A je naozaj pravdou to, že v KE je 2*T3 súprava, zatiaľ čo KT8 sólo vozidlo? Lebo v tom prípade by som bol schopný uveriť tomu, že platí pravidlo 15m = 18m.
I.
Nem páči taká linka. Moje pravidlo výberu linky (samozrejme z voľného, zo zadelenia som si vyberať nemohol) bolo takéto:
1) Nesmie to jazdiť na Rajskú.
2) Nesmie to jazdiť na Hl.st.
3) Nesmie to byť sólo z HROBUSTova
4) Mohla by to byť klobása
5) Podľa možnosti by to nemuselo jazdiť po Šancovej
6) Mohlo by to mať čo najdlhšiu trať ale napr. bod 4 prevážil
Z toho mi vychádzalo:
217 kĺbová, 212, 214, X213, 216, 217.
A to tá natáčacia náprava ten autobus zlomí alebo čo? Natáčacia náprava pomôže zmenšiť vnútorný polomer otáčania ale zväčší vonkajší - manévrovacie vlastnosti potom zodpovedajú napr. Ik280. Vodiči Ik280 tiež vždy tvrdili, že manévrovacie schopnosti 280 sú lepšie než 283 ale ja by som zase nemenil naopak.
I.
Kosicania si mozu tvrdit co chcu, smerodajne je to, ze DPMK eviduje 15m bus ako nieco medzi solom a klbovym vozidlom, pricom ak sa pri zadeleni na urcitom spoji nepodari nasadit 15m vozidlo, plati pravidlo nasadenia klboveho busu. Aj ked v praxi to obcas vyzera inak, ale to je dosledok nedostatku klbakov.
Re #19153 galiyosha:
Myslim si, ak nie su problemy s 15m busmi v KE, tak v BA urcite tiez nebudu. Jedno z najkritickejsich miest v KE je napr. vyustenie z Ul. protifas. bojovnikov na Senny trh, kde je sirka jedineho prudu nieco malo cez 3m (vpravo chodnik, vlavo zast. eliny) a bus si tu musi nadist a prudko otocit o 90° vpravo. Napriek tomu na dvojprudovej komunikacii Ul. protifas. boj. som este ani raz nezazil zasiahnutie busu do vedlajsieho cestneho prudu alebo nejaku koliziu. Je to vsetko vec cviku vodica. 3. naprava je pritom natacacia, takze kazdy "solarisovy" vodic Ti potvrdi, ze je to lahsie ako na klbakoch a ze by uz nemenili.
Možno sa aj niekto bude presúvať. Stačí, ak sa nájde ochotný predavač, ktorý telefonicky zistí, že to, čo zákazník chce a on nemá, má kolega na Pieskoch.
Z Búdkovej. To bola moja obľúbená konečná. A 214 obľúbená linka (hneď po 212). Len by som strhol elastický oblúk v otočke a spravil tam krásnu otočku s trojzávesovými svorkami. Aj ten zkuxvený elastický oblúk asi v polovici cesty medzi otočkou a križovatkou Kozia, ktorý má asi tak 1/3 polomer z možného a kvôli nemu majú potom vlky dojem, že to drátolez do kopca nevytiahne, hoci by tam mohol vyletieť tak, že by vlky nechápali.
I.
A kam do pekla jazí 204:-)? Ja som bral automaticky 204 = ex214. No ale veď sokm Ti hovoril že od kajdizácie číslovania a linkového vedenia sa v tom nevyznám...
I.
Ta myslienka spojenia Tescov bola iba taka sprostost z nudy Ale tak ked uz linky do Tesca ZP, tak najlepsie z Hodzovho, lebo zo Sancovej ide na Tranvku 204 a z Rajskej 205. Takze z Hodzovho by sa ta linka dala pouzit aj na netescacke ucely.
L204 na Hodžovo nám. nejazdí Ale inak, ako to už ktosi napísal, spojenie oboch OD TESCO zabezpečuje L4, na čo som ja nepomyslel. A tiež súhlasím, že z Tesca sa do Tesca nikto presúvať nebude.
Re #19153 galiyosha: Nuž, Košičania tvrdia, že s 15m busom sa manipuluje rovnako ako s klbákom, ba dokonca možno ešte lepšie. No keď bolo v Prešove Cotaro, nenadobudol som ten dojem.
je fakt, ze poobede chodia linky typu 90, 94 a 59 nie zrovna uplne naplnene, ale rozhodne sa to neda povedat o rannej situacii. rano by si tak musel signifikantne skratit intervaly, lebo inak neviem, ako by si tych ludi v 15 m buse odviezol.
inac s prejazdnostou 15 m busu v bratislave niekde nebudu problemy? lebo obcas aj klbaky maju na niektorych miestach trocha trable, a s 15 m busom sa asi manipuluje este horsie. alebo sa mylim?
No tak sem to nakonec oskenoval a spojil . takže je to tady http://fotky.svetmhd.sk/cepovka1.tif . Je to skenovaný z nechutně tlustý bichle. takže to berte na vědomí. Obrázek má okolo 600 kB .
Kuxva, do rixi, ako Ti to mám vysvetliť, že KT8D je síce len o 2 cm užšia ale má INÝ PREJAZDNÝ PROFIL??????????
Hej, takže zrekonštruujeme tie najstaršie a najodpornejšie vraky, aby sme získali NP vozidlo, aby sme sa vyrovnali v počte vozidiel úchylnému Brnu? TO je myslenie vedenia DP. Postavíme K3N aby sem mali niečo nové, že? Keď, tak postavím 10m NP vlek za 2*T3 ale nebudem do rozpadávajúceho sa káčera (a koxotasizácia ten rozpad nespomalí) pchať NP diel.
Áno, tú tabuľku poznám veľmi dobre a pokladám to za obzvláštnu zvrhlosť, zatiahnuť si do siete vozidlá s obmedzenou prechodnosťou.
I.
Ano ale kolik zákazů míjení by muselo bejt ? Pomalu na každý, a co na konečnejch ? to by pak jeden vůz zablokoval celou smyčku ? Přijeď se podívat do brna (to je nejblíž) na trasy pojížděný KT8 a uvidíš o kolik se musely rozšiřovat oblouky.
No, to je pekná teória ale praktický efekt bol znehodnotený tým, že na 14 sa síce ocitli káčeri ale zase na 9 boli vlnité plechy nahradené 2*T:-). Môj osobný názor je, že roztrhnutie 12 vzniklo tak, že modelári 1:1 (tzv. mierka UO (úplná nula)) skúšali, čo by si mohli na koľajisku vyskúšať a po roztrhnutí sa náhodou objavili pozitívne efekty:-). To je to isté ako Gabčíkovo:-).
I.
bol si vodic, mal by si poznat nieco take, co visi na prevese, je to zeleno-cerveny obdlznik a je na tom napisane napr. K8.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Igorko
I.