Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marek1978 #189056:
"Ftáčnik však trvá na tom, že na začiatku februára, keď prišiel riaditeľ dopravného podniku Ľubomír Belfi poslancom vysvetľovať sporné body tendra, ešte o jedinom uchádzačovi nevedel. Svojho nominanta Belfiho sa zastáva. „Neverím, že existuje nejaký obstarávateľ, ktorý urobí všetko dokonale a podarí sa mu to na prvýkrát. Vo verejnom obstarávaní sa dejú rôzne veci, preto je dôležité to, ako dokážeme zareagovať,“ povedal primátor."

Ten Ftáčnik si robí z nás už absolútne 3,14ču, alebo má IQ pod 70?! Belfimu by som neveril už v živote nič. Vymyslel si nejakú štúdiu, ktorá neexistuje, vymyslel si nejaké trendy v doprave, ktoré sú vraj aj na západe, vymyslel si výrobcov, ktorí vyrábajú trolejbusy, ktoré majú o jedny dvere naviac. Nech nehovorí Ftáčnik, že Belfi nevedel, čo hovorí. Vedel to a skúšal on aj jeho poskokovia, že pokiaľ budú môcť vydierať s časovou tiesňou a dokedy im niekto nepríde na lži.

Reakcia na: Marek1978 #189056:
Pod obrazkom zilinskych "srotov" je celkom fun komentar : Do tendra sa prihlásila iba Škoda s karosériou SOR, firmy J&T.

JT je už aj firma ? ?
Reakcia na: 810zssk #189053:
Zákon káže zmluvu zverejniť NAJNESKÔR v deň predchádajúci začiatku jej platnosti. Takže ešte takých 26 hodín môžeš kľudne čakať. ?
Inak potom v katalógu treba dať, že 1613 a 1615 sú vyradené
Zmluvu o pristupeni do IDS sice podpisovali minimalne tri verejne organizacie, ale zverejnena zatial nikde nie je.. zajtra je deadline na zverejnenie, aby mohla byt ucinna od 1.3.
Ako to v súčastnosti vyzerá s rekonštrukciou električkových tratí? Situácia prestáva byť únosná. Dnes zase prestoj L2, obratisko 14:55 prázdne, pravdepodobne sa niečo posralo na Vazovovej, alebo viac do mesta. Každú chvíľu je v prdeli nejaká výhybka. Cez niektoré vozidlo ledva prejde (napr. Radlinského | Imricha Karvaša, Vajnorská | Tomášikova, výhybka v obratisku ŽST Nové mesto. Skutočne je smutné že sa v úseku Zátišie - ŽST Nové mesto ničia v súčastnosti najmodernejšie električky... ďalej niektoré križovania sú v strašnom stave - rovno na Kamennom námestí... a potom "srandy" ako hríbiky v Karlovej vsi, """"""preferencia""""" električiek.... samozrejme pokrútené trate a vlnkatosť koľajníc-hučanie... Minimálne na posledné dve je riešenie priamo vo vozovni- podbíjačka a Schörling. A to nehovorím o "príjemnosti" jazdy v skvostoch ako je 7797... hlavne, že priestor je monitorovaný. Ale vždy (a to je každú chvíľu), keď dá vodič dole nohu z pedálu, tak celý voz hodí dopredu. A v niektorých T3 trieskajú podvozky. Tiež veľmi príjemné... Dokedy?
Reakcia na: Peon #189048:
Ano, ISIC je ako EP mozne pouzit uz dnes.
Reakcia na: All1111 #189047:
Vo vyhladavaci to je v sekcii MHD..
Reakcia na: All1111 #189047:
Keď Dunajská Lužná má na 4 spoje, tak kašľať na to ?
Reakcia na: 810zssk #189011:
ISIC bude v tomto smere bez problémov? Teda bude ju možné v IDS BK používať zároveň na PCL pre zóny 100+101 a tiež ako elektronickú peňaženku na jednorázové cesty mimo Bratislavy tak ako karty vydané DPB a Slovak Lines (na rozdiel od BMK a karty ZSSK)?
Reakcia na: 810zssk #189043:
To hej ? SlovakLines linka napríklad 108101/4 aj má na transparente správny cieľ Dunajská Lužná žel. len v žiadnom cp vyhľadávači nie sú uvedené a na túto linku robia priamy prejazd z 102414/315 ktorá prichádza z BA na konečnú DL Jánošíková bežne s meškaním 15 minút takže prísť vlakom 4323 o 15:48 aj bez meškania SL je to 15 min čakania a čakať na zmeškaný SL do 16:15-16:20. a samozrejme len v dňoch školského vyučovania Proste toto nie je pre cestujúcich, je to len zbytočné plytvanie peniazmi ☠
Reakcia na: ophis #189045:
A este mi prezrad preco by cestujuci z dediny na trati 112 chcel:
a) ist primestsky autobusom
b) potom prestupit na vlak do Zohora
c) potom prestupit na vlak do Bratislavy
d) potom spravidla este prestupit na MHD

Ked moze
a) ist primestskym autobusom
b) potom prestupit na MHD

Proste su trate kde ten vlak naozaj prilis nema potencial. A trat 112 taka je.
Reakcia na: 810zssk #189043:
Prečo potom ale keď boli vlaky na trati 112 tak sa k nim nerobili návozy? Alebo prečo tak nerobia aj napr. v Rajeckej doline, ale majú tam plnú riť paralelných autobusov s vlakom od Rajca a Raj. Teplíc, namiesto toho aby robili návoz k vlaku, objednali kapacitnejší vlak a kraj by tak prepravil rovnaký počet ľudí za lacnejšie.
Pomaly sa k rozbitým zastávkam pridáva aj Romanova v smere do mesta. Dnes autobusy nejak divne obchádzali ten vjazd do zastávky a zastavovali niektoré, ktorých šoféri to nestihli vytočiť, alebo sa vykašľali na to ďalej od nástupnej hrany.

Včera či predvčerom som sledoval ako si na zastávke AS v smere z mesta počínajú šoféri MHD. Niektorí dôjdu až na koniec zastávky krokom, niektorí zastavia skôr, no moc si nepomôžu. Včera šofér na L208 síce zastavil ešte pred tými dierami (aj tou najväčšou kde vidno celú koľaj), no ako vychádzal zo zastávky tak druhou nápravou tak polovične vzal tú dieru a treťou ju nabral dokonale ? Preto by bolo milé gesto od ŽSR keby upustili od volovín typu znášania koľají z trate do Stupavy, alebo likvidovania koľajiska Filiálky, ktoré nikomu neprekáža, alebo likvidácií iných traťových úsekov podľa idiota Kubáčka, ale radšej zniesli tie koľaje pri nivách, ktoré už na 100% nikdy žiadny vlak nevyužije.
Reakcia na: ophis #189042:
Napriklad v Dunajskej Luznej navoz robi priamo Lajns na objednavku obce. Podobne napr. vacsina spojov z/do Gajar je pripojom k vlakom.
Reakcia na: PetoMHD #189034:
Keby tak každá obec, ktorá má od ruky trochu vlakovú stanicu takto robila, tak by to bolo úplne ideálne. Bohužiaľ SADisti nemajú na robení takýchto návozových spojov k vlakovým absolútne žiadny záujem a naďalej oni určujú dopravnú politiku v krajoch a nie potreby občanov a tiež nejaké rozumné nakladanie s financiami.
Reakcia na: Peon #189040:
Kedze je to linka MHD tak licencie by problem byt nemali 😉

Utajovane je to proste preto ze sa to robi na kolene a nikoho ani nenapadne to poslat na cp.sk 🙂
Reakcia na: PetoMHD #189038:
Prečo sú také utajované? Majú vôbec licencie?
Aktualne:
MsZ prijalo uznesenie aby
a) mesto rokovalo s ministerstvom o moznosti z eurofondov v obdobi 2014-2020 realizovat projekt terminalu integrovanej dopravy Hlavna stanica
b) aby sa v spolupraci s hlavnou architektkou vytipovalo docasne opatrenia na zlepsenie kvality predstanicneho priestoru kym sa tam bude realizovat nejaky projekt
c) aby sa vypracovala pravna analyza moznosti zrusenia zmluvy s Ballom

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.