Môžem sa opýtať, prečo je v Dúbravke na električkách na jednom mieste znížená na 10 km/h? Mne sa ten úsek nezná o nič horší ako zvyšok...
Musím uznať, že ako vymieňali plány MHD a plány električiek, že tá práca bola natoľko kvalitná, že 90% tých plánov je čiastočne alebo úplne padnutých ? To lepili slinami?
Btw, do toho mazacieho bodu v Karlovke už asi doplnili lubrigel, už tam eliny nepištia ?
K tejto téme:
25.3. odišiel z DPB na magistrát návrh na zmenu organizácie dopravy (vodorovné značenie) po vybudovaní trolejbusovej trate. Podľa tohto návrhu by vznikol na úseku medzi zastávkou Patrónka a križovatkou krátky zaraďovací bus pruh, ktorý by garantoval prejazd trolejbusov smerom na Kramáre na jeden cyklus, zároveň by uľahčil preraďovanie.
Viem len toľko, že na oddelení dopravného plánovania sa snažili vymyslieť nejaké zvislé značenie (C 25, radenie jazdných pruhoch), ale zatiaľ nič rozumné nevymysleli.
Sčasti máš pravdu, ale pre objektívnosť zase ani súčasnou 207 až po Novohradskú alebo Páričkovu nechodí viac ľudí ako 203 z oblasti Mudroňovej/Palisád na Šancovú či Kolibu.
Samozrejme ze sa da nieco urobit. Napriklad tbusy by mohli mat povolene vyuzivat na odbocenie pruh urceny pre priamy smer (co aj tak pouzivat budu). V kombinacii s tym jemne ubrat z chodnika kde by sa nasledne zrusilo to divoke parkovanie co tam je. Jednoduche.
Neviem co je na 203 reprezentativne, ale kedze to jazdi Hrobustov tak podla mna nic ? Podla mna je navyse vhodne aby linka z Koliby koncila na Sulekovej, nedochadzalo by k prenasaniu vypadkov (ze ked sa nejazdi napr. okolo Uradu vlady tak odpadne obsluha Mudronovej).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=8782&secid=7