Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Martin Fundárek #19159:
Nem páči taká linka. Moje pravidlo výberu linky (samozrejme z voľného, zo zadelenia som si vyberať nemohol) bolo takéto:
1) Nesmie to jazdiť na Rajskú.
2) Nesmie to jazdiť na Hl.st.
3) Nesmie to byť sólo z HROBUSTova
4) Mohla by to byť klobása
5) Podľa možnosti by to nemuselo jazdiť po Šancovej
6) Mohlo by to mať čo najdlhšiu trať ale napr. bod 4 prevážil

Z toho mi vychádzalo:
217 kĺbová, 212, 214, X213, 216, 217.

🙂 🙂 🙂
I.
Reakcia na: Sarko #19161:
A to tá natáčacia náprava ten autobus zlomí alebo čo? Natáčacia náprava pomôže zmenšiť vnútorný polomer otáčania ale zväčší vonkajší - manévrovacie vlastnosti potom zodpovedajú napr. Ik280. Vodiči Ik280 tiež vždy tvrdili, že manévrovacie schopnosti 280 sú lepšie než 283 ale ja by som zase nemenil naopak.
I.
Reakcia na: Vladimír #19155:

Kosicania si mozu tvrdit co chcu, smerodajne je to, ze DPMK eviduje 15m bus ako nieco medzi solom a klbovym vozidlom, pricom ak sa pri zadeleni na urcitom spoji nepodari nasadit 15m vozidlo, plati pravidlo nasadenia klboveho busu. Aj ked v praxi to obcas vyzera inak, ale to je dosledok nedostatku klbakov.

Re #19153 galiyosha:
Myslim si, ak nie su problemy s 15m busmi v KE, tak v BA urcite tiez nebudu. Jedno z najkritickejsich miest v KE je napr. vyustenie z Ul. protifas. bojovnikov na Senny trh, kde je sirka jedineho prudu nieco malo cez 3m (vpravo chodnik, vlavo zast. eliny) a bus si tu musi nadist a prudko otocit o 90° vpravo. Napriek tomu na dvojprudovej komunikacii Ul. protifas. boj. som este ani raz nezazil zasiahnutie busu do vedlajsieho cestneho prudu alebo nejaku koliziu. Je to vsetko vec cviku vodica. 3. naprava je pritom natacacia, takze kazdy "solarisovy" vodic Ti potvrdi, ze je to lahsie ako na klbakoch a ze by uz nemenili.
Reakcia na: Vladimír #19155:
Možno sa aj niekto bude presúvať. Stačí, ak sa nájde ochotný predavač, ktorý telefonicky zistí, že to, čo zákazník chce a on nemá, má kolega na Pieskoch.
Reakcia na: Igorko #19157:
204 = plus mínus ex 219 (Valašská-Rádiová).
Reakcia na: Andy #19156:
Z Búdkovej. To bola moja obľúbená konečná. A 214 obľúbená linka (hneď po 212). Len by som strhol elastický oblúk v otočke a spravil tam krásnu otočku s trojzávesovými svorkami. Aj ten zkuxvený elastický oblúk asi v polovici cesty medzi otočkou a križovatkou Kozia, ktorý má asi tak 1/3 polomer z možného a kvôli nemu majú potom vlky dojem, že to drátolez do kopca nevytiahne, hoci by tam mohol vyletieť tak, že by vlky nechápali.
I.
Reakcia na: Vladimír #19155:
A kam do pekla jazí 204:-)? Ja som bral automaticky 204 = ex214. No ale veď sokm Ti hovoril že od kajdizácie číslovania a linkového vedenia sa v tom nevyznám...
I.
Reakcia na: Igorko #19142:
Ta myslienka spojenia Tescov bola iba taka sprostost z nudy 🙂 Ale tak ked uz linky do Tesca ZP, tak najlepsie z Hodzovho, lebo zo Sancovej ide na Tranvku 204 a z Rajskej 205. Takze z Hodzovho by sa ta linka dala pouzit aj na netescacke ucely.
Reakcia na: Igorko #19142:
L204 na Hodžovo nám. nejazdí 😉 Ale inak, ako to už ktosi napísal, spojenie oboch OD TESCO zabezpečuje L4, na čo som ja nepomyslel. A tiež súhlasím, že z Tesca sa do Tesca nikto presúvať nebude.

Re #19153 galiyosha: Nuž, Košičania tvrdia, že s 15m busom sa manipuluje rovnako ako s klbákom, ba dokonca možno ešte lepšie. No keď bolo v Prešove Cotaro, nenadobudol som ten dojem.
Reakcia na: ufo #19150:
A myslíš, že prestabvba na K3N - výroba nových podvozkov, výroba stredného NP dielu atď. je zadarmo? Myslíš, že NP vlek by nebol lacnejší?
I.
Reakcia na: J #19127:
je fakt, ze poobede chodia linky typu 90, 94 a 59 nie zrovna uplne naplnene, ale rozhodne sa to neda povedat o rannej situacii. rano by si tak musel signifikantne skratit intervaly, lebo inak neviem, ako by si tych ludi v 15 m buse odviezol.

inac s prejazdnostou 15 m busu v bratislave niekde nebudu problemy? lebo obcas aj klbaky maju na niektorych miestach trocha trable, a s 15 m busom sa asi manipuluje este horsie. alebo sa mylim?
Reakcia na: Vladimír #19133:
No prve by bolo to zmensenie poctu liniek, kontrola presnosti jazdenia, prerobenie chrono, spravenie prekladov a zabezpecenie prestupov vecer a rano.
No tak sem to nakonec oskenoval a spojil . takže je to tady http://fotky.svetmhd.sk/cepovka1.tif . Je to skenovaný z nechutně tlustý bichle. takže to berte na vědomí. Obrázek má okolo 600 kB .
Reakcia na: Igorko #19149:
ja uvazujem len triezvo,na novu elektricku peniaze nie su a ani nebudu, bude nasa MHD len pre vyvolenych?
Reakcia na: pako (inac ufo) #19143:
Kuxva, do rixi, ako Ti to mám vysvetliť, že KT8D je síce len o 2 cm užšia ale má INÝ PREJAZDNÝ PROFIL??????????
Hej, takže zrekonštruujeme tie najstaršie a najodpornejšie vraky, aby sme získali NP vozidlo, aby sme sa vyrovnali v počte vozidiel úchylnému Brnu? TO je myslenie vedenia DP. Postavíme K3N aby sem mali niečo nové, že? Keď, tak postavím 10m NP vlek za 2*T3 ale nebudem do rozpadávajúceho sa káčera (a koxotasizácia ten rozpad nespomalí) pchať NP diel.
Áno, tú tabuľku poznám veľmi dobre a pokladám to za obzvláštnu zvrhlosť, zatiahnuť si do siete vozidlá s obmedzenou prechodnosťou.
I.
Reakcia na: ufo #19145:
Ano ale kolik zákazů míjení by muselo bejt ? Pomalu na každý, a co na konečnejch ? to by pak jeden vůz zablokoval celou smyčku ? Přijeď se podívat do brna (to je nejblíž) na trasy pojížděný KT8 a uvidíš o kolik se musely rozšiřovat oblouky.
Reakcia na: Martin Fundárek #19136:
No, to je pekná teória ale praktický efekt bol znehodnotený tým, že na 14 sa síce ocitli káčeri ale zase na 9 boli vlnité plechy nahradené 2*T:-). Môj osobný názor je, že roztrhnutie 12 vzniklo tak, že modelári 1:1 (tzv. mierka UO (úplná nula)) skúšali, čo by si mohli na koľajisku vyskúšať a po roztrhnutí sa náhodou objavili pozitívne efekty:-). To je to isté ako Gabčíkovo:-).
I.
Reakcia na: Igorko #19137:
bol si vodic, mal by si poznat nieco take, co visi na prevese, je to zeleno-cerveny obdlznik a je na tom napisane napr. K8.
Reakcia na: Turbo #19131:
Hej, 30 centimetrov pridať môžeš:-).
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.