Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Michal111 #189602:
Ako kde. Do smrti nezabudnem na obec Cîrlibaba, za ktorou som na diere veľkosti lavóra a ostrohranného tvaru prerazil dve pneumatiky naraz a hneď som mohol otestovať ochotu Rumunov pri autostope s dvoma kolesami v rukách, služby miestnych Vulcanizare a kolega, čo ostal strážiť auto, mohol zasa komunikovať s miestnymi Cigánmi, čo ho tam chodili očumovať ? . Asi ako keď Nemec príde do Lendaku, len s tým rozdielom, že v Lendaku mu nikto nezastaví, pneuservis nenájde a Cigáni ho zožerú.
Reakcia na: Ike #189601:
Však ja to Rumunsko nepodceňujem, práve naopak! Však som písal, že geograficky patrí v skutočnosti tam, kde je Slovensko.
Každý sa Rumunsku smeje za ich oslie poťahy, nespevnené cesty, ale ja Rumunsko priebežne sledujem od prevratu a ak by Slovesnko napredovalo takým tempom, tak už je pred Švajčiarskom.
Reakcia na: aquila2 #189606:
U nas to ani nema zmysel, kedze nabrezie uz je znacne zlikvidovane River Parkom.
T458.0:
Přečetl jste si, co jsem napsal? Od kdy jsou DP Prešov a DPB soukromými dpravci? Nevidím do veřejných tendrů, proto je těžké je hodnotit. U soukromníků v ČR výrazně převyšují nákupy autobusů SOR, protože vyhrávají většinou cenou. Tím netvrdím, že neexistují výjimky.
Reakcia na: Peter6607 #189545:
6608 na Cintoríne Ružinov.
Reakcia na: Juraj76 #189592:
Keď sa chce a nepremýšľa sa nad tým ako zvýhodniť niekoho v tendry, alebo ako si uliať tisíce Eúr, tak sa všetko dá.
Reakcia na: Ike #189601:
Pokiaľ viem, také Rumunsko robilo po vstupe do EÚ rozsiahle rekonštrukcie infraštruktúry, hradené EÚ. Cesty tam majú už možno v lepšom stave ako na rozkradnutom a vytunelovanom Slovensku. ?
Reakcia na: S499.1023 #189599:
Ja by som ani to Rumunsko veľmi nepodceňoval ?

faktom ale je, že človek sa cíti ako na "Západe" už pri prekročení ktorejkoľvek Schengenskej hranice (okrem vstupu na SR) . A Balkán, aspoň čo porovnávam za čas, čo tam každoročne chodím, tiež nenapreduje zrovna slimačím tempom
Reakcia na: Mike #189597:
Teraz vlož analýzu pre BA ? Koľko NP elín sa kúpilo a tratí zrekonštruovalo ?
Reakcia na: Ike #189594:
Už pekných pár rokov tvrdím, že Slovensko obsadilo svoje miesto na mape omylom. V reále patrí tam, kde je dnes Rumunsko.
Reakcia na: Mike #189597:
Tak tomu sa vravi obnova, nie ako u nas. Pomaly budeme 100 rokov za opicami, aj ked sa to hadam zlepsi teraz po tych tendroch. Lenze tu treba zrekonstruovat aj trate a cesty. No je toho vela.
Reakcia na: Ike #189594:
Tak 30 NP elín CAF URBOS 3 (s opciou na ďalších 50) (a to majú rozchod 1000 mm, značná časť tratí zrekonštruovaných a tento rok sa idú robiť ďalšie)
- 83 sólo NP trolejbusov prišlo v roku 2010 (z celkového počtu 106 sólo a 24 kĺbových).
- a čo sa týka autobusov okrem spomenutých solarisov im tam každoročne prichádzajú kĺbaky aj sóla z dielne domácej továrne "Ikarbus"
http://www.beobuild.rs/visuals/data/media/1/130307-IK218M-02.jpg
(tento rok zatiaľ objednaných 32, vlani došlo takých tuším 45 kĺbových s klímou pre cestujúcich...)
Reakcia na: Marek1978 #189595:
No každopádne sa otestuje spôsob balkánskej údržby, o ktorej stále trocha pochybujem. Lebo v Belehrade som mal pocit, že pošlú do premávku aj skriňovú Aviu s oknami ?
Reakcia na: Ike #189594:
A ta cena za kus vychadza zhruba rovnako ako za Sor.
Reakcia na: Michal111 #189587:
"Dopravca využil túto príležitosť a nakoniec za 64 miliónov euro nakúpi až 200 kĺbových autobusov, vrátane náhradných dielov, s dvojročnou záručnou dobou.

Realizácia zmluvy je naplánovaná ešte na tento rok. V súlade so zmluvou budú prvé kĺbové Solarisy do Belehradu dodané na prelome júna a júla a dodávka všetkých 200 autobusov bude dokončené v októbri 2013."

tomu sa povie obnova parku. Príde moment, kedy sa človek v BG bude cítiť civilizovanejšie ako v BA
Reakcia na: 810zssk #189591:
... neúdržba... tým si inak povedal veľa ? keď vidím vozidlá DPB (a to nielen autobusy, ale aj iné - nákladné a osobné), tak je zázrak, že sú v takom stave, akom sú.

Zaujímalo by ma len, či aj služobné vozidlá vedenia podliehajú "neúdržbe" ?
Reakcia na: Michal111 #189587:
Mňa zaujala iná vec. Zmluva na dodávku 200ks bola podpísaná teraz a celá dodávka bude dodaná do konca roka. U nás sa bude kupovať asi okolo 120ks trolejbusov a dodacie lehota má byť 4 roky. Prečo taká dlhá? Nesvedčí to o tom, že vedenie chce DP zruinovať? Sami priznávajú, že situácia vo vypravovaní trolejbusov je kritická, a napriek tomu nechávajú až 4 roky na dodávku? Alebo pri trolejbusoch výroba predsa len dlhšie trvá? Nie som odborník, preto sa pýtam.
Reakcia na: matt11 #189589:
Kvalita sa nesudi podla krajiny, alebo podla firmy. Solaris dokazal ze vyraba kvalitne vozidla, staci si pozriet ich prevadzku po celej Europe. To ze v BA mali trochu problem s neudrzbou je druha vec.
Reakcia na: matt11 #189589:
Zaujimave ze aj v zap.Europe najdes Solarisy. Inak nebude to aj problem udrzby slovenskych DP, ze najvyssie percento Solarisov horelo prave v SR ? Kosice aspon 4x, BA 3x.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.