vsak sa tu pisalo, ze cesta z molecky na kuklovsku trva cca 6 minut a cez tu otocku podla toho navrhu by to trvalo 2-3 minuty podla toho ako chyti zelenu vlnu (urcite to tu je niekde v archive)
Aký konkrétny problém by mohol vzniknúť? BUS pruh sa na veľa miestach v BA využíva ako odbočovací, či pripájací pre IAD #189975 presne to som napísal v poslednom odstavci. A podľa leteckého záberu, ktorý som pripojil ku komentu by sa tam v pohode zmestili aj 3 kĺbaky. ?
Inak podľa tohto záberu to vyzerá, ako keby bola nájazdová rampa na Starý most otvorená pôvodne v polovičnom profile. Tá druhá časť vozovky mala niekam viesť? resp. bola postavená s Petržalkou? Neviete niekto aké s ňou boli plány? Mal byť po vojne obnovený Starý most štvorpruhový (teda ten, ktorý mal nahradiť do dnes používané provizórium)?
Este zaujimave riesenie by bola zastavka v useku medzi odbockou zo Staromestskej na nabrezie a pripojenim z nabrezia na Novy most... akurat tipujem ze by sa tam zmestil len jeden bus...
Nestačilo by spraviť do Petržalky BUS pruh po celom moste a v rámci neho (bez niky) zriadiť zastávku? Predpokladám, že vybudovanie schodov by bolo o dosť lacnejšie ako vybudovanie niky.
Čo sa týka BUS pruhu, v smere do Petržalky som v žiadnom čase dňa nezaregistroval hustú dopravu. Vozidlá zo Staromestskej sa aj tak musia radiť do ľavého pruhu. Prípadne by zastávka mohla byť medzi "odbočovacím" pruhom a "pripájacím" pruhom z/na nábrežie. Dokonca by schody mohli efektne ústiť na nástupný ostrovček pod mostom: http://goo.gl/maps/HHo0m
S tymi 50% zase neprehanaj. Ak by sa realizoval ten nezmysel, vraj by to nieco este usetrilo,kedze tbusy by nemuseli vyckavat na Riviere. A L.Saru malo byt tusim len na znamenie ?
Ja tu nie som od toho aby som vymyslal stavebne riesenie, ale v roku 2013 sa stavaju take objekty, ze neverim ze by bol problem rozsirit most. Ano, druha vec je ze by to zrejme bolo sakra drahe, ale to som napisal uz v prvom prispevku k tejto teme.
To znie ako dobrá blbosť, RJSK má asi 10 zastávok na znamenie, a to je vlak, nie nejaká šalinka....
Podobne aj v Košiciach to majú...
Kde sa dá zistiť niečo o tej legislatíve?
1. Aj na Moste SNP mas BUS pruhy (minimalne teda v smere do mesta).
2. Ako si sam povedal, nie su tam nastupne ostrovceky. Je teda zrejme, ze v pripade budovania takejto zastavky by sa realizovali stavebne upravy (rozsirenie mosta, resp. pristavba k nemu) a teda by bolo mozne podla potreby realizovat aj zastavkovu niku (stacila by v smere do Petrzalky).
na Apolle mas bus zastavku urobenu, na dvoroch mas buspruh navyše...tu by si zablokoval jeden pruh na kazdej strane a nemas tam kde urobit nastupne ostrovceky..
Osobne nepovažujem internetové ankety za veľmi reprezentatívne, pretože prinášajú veľmi odlišné výsledky od tých z terénu. K ankete imhd: už len z hľadiska toho ,že ľudia čo preferujú rýchlosť dopravy, nepôjdu vo väčšine prípadov s MHD ale IAD.
Robil som pár ankiet (síce išlo o okolie BA) kde cestujúci dali na prve miesto čas tak pri aute, autobuse ako i vlaku, na druhom mieste pri VHD bola cena a tretie pohodlie. Pri aute najprv pohodlie potom cena.
Ak si dobre pamätám tak výsledky ankety ROPID (z terénu) boli tiež o tom že ludia radšej idú s prestupom a rýchlejšie.
Výsledky z dalších podobných ankiet za obce budem mať za mesiac potom môžem dať vedieť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Inak podľa tohto záberu to vyzerá, ako keby bola nájazdová rampa na Starý most otvorená pôvodne v polovičnom profile. Tá druhá časť vozovky mala niekam viesť? resp. bola postavená s Petržalkou? Neviete niekto aké s ňou boli plány? Mal byť po vojne obnovený Starý most štvorpruhový (teda ten, ktorý mal nahradiť do dnes používané provizórium)?