Inak škoda, že odstavili niektoré B732 CNG , čo boli v dobrom stave a bolo ich dosť, najmä z prvej kolony.
Mohli ich ešte uplatniť na L37.91,191- do priľahlých častí, kde síce manuálna prevodovka, ale zároveň vyššia rýchlosť určite nebude na škodu. Tamojšie ikarusy 415 tam idú dlhé bezzastávkové úseky ledva 60.
14 ks 961 so ŠPZ mesta Zvolen . Tam rátaju denne do výpravy max. 3 ks, kedze jeden Citelis to zaparkoval v potoku. 6 ks 961 so ŠPZ BB tie do premávky nezasahujú takmer vobec. No paradox je, že 941Tky ktore tu jazdili v BA su uz vyradene na šrotovisku (r- vyradenia 2011) - tie by mali dnes vek 12-14 rokov.
Ano, a preto chce tato MC postavit dalsi semafor bez preferencie MHD a strcit autobusy do niky, aby sa im horsie dostavalo zo zastavky. Ked treba davat pekne vyjadrenia pre media, ktore ich navyse nic nestoja, tak to im ide, no v reale skutek utek. Sami maju dost pak na to, aby urobili MHD atraktivnejsou.
No takže už je viacero uchádzačov. Ale zaujalo ma toto tvrdenie: "Dopravný podnik pripúšťa, že by si v súvislosti s kritickou situáciou s autobusmi Ikarus prenajal viac autobusov. Tie by mohli nahradiť aj chýbajúce trolejbusy. Prenájom autobusov je niekoľkonásobne lacnejší."
Ked pozeram tie posledne vikendove vyluky - tak sa mi natiska otazka - kto to koordinuje? Ved budu elektricky premavat cez tunel miesto nabrezia a zaroven nebudu autobusy stat na Zochovej...
Maximalne tak 5x. Klbovy trolejbus Hess rozhodne nestoji tolko ako klbovy sor, ani po mnozstevnej, skupinovej a studentskej zlave dokopy.
Neviem ci najdes cenu, ale skus pohladat
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
sveto
Mohli ich ešte uplatniť na L37.91,191- do priľahlých častí, kde síce manuálna prevodovka, ale zároveň vyššia rýchlosť určite nebude na škodu. Tamojšie ikarusy 415 tam idú dlhé bezzastávkové úseky ledva 60.