vsak sa tu pisalo, ze cesta z molecky na kuklovsku trva cca 6 minut a cez tu otocku podla toho navrhu by to trvalo 2-3 minuty podla toho ako chyti zelenu vlnu (urcite to tu je niekde v archive)
Aký konkrétny problém by mohol vzniknúť? BUS pruh sa na veľa miestach v BA využíva ako odbočovací, či pripájací pre IAD #189975 presne to som napísal v poslednom odstavci. A podľa leteckého záberu, ktorý som pripojil ku komentu by sa tam v pohode zmestili aj 3 kĺbaky. ?
Inak podľa tohto záberu to vyzerá, ako keby bola nájazdová rampa na Starý most otvorená pôvodne v polovičnom profile. Tá druhá časť vozovky mala niekam viesť? resp. bola postavená s Petržalkou? Neviete niekto aké s ňou boli plány? Mal byť po vojne obnovený Starý most štvorpruhový (teda ten, ktorý mal nahradiť do dnes používané provizórium)?
Este zaujimave riesenie by bola zastavka v useku medzi odbockou zo Staromestskej na nabrezie a pripojenim z nabrezia na Novy most... akurat tipujem ze by sa tam zmestil len jeden bus...
Nestačilo by spraviť do Petržalky BUS pruh po celom moste a v rámci neho (bez niky) zriadiť zastávku? Predpokladám, že vybudovanie schodov by bolo o dosť lacnejšie ako vybudovanie niky.
Čo sa týka BUS pruhu, v smere do Petržalky som v žiadnom čase dňa nezaregistroval hustú dopravu. Vozidlá zo Staromestskej sa aj tak musia radiť do ľavého pruhu. Prípadne by zastávka mohla byť medzi "odbočovacím" pruhom a "pripájacím" pruhom z/na nábrežie. Dokonca by schody mohli efektne ústiť na nástupný ostrovček pod mostom: http://goo.gl/maps/HHo0m
S tymi 50% zase neprehanaj. Ak by sa realizoval ten nezmysel, vraj by to nieco este usetrilo,kedze tbusy by nemuseli vyckavat na Riviere. A L.Saru malo byt tusim len na znamenie ?
Ja tu nie som od toho aby som vymyslal stavebne riesenie, ale v roku 2013 sa stavaju take objekty, ze neverim ze by bol problem rozsirit most. Ano, druha vec je ze by to zrejme bolo sakra drahe, ale to som napisal uz v prvom prispevku k tejto teme.
To znie ako dobrá blbosť, RJSK má asi 10 zastávok na znamenie, a to je vlak, nie nejaká šalinka....
Podobne aj v Košiciach to majú...
Kde sa dá zistiť niečo o tej legislatíve?
1. Aj na Moste SNP mas BUS pruhy (minimalne teda v smere do mesta).
2. Ako si sam povedal, nie su tam nastupne ostrovceky. Je teda zrejme, ze v pripade budovania takejto zastavky by sa realizovali stavebne upravy (rozsirenie mosta, resp. pristavba k nemu) a teda by bolo mozne podla potreby realizovat aj zastavkovu niku (stacila by v smere do Petrzalky).
na Apolle mas bus zastavku urobenu, na dvoroch mas buspruh navyše...tu by si zablokoval jeden pruh na kazdej strane a nemas tam kde urobit nastupne ostrovceky..
Osobne nepovažujem internetové ankety za veľmi reprezentatívne, pretože prinášajú veľmi odlišné výsledky od tých z terénu. K ankete imhd: už len z hľadiska toho ,že ľudia čo preferujú rýchlosť dopravy, nepôjdu vo väčšine prípadov s MHD ale IAD.
Robil som pár ankiet (síce išlo o okolie BA) kde cestujúci dali na prve miesto čas tak pri aute, autobuse ako i vlaku, na druhom mieste pri VHD bola cena a tretie pohodlie. Pri aute najprv pohodlie potom cena.
Ak si dobre pamätám tak výsledky ankety ROPID (z terénu) boli tiež o tom že ludia radšej idú s prestupom a rýchlejšie.
Výsledky z dalších podobných ankiet za obce budem mať za mesiac potom môžem dať vedieť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ike
Nestačilo by spraviť do Petržalky BUS pruh po celom moste a v rámci neho (bez niky) zriadiť zastávku? Predpokladám, že vybudovanie schodov by bolo o dosť lacnejšie ako vybudovanie niky.
Čo sa týka BUS pruhu, v smere do Petržalky som v žiadnom čase dňa nezaregistroval hustú dopravu. Vozidlá zo Staromestskej sa aj tak musia radiť do ľavého pruhu. Prípadne by zastávka mohla byť medzi "odbočovacím" pruhom a "pripájacím" pruhom z/na nábrežie. Dokonca by schody mohli efektne ústiť na nástupný ostrovček pod mostom:
http://goo.gl/maps/HHo0m