Reakcia na: frenky #189986:
Riešenie je sťažnosť bez strhnutia platu.Ja som sa raz sťažoval na vodiča, ktorý veľmi vulgárnym spôsobom vynadal mojej priateľke za to, že zazvonila včas na zastávke na znamenie. Samozrejme ma to nahnevalo a napísal som na sťažnosti. Dopísal som ale, že v žiadnom prípade nesúhlasím s finančnými sankciami proti vodičovi a jediné čo žiadam je dohovor slušného správania obzvlášť voči žene.
Odpísali mi, že je to tvrdenie voči tvrdeniu ale že vodičovi dohovorili. Verím, že sa nad sebou troška zamyslel a zároveň neutrpel žiadnu finančnú ujmu.
arkona
Všeobecne mi čím ďalej tým viac tečú nervy na MHD, lebo si všímam ako cestujem isté trasy pravidelne v istý čas, že tu máme špecialistov na :
1. neskorý odchod na východzej zastávke : špecialita na L93 ... podotýkam, že šoféri na L32 ak majú odchod v rovnaký čas, vozidlo pristavujú k nástupišťu načas! Je teda záhadou prečo to 93-károm robí problém
2. slimáci : špecialita na L68 ... po 21-22h kde neviem kde je možné nabrať meškanie tak veselo 4-6min sklz ? ... dnes som vďaka tomu mohol prestúpiť z 98 na túto linku, aj keď podľa CP mali prestup stíhať cestujúci z L68 na 98 ?
3. "prvé dvere nepoznáme" : lahôdka šoférov napriek asi všetkými linkami, keď sa môžete dobíjať aj búchaním ruky na dvere, neotvoria, tak už viem prečo GR DPB argumentoval, potrebou vyššieho počtu dverí, aby šoféri nemuseli prvé otvárať a kĺbový autobus tak mal štandardne štyri dvere a tie prvé sa budú otvárať iba sviatočne, keď vonku nebude fúkať a nebude zima, aby vybraných šoférov neofúklo ?
A problém ďalší, ktorý tu je, že na nových autobusoch, tak vychválených, je čoraz častejšie problém zavrieť dvere, a to aj na posledných 20tich meďákoch. Podotýkam, že nikto nestojí vo dverách tak, aby nešli zavrieť. A detto problém je aj s dopytovým otváraním. Môžete po tom klikať, klepať, trieskať, niekedy až na 5-ty krát to reaguje, takže čas na zastávke, ktorý tam nové vozidlá (SOR aj Mercedes) trávia je vyšší ako u starších vozidiel.