Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Laminatka #191053:
Načo by ho zapínali, keď prax dokázala, že je úplne zbytočný?
Reakcia na: Ike #191042:
Ten semafor preto vypli lebo vzdicky zastavil auta z patronky. Mohli by ho zapnut s tym ze by nadvezoval s patronkou a dubovou.
A všeobecne k linkovaniu trolejbusov:
V súčasnosti sa chystá menší "update" pôvodného návrhu, čoskoro snáď budem(e) vedieť povedať viac. ?
Reakcia na: 810zssk #191044:
K tejto téme:
25.3. odišiel z DPB na magistrát návrh na zmenu organizácie dopravy (vodorovné značenie) po vybudovaní trolejbusovej trate. Podľa tohto návrhu by vznikol na úseku medzi zastávkou Patrónka a križovatkou krátky zaraďovací bus pruh, ktorý by garantoval prejazd trolejbusov smerom na Kramáre na jeden cyklus, zároveň by uľahčil preraďovanie.
Viem len toľko, že na oddelení dopravného plánovania sa snažili vymyslieť nejaké zvislé značenie (C 25, radenie jazdných pruhoch), ale zatiaľ nič rozumné nevymysleli.
Reakcia na: Max #191033:
Mňa by to tiež mrzelo, i keď treba počúvať aj argumenty pre linku Šulekova - Koliba.
Reakcia na: AAA #191030:
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
Reakcia na: TeBeCe #191045:
By ma zaujímalo na akom mieste v tom náročnom testovaní obstáli ďalšie modely. Hlavne tie, ktoré prevádzkujeme v BA. ?
Reakcia na: TeBeCe #191045:
Pche, Bratislava chcela 240 novych klbovych autobusov! ? To ze tender pokaslali, je vec druha ?
Uz sa pomaly moze zakladat firma, ktora kupi vyradene viedenske autobusy a vyhodne ich prenajme nasmu DP ?
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8782&secid=7
Reakcia na: Rubber38 #191039:
Samozrejme ze sa da nieco urobit. Napriklad tbusy by mohli mat povolene vyuzivat na odbocenie pruh urceny pre priamy smer (co aj tak pouzivat budu). V kombinacii s tym jemne ubrat z chodnika kde by sa nasledne zrusilo to divoke parkovanie co tam je. Jednoduche.
Reakcia na: Max #191019:
Neviem co je na 203 reprezentativne, ale kedze to jazdi Hrobustov tak podla mna nic ? Podla mna je navyse vhodne aby linka z Koliby koncila na Sulekovej, nedochadzalo by k prenasaniu vypadkov (ze ked sa nejazdi napr. okolo Uradu vlady tak odpadne obsluha Mudronovej).
Reakcia na: Max #191035:
Myslíš túto veľmi zle naprojektovanú križovatku?

http://goo.gl/maps/T4JXx ,
kde má v prvom rade prednosť trolejbus 64 ktorý ide na Prokopa, potom vodič z pararelnej komunikácie popri Brnianskej (lebo pri rovnocenných cestách je prednosť sprava) a všetkým musí dať prednosť vodič idúci z Patrónky po Brnianskej na Prokopa?

Áno, to je dementná križovatka. Zo skúseností IAD pozorujem, že sa jazdí presne naopak. Už som sa parkrát snažil vynútiť si prednosť podľa značenia (kontrolovane) a skončilo to trúbením a prostredníkom.
Reakcia na: Solider #191040:
No hej, to je pravda. L204 by ale v takom prípade mohla ísť až po Valašskú. Podľa mňa to je síce trochu zbytočné, ale v plánoch na nové linkovanie sa uvádza nová L147 NOÚ - Valašská. A vzkm by ostali prakticky rovnaké či už by L204 chodila k Vojenskej nemocnici alebo na Valašskú. Minimálne do realizácie trate Patrónka - TESCO Lamač, potom by sa L204 mohla presunúť tam... Ale to má ešte čas
Reakcia na: Rubber38 #191032:
L204 by nemohla chodiť k NŮSCH, lebo potom by neplatilo to, čo si napísal v predchádzajúcich príspevkoch, čiže by nebolo spojenie nemocnice s jej spádovou oblasťou. To je podľa mňa nepriechodné. L209 je vymyslená dobre, tam zrejme ani to oslabenie v sedle z 12 na 15 minút v oblasti Klenová nebude prekážkou. To, že sa nebude dať prekladať s 204, no bohužiaľ škoda, že tak dementne postavili NÚSCH aj s tým zbytočným obratiskom, ale pri Nemocnici Kramáre obratisko nie je.
Reakcia na: AAA #191037:
No, ale s tým sa nič nedá robiť, lebo tam nezmestíš BUS pruh ani nevylúčiš IAD. Bohužiaľ, v špičke by asi vznikali isté meškania. Ale keď je to únosné napr. na L34/83 v smere z mesta do Dúbravky (tam tiež ide každý autobus s iným meškaním) tak by sa to snáď dalo vydržať ako daň za spojenie Patrónky s Kramármi, resp. mi nenapadá lepšie riešenie
Reakcia na: Max #191033:
Áno škoda by to z tohto hľadiska bola, ale podľa mňa je MHD pre cestujúcich a nie šotoušov. Na druhej strane 217 Valašská - RD tiež existuje minimálne 25 aj viac rokov, takže zas zrušíš toto tradičné spojenie. ?
Reakcia na: Rubber38 #191034:
Lenže problém je, že ten odbočovací pruh je skoro celé dni plný IAD.
Reakcia na: Rubber38 #191032:
OK, keby to vyslo, tak kludne aj int. 6 a 12 min. To s tymi 16timi som dal len ako priklad. Zavisi to od vozov a vozokm.
Ja by som asi radsej videl 2tr.linky ku nemocnici Kramare. Aj ked tam jazdi zase 32, lenze s 12metrovym vozom a nie je to v preklade s 212tkou...
Reakcia na: AAA #191031:
Ano, nejaka preferencia by sa tam fakt ziadala, ale pochybujem, ze by to niekoho z kompetentnych trapilo. Ja sa celkom desim toho, ako tam v rannej spicke s klbakom krizujem tri pruhy...
Podobne ako je to pri vychadzani L64 z Hrobonky dolava - tam to mozno niekto zacne riesit az po prvej neprijemnej nehode, pricom na vine bude urcite vodic Tbusu, lebo porusil predpisy...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.