radsej nech sa nerobi nic, ako tie paskvili co sa predstavuju v poslednej dobe, ci uz zbabrana petrzalska radiala pomaloelektricky, alebo stefanikova. jedno aj druhe bude vela stat a bude konkraproduktivne.
nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.
to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.
"Ftáčnik však trvá na tom, že na začiatku februára, keď prišiel riaditeľ dopravného podniku Ľubomír Belfi poslancom vysvetľovať sporné body tendra, ešte o jedinom uchádzačovi nevedel. Svojho nominanta Belfiho sa zastáva. „Neverím, že existuje nejaký obstarávateľ, ktorý urobí všetko dokonale a podarí sa mu to na prvýkrát. Vo verejnom obstarávaní sa dejú rôzne veci, preto je dôležité to, ako dokážeme zareagovať,“ povedal primátor."
Ten Ftáčnik si robí z nás už absolútne 3,14ču, alebo má IQ pod 70?! Belfimu by som neveril už v živote nič. Vymyslel si nejakú štúdiu, ktorá neexistuje, vymyslel si nejaké trendy v doprave, ktoré sú vraj aj na západe, vymyslel si výrobcov, ktorí vyrábajú trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac. Nech nehovorí Ftáčnik, že Belfi nevedel, čo hovorí. Vedel to a skúšal on aj jeho poskokovia, že pokiaľ budú môcť vydierať s časovou tiesňou a dokedy im niekto nepríde na lži.
Zmluvu o pristupeni do IDS sice podpisovali minimalne tri verejne organizacie, ale zverejnena zatial nikde nie je.. zajtra je deadline na zverejnenie, aby mohla byt ucinna od 1.3.
Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
Keď Dunajská Lužná má na 4 spoje, tak kašľať na to ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
nechapem to nadsenie z toho, ze sa bude realizovat nieco len aby sa realizovalo, pricom to neprinesie ani len porovnatelne zlepsenie.
to iste s tou nechutnou korupciou pri trolejbusoch, elektrickach a nic ine necakam ani pri petrzalskej radiale. ale slovaci radsej sklopia zrak, vsak nevadi, ze sa kradne. hlavne ze sa aspon nejaky paskvil stavia/kupuje... chore.