Reakcia na: Vladimír #19040:
Len pre zaujímavosť. V prípade výstavby električkovej trate cez Starý most do Petržalky by sa nová dopravná situácia riešila bez zvýšenia počtu liniek. Do Petržalky by sa mohli predĺžiť L1, 2 a 7, čím by Petržalka mala zabezpečený špičkový interval 2 min. a súčasne výborný dosah na rôzne smery:L1 --> HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
L2 --> DÚBRAVKA - Karlova Ves - Jesenského - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
L7 --> ŽST VINOHRADY - Špitálska - Šafárikovo nám. - PETRŽALKA
J
DÚBRAVKA - ŽST NOVÉ MESTO
L5 Pri kríži Poštová
L6 Poštová - ŽST N. Mesto
RUŽINOV - JESENSKÉHO
L8 Atronomická - Trnavské mýto
L4 trnavské m. - Nám. SNP Pešia dostupnosť asi 200 metrov.
HLAVNÁ STANICA - JESENSKÉHO
L8 Hlavná stanica - Blumentál /prechod na opačnú stranu)
L7 Jazdí cez SNP. Takže Blumentál SNP
L6 Blumentál - Kamenné nám.
Na Jesenského ulici nič nie je. Ľuďom by viac vyhovovalo, keby linky stáli na Kamennom. V tom som si istý. Ďalej sa na Jesenského väčšinou prestupuje z L14 a L11 smer KV, Dubravka na L1 a L12
NOVÝ MOST - HLAVNÁ STANICA Uznávam tam by to bolo komplikované avšak tento ťah nie je moc využívaný. To je vidieť na naplnenosti L1 na SNP.
OBCHODNÁ - ZLATÉ PIESKY
Z poštovej:
L6 Poštová - Trnavské m.
L4 Trnavské m. - Zl. piesky
Z vysokej:
Tvoje spojenie.
Takže by to bolo tri dvojprestupy. To by však pri tom intervale nebol pre nikoho problém.
Minule som išiel z Petržalky na Zl. Piesky. A išiel som takto. 93 Budatínska - Hl. stanica, L3 Hl. stanica - Floriánske, L9 Floriánske - Trnavské, L6 Trnavské - Nová doba (Ak by mi náhodou šla 53), L4 nová doba - Zl piesky. Proste vždy som nastúpil keď mi niečo prišlo aby som sa aspoň o niečo posunul bližšie k cielu. A kupodivu, aj keď som išiel tak divoko, cesta mi trvala nejakých 45min. (198 už nejazdila.)
frenky: Dobrý nápad, napíš Ál kájdimu.