No ja vobec neviem ako funguje pomenovavanie zastavok v Madarsku - ci si to moze zvolit sam dopravca, alebo ako. Ale napr. "otocka" je preklad "autobuszfordulo"... Rajka, zel.st. sa originalne vola iba Rajka... zvysne dve neviem co znamenaju v madarcine.
Kazdopadne, oficialne DPB data su nadalej po madarsky, takto je to len v CG. Akurat je to zvlastne.
a co je na tom prekvapujuce ze v cisto statnej/verejnej spolocnosti je plat vyssi ako v sukromnej, resp. s podielom aj sukromneho kapitalu a hlavne manazmentu???
ja by som povedal ze to je skorej pravidlo ako prekvapenie ?
vydavky na pracu ludi su vydavkami, a statne firmy sa vo vseobecnosti vyznacuju neefektitivou, teda zbytocne vysokymi vydavkami, niekedy aj nespravne nastavenymi cenami (ale to v preregulovanom a predotovanom odvetvi ako doprava nemame sancu hodnoverne posudit...)
? jo sofer DPB. pri jazde do vozovne uz poznaju aj rychlost vyssiu ako 40km/hod a Bratislava je zrazu bez vytlkov. Alebo len vodici zrazu ziadne nevidia?
Kúriózna situácia je, že zatiaľ čo z Hainburgu do Wolfsthalu stojí cestovné v rámci VOR Postbusom 2 €, ale Postbus a Slovak Lines až do Bratislavy stojí len 1,20 €. ?
Počul som, že vodiči prímestskej dopravy Slovak Lines majú nižšie platy ako vodiči DPB a preto nejakí prešli do DPB. Dosť ma to prekvapuje vzhľadom na to, že Slovak Lines je sčasti súkromná firma...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andreas.Papak
Síce sa divím, že niečo ako ZSSK to povolilo, ale aj tak milé ?