Isto, ale uznesenie komisie malo byť naformulované tak, že sa má prepracovať projekt, nie tak, že sa nepodporuje zriadenie vyhradeného pruhu. Navyše zazneli aj zavádzajúce informácie o tom, ako polícia musela zasahovať do riadenia križovatky SAV a o tom, že by inak bol nastal kolaps...
vsak ja nehovorim, ze je to relevantna mapa, to bola mapa relevantna na konci 70tych rokov, nez prisli s tou hlupou myslinekou bratislavz pre 1 miliono obyvytelov a nutnosti metra. a tym sa na 30 rokov zastavil rozvoj.
nicmenej k potrebam pol milionovej by prezentovana siet elektriciek s ciastocne mimourovnovzm/podzemnym riesinim bola uplne de luxe ..
a co ked nemas ziadnu moznost odklunu ? ako to riesia na radialach metra ? co vybuduju dalsiu paralernu trasu, ze ak by nieco ? hlupost
je to zufalo neekonomicke a najma v situacii, ked bratislava nema na to, aby dokazala financovat opravy co i len len jednej jedinej trati ..
V tomto sa Uhlera musím zastať, pretože komisia dopravy a informačných systémov (či ako sa presne volá) nezamietol bus pruh na Štefánikovej, ale zlý projekt bus pruhu na Štefánikovej, čo je dosť podstatný rozdiel. Na predchádzajúcej komisii pre verejnú dopravu (čo je poradný orgán primátora a chodí tam aj Uhler) sa dohodlo, že projekt navrhnutý ODP má veľa chýb a nemá byť predkladaný ale prepracovaný. Napriek tomu predložený bol v nezmenenej podobe. Takže dobre, že schválený nebol.
Moze mi niekto vysvetlit na zaklade coho sa DPB vyjadruje k tarife? Cenovym organom je mesto. Objednavatelom je mesto. Dotuje to mesto.
Ked si popri doprave vo verejnom zaujme Belfi zacne objednavat dopravu v Belfiho zaujme a sam si ju bude dotovat, potom bude mat pravo kecat do tarify..
Ak Štefanovičovu ako prídavok, tak by som sa ju snažil nejakým polozázračným ale imho možným spôsobom predĺžiť na Mlynské Nivy (perspektívne v celej ich dĺžke s prepojením na Šafárikovo nám.). Viaceré ulice by časom mohli prijať koľaje (pokiaľ sa neurobí všetko preto, aby to už nebolo možné).
je to ironia osudu, ze spitalska prezila.
so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.
priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.
spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej
situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.
co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.
Tých zbytočných nálepiek je na zastávkach a vo vozoch ešte viac ako za predchádzajúceho vedenia DPB, Vraj ich podnik platí z výnosov z obchodnej činnosti...
Btw, ake opodstatnenie bude mat predajna DPB na ASMN od marca? Nebolo by lepsie dohodnut sa so SL ze by predavali aj jednorazove a turisticke listky (ak to este nerobi tamojsi novinovy stanok) + na predaj PCL zaviedli normalne otvaracky?
Presne tak.. navyse EU nam jednu trat na stanicu zaplati (v ramci tramtrainu), tak si vyberme Stefanovicovu pre nikoho, alebo Stefanikovu centrom mesta a rychlo spajajucu najvacsie sidlisko v krajine?
Samozrejme, ja som za to aby sa prevadzkovali obe trate. Ale ak si vybrat jednu tak urcite Stefanikova.
Cely zivot byvam na vychodnych radialach, mal som tam aj skolu a takmer nikdy som nevyuzival elektricky na dopravu na stanicu.
Čže ? Najprirodzenejšie spojenie, ktoré bolo odstránené na základe toho, že bude nahradené metrom. Súčasné uzatvorené spojenie je pre radiály z východu nevhodné na spojenie s hlst, pretože sa vždy oplatí prestúpiť na račku/trnavskom na t/busy. Trať na Štefánikovej je vynikajúca a žiadne porovnateľné predĺženie existujúcich radiál imho preukázateľne neprinesie do električiek väčšie množstvo cestujúcich.
Nemusime ist pod zem, je jasne dokazane ze elektricka sa tam zmesti. Ktore trate su prioritnejsie? Petrzalka nie je na ukor tohto a ostatne maju minimalne podobny ak nie nizsi vyznam ako tot.
Myslím si, že mesto by malo riešiť prioritnejšie trate ako trať, ktorá v svojom čase bola dôležitá, ale dnes okrem spojenia Hodžka so stanicou nič rapídne nerieši.
Napríklad by miesto x + 100 projektov malo mesto riešiť katastrofálny stav už jestvujúcich tratí. Súčasný stav je, ako keby bezdomovec rozmýšľal, či si kúpi do BMW X6 dvojzónovú klimatizáciu alebo integrované mp3 rádio s navi.
V tomto kontexte je trať po Štefánikovej šoto. A nie, nikoho známeho tam nemám. Bol by som rád, keby tá ulica patrila električkám. Ale musíme ísť naspäť na zem.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
aquila
so subeznou tratou na obchodnej a na spitalskej sa neratalo ani v elektrickovych planoch pred metrom.
priecna os sa vymyslela, lebo sa neplanovalo stavat trat na sancovej a ani na stefanikovej.
spitalska sa mala zrusit a v pokracovani mal byt skoro celu CMO pod zemou a na radialach by elektricka bola ako teraz
plus mala ist trat po dostojevskeho/karadzicke/legionarskej
http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=7019
situacia momentalne je kusok ina a tvrdit ako tram stefanikova, ze sa zachovaju obe trate je hlupost a to este k tomu velmi kontraproduktivna. bud jedna, alebo druha, ale nie obe naraz.
co sa tyka riesenia, na projekte IPR je jedina dobra vec a to mimourovnove riesenie sancovej, to keby sa zachovalo pre trat na stefanikovej tak OK, ale inak je trat po stefanovicovej lepsia. aj co sa obsluhy institucii tyka.