Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #190143:
dostava statny a sukromny lekar ten isty plat? dostava sofer DPB a SL rovnaky plat?
Zastav to rovnostarske myslenie, bude sa ti zit lahsie.
Reakcia na: Peon #190143:
Preto, ze sa tak dohodli. Bud Postbus proste z nejakeho dovodu chcel na tej linke vykonavat par spojov, alebo Slovak Lines potreboval vykryt prestavky. Licencia je platna pre oboch dopravcov.
Dokáže mi niekto vysvetliť prečo na linke Bratislava - Wien vykonáva okrem Slovak Lines-u zopár spojov aj Postbus? Keďže slovenský aj rakúsky vodič idú po rovnakej trase na rovnakej linke, dostávajú za to aj rovnako zaplatené? ?

Naproti tomu konkurenčnú linku Bratislava - Wien vykonáva iba Blaguss Slovakia, pričom v podstate by to mohol robiť rakúsky Blaguss, či nie? A neviem veru, autobusy slovenského Blagussu majú slovenské alebo rakúske poznávacie značky?
Reakcia na: Valec #190141:
Tak sorry, ja som myslel, že to je jeden z tých čo imhd považujú za stránky dopravcu... ?
Od toho je fórum, nie? ?
Reakcia na: david1 #190140:
A ty si si ešte nevšimol, že on je tu najmúdrejší a musí všetko okomentovať? ?
Reakcia na: Andreas.Papak #190139:
Myslis ,ze to bolo tebe adresovane ? To si uz povysil na Admina?
Dnes premava aj L7 podla prazdninoveho rezimu,ktory tu však stale nie je zverejneny. Opravte si info.
Reakcia na: Dispecer #190104:
neviem ci si zachytil aj niečo z okolia železnice...
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4864-Novinky-na-kolejich-2013/
Reakcia na: Andreas.Papak #190113:
V 80. rokoch mala v zásade každá rodina, ktorá veľmi chcela nejaké auto.
Zajtra vyjde simulátor MHD → Cities in Motion 2 🙂
Reakcia na: drink #190130:
V tej Viedni ma docela prekvapuje množstvo IAD, čakal som menej..

Pokiaľ sa u nás definuje, že je žiadúce naďalej podporovať IAD, a utláčať MHD, tak arivederci Autoslava... neviem prečo, ale od prírody nejak nemám rád autá...
Reakcia na: drink #190130:
Ja by som tak šplechol že 45% MHD a 55 % autá (cyklistov, zu Fuß neriešme)...
Reakcia na: Andreas.Papak #190128:
Neviem, či má niekto aktuálne informácie o rozdelení dopravnej práce v Bratislave, ale Viedni sa celkom darí zvyšovať podiel MHD:

http://www.wienerlinien.at/media/files/2013/apa_grafik_modal_split_2012_89292.jpg

Bratislava by mala definovať, aký posun v rozdelení je žiadúci (ono to v podstate definované je, v PHSR) a ako k tomu prispeje napríklad D4.
Reakcia na: Andreas.Papak #190128:
Samozrejme, že by to bolo lepšie ? ale:
Level 1 - slovenská kamiónová lobby
Level 2 - európska kamiónová lobby
Level 3 - celosvetová kamiónová lobby ?
Reakcia na: drink #190127:
A čo tak vystavať železnice po ktorých by chodila táto tranzitná doprava? ?
D4 určite odľahčí mesto od tranzitnej dopravy. Ale nedalo by sa tých 1,3 miliardy v súčasnosti investovať aj efektívnejšie? Nemám konkrétny návrh, ale možno niekto má.
Reakcia na: Ike #190125:
No jasne ze to je hypoteza, kedze hpvorime o tom co by bolo keby... 🙂 napriklad nie je vylucene ze by ulohu tranzitnej tepny prebrala Karloveska...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.