešte jedna vec ohľadom tendrovaných vozidiel. Ak ma pamäť neklame pri električkách DPB požadoval výhradne predsuvné dvere (tuším som to čítal v tých odpovediach pre výrobcov, taktiež tam zakázal dodanie vozidla s hliníkovou karosériou chcel výhradne karosériu - skriňu z bežnej ocele) avšak vie niekto aký typ dverí požadoval pri trolejbusoch? V podkladom som našiel len formulku, že bližšie podrobnosti musí výherca konzultovať s DPB...
Reakcia na: Solider #191544:
tak jedine ak tak posledna seria SORov sa uz zacina priblizovat k Solarisu. Inak je rozdiel v dizajne markantny aj ked uzitkovo nepodstatny.
Samozrejme, otazne je ako by trofl Solaris bol pozapajany po skusenostiach s nasimi SU15 ?
Reakcia na: Mike #191541:
No tak som zvedavý či tá prestavba pomôže tej rýchlosti trolejbusov a či už budú jazdiť vo svojom jazdnom pruhu pohodlne ? Osobne som si myslel, že budú upravovať aj zákrutu medzi zastávkou Pri Podchode - Janotova keďže tá mi pripadala skôr zle navrhnutá ako tá pri Hany Meličkovej.
Reakcia na: Goyathla #191546:
Staznost sa neoznamuje, ale podava. Nerobi sa tak na neoficialnych strankach prevadzkovanych nadsencami, ale na Dopravnom podniku, ktoreho stranka je prekvapivo dpb.sk. Aj tak ti nic nepreplatia?
Dobry den, moze mi niekto poradit kde by som mohol odtialto poslat priamo reklamaciu alebo staznost?
Dnes 13.06.2013, na elektrickovej zastavke Vysoka smerom na ZST Nove Mesto mala ist elektricka o 14:26, 14:34 a 14:42 a ani raz nesla, bol som na zastavke presne o 14:21 a zmeskal som kvoli tomu pracovnu schodzu, ktora zacala o 15:00, premeskal som presne 15 minut, pretoze som musel ist na elektricke cislo 8 cez Ruzinov a z nej este prestupovat na 50tku autobus, bolo to naozaj velmi neprijemne a obmedzujuce.
Chcel by som tytmo oznamit staznost, poziadat o preplatenie 15 minut z mojho pracovneho casu co vychadza 1,50 za 15 minut a 70 centov za 15 minutovy cetovny listok, ktory som nevyuzil, kedze som siel cez Ruzinov a este potom prestupoval na 50tku, musel som si zakupit novy hodinovy listok.
Ide mi tu o celkovy princit, take veci by sa nemali nechavat tak, ak dnes nahodou kvoli nejakej zavade eletricka cislo 2 nepremavala, malo to byt riadne oznamene, nikde na zastavke som ziaden oznam nevidel.
Reakcia na: Solider #191544:
UTFG ?
Reakcia na: S499.1023 #191542:
Neviem, aké materiály sú použité v trolejbusoch v Eberswalde. Ja narážam hlavne na šotoušmi do nebies vychválený Solaris, ktorého božské prednosti oproti takému SORu som zatiaľ nerozpoznal.
Reakcia na: Mike #191541:
Iha, zeby Capacity ci šerble 42xx, 48xx ci nebodaj 41xx ? ?
Reakcia na: Solider #191536:
Hmmm, znalec sa opäť prejavil. Aj taký Solaris Trollino v Eberswalde je lowcost?
Reakcia na: luky133 #191540:
Tento .. 33 busy z Petržalky.
Na Dlhých dieloch už všetko pripravené na natiahnutie nového troleja takže buď to spravia v najbližších dňoch po skončení dennej premávky alebo žeby bola tento či budúci víkendy výluka na L33? ?
Reakcia na: Valec #191537:
Presne tak, v tej hlavicke presunuli oznacenie linky IDS.
Reakcia na: 810zssk #191528:
Zmenil sa dátum a vymenili riadky s licenčným číslom a s číslom IDS BK.
Reakcia na: Petto #191535:
Rozdiel vo výbave je minimálny. A keby si trocha viac presondoval aspoň stránku ÚVO, tak by si sa dopátral k tomu, že Bystrica za 19 trolejbusov zaplatila 7 980 000 eur, čiže v prepočte 420-tisíc eur za jeden trolejbus, čo je v podstate zvyčajná cena. Okrem toho tá "poľsko-česká výhra", to je také blúznenie, veď či je to SOR alebo Solaris, cenovo rovnaké a aj vnútri je to rovnaký low-cost.
Reakcia na: Solider #191530:
Hm, urcite vzdy zalezi od vybavy, ale zeby boli take rozdiely vo vybave medzi PO,BB,ZA 30 Trkami ? DPB si vyziadal dost pestru vybavu a Solaris si to dal vzdy zacvakat ?. Cize uz prestavam byt optimistom v prospech "polskej-ceskej vyhry".
Reakcia na: 810zssk #191528:
Nevidím tam žiadne zmeny. Pomoc!
Môžem vedieť, tým že sa otvárajúce alebo zatvárajúce sa dvere vozidla zablokujú (nohou, rukou) môže dojsť k ich poškodeniu? Lebo v dnešnej X13 v tom Citelise som nemal na výber, musel som sa otvárať a zatvárať s tými dverami ako tam bolo plno ? aj celá Hl. st. vlak do Košíc, moc veľa ľudí ...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.