Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #19124:
Myšlienka spojenia malého Tesca s veľkým je síce pekná ale úplne absurdná. Prečo by sa mal niekto presúvať z Tesca do Tesca? Okrem toho l. 204 zase predstavuje pre Trnávku spojenie s Hodžovým námestím, takže spojenie do Tesca prosím áno, ale nech si ho Tesco platí samo a nie na úkor mestských liniek. Už vôbec nehovoriac o tom, že si nemali naprojektovať Tesco debilne na druhej strane cesty než je električková trať alebo mali zaplatiť preložku električky. Mesto tiež nemalo schváliť stavbu bez toho, že by nemali vyprojektované zabezpečenie dopravnej obslužnosti.
I.
Reakcia na: J #19127:
ale aj bez toho aby si sadli. 86 z Mileticovej nestaci ani 18m.- Ty si odkial, preco znizovat uroven cestovania, 15m sa hodi akurat na linky kde je teraz solo. Isiel si 94 ked konci na Vazovovej vyucovanie? Isiel si 96 ked koncia prednasky na EU? Isiel si 61 rano zo stanice, ked idu ziaci do sou na Ivanskej? Isiel si 59 rano do Race a poobede z Race a aj rano? Velakrat som sa do nej nezmestil... Isiel si...atd Ako keby si pracoval na DPB a vozil sa iba autom.
Reakcia na: ufo #19123:
Ty si fakt ako pako. Pridáš dĺžku, uberieš šírku. To je odhadom tak 10 cm z každej strany. Takže budeš mať NP diel, do ktorého nebudú cestujúci s kočíkmi musieť nastupovať po schodoch ale budú preskakovať medzeru medzi ostrovčekom a električkou. Fakt dobré. Ako Ti napísal PvvS: Skús si, prosím Ťa, najprv naštudovať nejaké fakty.
I.
Reakcia na: Turbo #19130:
Šmarjá , když vydržíte do konce týdne, tk já si seženu A3 scanner a sjedu ty tabuldy do elektronický podoby. Jsou tam naše, 2 německý a ruská norma. Pak pochopíte o čem je řeč. Jinak si skuste vzít kružítko, udělat třema v mírce 1:100 poloměr oblouků a na něj si vyneste profil T3 , T6, KT8 a toho článku. Totéž jinou barvou na proti oblouku. A až to budete mít , tak se podívejte co to dělá. Né nadarno mají T6 zůžený čela.
Reakcia na: m@rtin #19122:
Je to veľká škoda, že si tak zaslepený, že si si neprečítal vetu, že nič z toho, čo som navrhoval, som nemyslel vážne a bolo to len v očakávaní Tvojej nepríčetnej reakcie.
I.
Reakcia na: ufo #19118:
Môj Ty bože, ako Ti mám vysvetliť, že KT8D5 má iný prejazdný profil ako T3 či T6A5? KT8D by v Bratislave jazdiť nemohla, keď si aj T3 odrážajú v oblúkoch zrkadlá.
I.
Reakcia na: ufo #19105:
Výhodou bola možnosť nasadiť na menej zaťaženú ružinovskú radiálu vozidlá K2 a na viac zaťaženej dúbravskej súpravy 2xT3. V súčasnosti dokonca skrátiť interval v rannej špičke na polovičný (počas školského roka).
Reakcia na: Andy #19129:
Síce preháňaš, ale možno by nebolo od veci spraviť na webe anketu "čo by bolo pre teba najdôležitejšie". Vo formulári by každému z (nielen Tvojich) nápadov respondent priradil dôležitosť od 1 do 5 (musí byť - dôležité - môže byť - nemusí byť - totálna vtákovina).
Reakcia na: Andy #19115:
Tescá na Kamennom a ZP sú už teraz prepojené linkou 4:-).
Reakcia na: Andy #19129:
Noooo... to by sme asi radi všetci. Nedávno sme však (trochu) diskutovali skôr na otázku, že ak by si zrazu mal tú moc niečo v DPB, meniť ČO PRVÉ by si zmenil, kde by si začal... 😉
Prave mi kolega povedal, ze ked dnes rano isiel do prace, tak na linke 21, poradie asi 14 alebo 6. Pri jazde na dialnici sa akosi utrhla stredna naprava na Ikaruse 280 (cislo si nevsimol). Ihned tam kde je napajac, sa akosi odlucila hnacia naprava a autobus padol na zem a cestujuci behali po dialnici. Je najvyssi cas podat trestne oznamenie na DPB z dovodu naplnenia skutkovej podstaty vseobecneho ohrozenia!!! Keby som v tom autobuse sedel ja, tak uz ho aj podavam!

Igorko, ty si tu raz spominal, ze uz sa podarilo roztrhnut trolejbus a ze mas taky pocit, ze DPB sa to pokusa zopakovat. No neviem, ale myslim ze sa im to coskoro podari...
Reakcia na: PvvS #19111:

Nase T6A5 maju o 30 cm vacsiu capovu vzdialenost, tak kludne by stredny clanok mohol mat 6,4 metra a krajne 6,4.
Nedavno tu bola diskusia o tom, ze co by sa malo zmenit, aby sa zlepsila MHD pre cestujucich.

Podla mna by to malo byt tako - budem velmi prehanat samozrejme:

Skratit intervaly, prestavky na konecnych, pospajat kratke linky do menej dlhsich, spravit preklady, zlepsit moznost prestupu najma vo vecernych a skorych rannych hodinach, zaviest nocnu dopravu, zariadit, aby linky na dojazdoch brali cestujucich, spravit chronometraze na vsetkych linkach tak, aby predstavovali skutocnost, kontrolovat vodicov a za naskok strhavat premie, za meskanie nad 3 minuty vysvetlenie, vsetky vozidla kazdy den umyvat zvonku + podlaha, raz za tyzden vycistit tagy, vyprat potahy, vycistit tyce, raz za mesiac skontrolovat funkcnost digitalnych transparentov, povyhadzovat 10x prelepovane linkove tabule, vyrobit nove, nove a vsetky rekonstruovane vozidla vybavovat digitalnymi transparentami, zvonku, zvnutra + ukazovatel casu a pasma zvlast, zaviest "teplomery", do vsetkych vozidiel namontovat hlasice + dopytove vyhlasovanie linky a smeru pre invalidov, vsetky zhrdzavene zastavkove oznacniky vymenit za nove, pristresky DPB vyhodit, dat do spravy JC Decaux, postavit nove pristresky s hlasenim liniek a smeru, v kazdej vitriny s cestovnymi poriadkami, ak nebude pristresok, tak CP davat za plexisklo, vzdy vycistene, pravidelne natierat smetne kose na zastavkach, na kazdej dolezitej zastavke digitalny zobrazovac prichodov liniek podla aktualnej situacie z dispecingu, zaviest ten system zistovania polohy vozidla na dispecingu, vsetky vozidla okamzite zrekonstruovat, pripadne natriet, zrekonstruovat kolajove trate, vrchne vedenie, postavit nove vozovne, ... To uz prehanam.
Reakcia na: Vladimír #19124:
Mozno by nebolo zle zaviest novu linku napriklad z Hodzovho namestia a potom cez Zahradnicku. Aby nemusela mat kratky interval, tak je lepsia nova linka. Problem je vsak v tom, ze potom by tu linku vyuzivali aj tak skor cestujuci neiduci do Tesca.
Vladimír: No veď tak som to aj myslel, že po otvrorení tesca sa to zefektívni.


Ad 15m bus chvalabohu.
Ja som zástanca 15m busov a mám na to jednoduché vysvetlenie. Ak nám tu 16,5metrové Ik280 zvládajú také linky ako 93, 83, 78 etc. na úrovni síce plného busu ale nie napráskaného, tak 15m voz bude zvládať linky typu 90, 94, 59, 198, 96, 86, 61 etc. bez toho aby sa ľudia tlačili.

Igorko: Viem čo je to marketing a je mi jasné, že do MHD dotiahneš ľudí aj tým, že vozy budú v 100%stave, ale celé to začalo pri otázke: "S čím by ste v DPB začali." Ja tvrdím, že hrdza na busoch to nie je a nemám viac čo by som k tomu povedal.
V prahe sa nevyznám, ale som si istý, že keby ten m@rtin aj mal pravdu, tak to nepriznáš a tak radšej verím jemu.
Reakcia na: Andy #19117:
Oni podaktori ani sami o tom nevedia 😉
Ad ufo prohlídni si tenle odkaz : http://www.olivers-bahnseiten.de/seiten/Praesentation.htm : je to sice reko B4D, ale místem se od K3N nebude moc lišit . TAkže si udělej obrázek kolik NP části se získá. Podle mně je to tak maximálně na jeden kočárek / 1 vozík .Jediný co je podle mně na celým projektu dobrý jsou hnací podvozky pod kloub u K2. Tedy za předpokladu že půjdou dosadit i na nereko vozy.

Co se týče toho zúžení, tak podle tabulek ČKD by se musela skříň zůžit zhruba na 2430 mm . A to už by mohlo dělat problémy se schválením , a zvětšila by se mezera mezi vozem a ostrůvkem. A to už by mohlo znamenat problémy při nastupování s vozíkem nebo kočárkem
Reakcia na: Andy #19115:
Myšlienka spojenia malého Tesca s veľkým je síce pekná, ale domnievam sa, že pre základnú obsluhu Trnávky sa viac hodí linka, ktorá obsluhuje centrum mesta. Inými slovami, ak by som si pri vybudovaní trate na Zlaté piesky mal vybrať medzi L204 a L205, k Tescu by som poslal L204.

Re #19119 ufo: Pozor! Šafárikovo nám. v tomto prípade netreba vnímať ako samostatný zdroj ciest do Karlovej Vsi a Dúbravky. Ak by ním bol, som proti zbytočnému priamemu spojeniu. Šafárikovo nám. je ale PRESTUPNÝM uzlom MHD. To znamená, že Ty nemôžeš očakávať od cestujúceho, že napr. v Ovsišti sadne na L88, vystúpi na Šafku, PEŠO SA PRESUNIE 200 m a nasadne na L12. Predstav si, že cestuješ a zrazu sa strhne prietrž mračien, skrátka Šafárikovo nám. a Jesenského nemožno považovať za náväzné zastávky. Podľa mňa.
Reakcia na: PvvS #19120:
no ved ja som to myslel tak, ze by sa sirka prisposobila tak aby to malo rovnake vybocenie ako predtym. Ale ved uvidime ako to bude vyzerat na MSV. Snad to tam dotiahnu, ked uz to tam prihlasili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.