Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Petto #189972:
vsak sa tu pisalo, ze cesta z molecky na kuklovsku trva cca 6 minut a cez tu otocku podla toho navrhu by to trvalo 2-3 minuty podla toho ako chyti zelenu vlnu 🙂 (urcite to tu je niekde v archive)
Reakcia na: 810zssk #189974:
Aký konkrétny problém by mohol vzniknúť? BUS pruh sa na veľa miestach v BA využíva ako odbočovací, či pripájací pre IAD
#189975 presne to som napísal v poslednom odstavci. A podľa leteckého záberu, ktorý som pripojil ku komentu by sa tam v pohode zmestili aj 3 kĺbaky. ?
http://goo.gl/maps/8rHLP

Inak podľa tohto záberu to vyzerá, ako keby bola nájazdová rampa na Starý most otvorená pôvodne v polovičnom profile. Tá druhá časť vozovky mala niekam viesť? resp. bola postavená s Petržalkou? Neviete niekto aké s ňou boli plány? Mal byť po vojne obnovený Starý most štvorpruhový (teda ten, ktorý mal nahradiť do dnes používané provizórium)?
Este zaujimave riesenie by bola zastavka v useku medzi odbockou zo Staromestskej na nabrezie a pripojenim z nabrezia na Novy most... akurat tipujem ze by sa tam zmestil len jeden bus...
Reakcia na: Ike #189973:
No pruh po celom moste je imho problem kvoli autam co sa pripajaju z nabrezia...
Reakcia na: 810zssk #189971:
A bolo by to vôbec potrebné?

Nestačilo by spraviť do Petržalky BUS pruh po celom moste a v rámci neho (bez niky) zriadiť zastávku? Predpokladám, že vybudovanie schodov by bolo o dosť lacnejšie ako vybudovanie niky.

Čo sa týka BUS pruhu, v smere do Petržalky som v žiadnom čase dňa nezaregistroval hustú dopravu. Vozidlá zo Staromestskej sa aj tak musia radiť do ľavého pruhu. Prípadne by zastávka mohla byť medzi "odbočovacím" pruhom a "pripájacím" pruhom z/na nábrežie. Dokonca by schody mohli efektne ústiť na nástupný ostrovček pod mostom:
http://goo.gl/maps/HHo0m
Reakcia na: MatejBA #189970:
S tymi 50% zase neprehanaj. Ak by sa realizoval ten nezmysel, vraj by to nieco este usetrilo,kedze tbusy by nemuseli vyckavat na Riviere. A L.Saru malo byt tusim len na znamenie ?
Reakcia na: Ámos #189964:
Ja tu nie som od toho aby som vymyslal stavebne riesenie, ale v roku 2013 sa stavaju take objekty, ze neverim ze by bol problem rozsirit most. Ano, druha vec je ze by to zrejme bolo sakra drahe, ale to som napisal uz v prvom prispevku k tejto teme.
Reakcia na: Tedomík #189968:
Nie, pravdepodobne im doslo, ze to bol blby napad, a predlzilo by to jazdnu dobu o skoro 50% na L33 🙂
Reakcia na: Tedomík #189935:
To znie ako dobrá blbosť, RJSK má asi 10 zastávok na znamenie, a to je vlak, nie nejaká šalinka....
Podobne aj v Košiciach to majú...
Kde sa dá zistiť niečo o tej legislatíve?
Reakcia na: Ámos #189964:
Hej, im robí problém pridať jednu električkovú zastávku v meste či urobiť preferenciu električiek, a vy chcete rozširovať most? ? ? To by nešlo.
Reakcia na: 810zssk #189962:
2. to by som rad vedel, kde by si taketo stavebne upravy robil ty mostar.
Dobrý deň,
nevie niekto či sa tento rok budú konať nejaké DOD a prípadne kedy približne?
Ďakujem všetkým za odpovede ?
Reakcia na: Ehm #189961:
1. Aj na Moste SNP mas BUS pruhy (minimalne teda v smere do mesta).

2. Ako si sam povedal, nie su tam nastupne ostrovceky. Je teda zrejme, ze v pripade budovania takejto zastavky by sa realizovali stavebne upravy (rozsirenie mosta, resp. pristavba k nemu) a teda by bolo mozne podla potreby realizovat aj zastavkovu niku (stacila by v smere do Petrzalky).
Reakcia na: Hug0 #189948:
na Apolle mas bus zastavku urobenu, na dvoroch mas buspruh navyše...tu by si zablokoval jeden pruh na kazdej strane a nemas tam kde urobit nastupne ostrovceky..
Reakcia na: Ámos #189946:
Osobne nepovažujem internetové ankety za veľmi reprezentatívne, pretože prinášajú veľmi odlišné výsledky od tých z terénu. K ankete imhd: už len z hľadiska toho ,že ľudia čo preferujú rýchlosť dopravy, nepôjdu vo väčšine prípadov s MHD ale IAD.
Robil som pár ankiet (síce išlo o okolie BA) kde cestujúci dali na prve miesto čas tak pri aute, autobuse ako i vlaku, na druhom mieste pri VHD bola cena a tretie pohodlie. Pri aute najprv pohodlie potom cena.
Ak si dobre pamätám tak výsledky ankety ROPID (z terénu) boli tiež o tom že ludia radšej idú s prestupom a rýchlejšie.
Výsledky z dalších podobných ankiet za obce budem mať za mesiac potom môžem dať vedieť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.