Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: MatejBA #189957:
Slovickarcim, pretoze je lepsie ak slovickarci niekto kto s tebou suhlasi (v tomto pripade ja) ako keby s tebou slovickarcil tvoj oponent. Nabuduce sa budes svoj nazor pokusat presadit pri niekom kto s tebou nesuhlasi a celu tvoju argumentaciu zotre za 5 sekund, cim v konecnom dosledku veci len ublizis....
Reakcia na: 810zssk #189956:
Zas neslovickar - aj ty vies, ze ak by vyrobca nedal 5 dveri pri starom tendri, musel by ist strasne nizko s cenou (zda sa mi, ze niekde bol vypocet na sme) aby porazil vyrobcu, ktoreho tunajsie soto nemusi co by sa mu ekonomicky neoplatilo = (nepriama) podmienka 🙂
Reakcia na: MatejBA #189954:
To je mi novinka, ta podmienka 5 dveri. Zaujimave ze v podkladoch o nej nie je ani slovo.

Homologizacia je druha vec, tam mas pravdu.
Reakcia na: MatejBA #189954:
Že sa vôbec prihlásil ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #189953:
5 dveri a uz vopred homologizovane vozidlo pri tbusoch (pred tendrom). To splnal iba 1 vyrobca 🙂
Reakcia na: MatejBA #189952:
Ktoru podmienku vedel splnit iba jeden uchadzac?
Reakcia na: Marek1978 #189949:
"Úrad pre verejné obstarávanie po zamietnutí námietok spoločnosti Teknoplast s.r.o. začal ex offo konanie o kontrole, pričom skúmal súťažné podklady tendra na nákup trolejbusov a rozhodol o zrušení súťaže. Dopravný podnik Bratislava túto skutočnosť berie na vedomie. DPB, a.s. naďalej zastáva názor, že podmienky tendra boli nastavené tak, že umožňovali prihlásiť sa viacerým uchádzačom do verejného obstarávania. V prospech tohto argumentu vypovedá aj to, že nikto z výrobcov trolejbusov nevzniesol voči súťažným podkladom a ani oznámeniu námietky."

Berie na vedomie ale aj tak bude pyskovat ako chora vrana, ked vlastne iba 1 dodavatel bol schopny splnit poziadavky DPB a ten urcite nebude mat namietky ? Aspon ze elektricky su v poriadku.

Inak celkovo to je zmeska kecov, nazorov Delfiho a 1 suchej vety "UVO malo pravdu" 🙂
Reakcia na: Dave177 #189915:
Bolo to celkom bezne v minulosti, ze necakal, a velmi casto sa stavalo(permanentne cez vikendy) aj ze:
-kratky SOR dosiel nacas k VW, a klbovy uz isiel od VW s 10-minutovym meskanim
-kratky SOR vobec neprisiel k VW, a klbovy isiel od VW s 15-minutovym meskanim...asi vysielacky neexistuju
-kratky SOR prisiel k VW a pokracoval do Lamaca, a zaroven aj klbovy siel do Lamaca, a potom chudaci na dalsej zastavke kukali...
-kratky SOR dosiel k VW, ale klbovy nesiel kvoli poruche...ZV sa ani neunuvali poslat, co je ale vrchol, ze kratky SOR prestavkoval pri VW spolu s vodicom takmer 1h, proste uplna neschopnost zabezpecit nahradu, ked tam stoji prazdny autobus

Veru, este ze ma 23 taky atraktivny interval... ?
Reakcia na: Marek1978 #189949:
No tak nakup elin moze pokracovat. A nech uz je cim skor vonku aj vyhlasenie noveho tendra s tymi novymi poziadavkami, ktore su super. Len neviem bodovanie. Cize sa uvidi.
Reakcia na: Ehm #189945:
Nebezpečné Dvory, Apollo ?
Reakcia na: Ámos #189946:
Ja??

Mozem ti najst niekolko prispevkov kde som napisal ze radsej pojdem hodinu autom ako 45 minut elektrickou 😉
Reakcia na: 810zssk #189936:
vyhladam tie prispevky, kde si tvrdil, ze rychlost prepravy je pre ludi najdolezitejsia ?
Reakcia na: Tedomík #189938:
blbost podla mna...jednak to ze by to nebolo bezpecne...a jednak to, ze sa ma aj tak otvorit tunel...a neviem ako sa neda prestupit k inchebe...dole zpod mosta ide 88 a zo zochovej ide 80...to iste smer mesto...
Reakcia na: 810zssk #189931:
Asi sa tam nedeje vobec nic, iba peniaze tecu...
A myslíte si, že by bolo lepšie cez víkend upraviť trasy električiek nasledovne?

Linka 10 Zlaté piesky - Vajnorská - ŽST Nové mesto - Polus City Center - Trnavské mýto - Špitálska - Nám.Ľ. Štúra - Šafko a späť

Linka 11 Ružinov - Trnavské mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť

Linka 12 (ako kedysi) Dúbravka - Karlova Ves - Molecova - Most SNP - Šafko - Nám. Ľ. Štúra a späť

Linka 13 Rača - ŽST Vinohrady - Račianske mýto - Obchodná - Nám. Ľ. Štúra - Šafko a späť

(Prip. zlučiť linku 12 a 13 do jednej (linka 5)

Stačil by na nich interval 15 min., ušetrilo by sa, bola by pravideľnosť.

(Samozrejme, že by boli prestávky aj na Nám. Ľ. Štúra a električky by Čakali kým prejde 12ka, a opačne na Nám. Ľ. Štúra)

Potom by na takejto trase (intervale) mohli byť dobré prípoje ako napr. Linky 32 a 33 na Dlháče na Molecovej....

Na takejto trase by bolo aj priame spojenie Šafka (Eurovey) do Karlovky a nemusela by tam chodiť natrieskaná 28 z ktorej ajtak väčšina vystúpi na Botanickej, či pri Riviére.
Reakcia na: 810zssk #189940:
Mohla by Lepšia doprava spraviť návrh 🙂
Reakcia na: S499.1023 #189939:
Neviem, v doprave sa toleruje viacero veci co su v rozpore so zakonom (napr. oznacovanie vozidiel, sposob zverejnovania CP a podobne)...
Reakcia na: Tedomík #189938:
Urcite ano, ta zastavka by tam mala obrovsky prinos... druha vec je kolko by to stalo.
Reakcia na: 810zssk #189937:
Myslíš, že ÚRŽD by im toleroval dlhoročné jednanie v rozpore so zákonom?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement