No to by som až tak netvrdil. Zachar odstránil alkohol u vodičov, on zaviedol že kto nafúka má výpoveď. On sprísnil aj ďalšie podmienky ohľadom prac. disciplíny, preto mal aj viac krát obdobia že bolo dosť služieb nevypravených (Záhradník potom zabezpečil plný stav vodičov hlavne na základe motivačných stabilizačných a neviem akých príspevkov...) Vtedy sme ešte netušili že príde také vedenie, ktoré niektorým vodičom neprizná prémie za mesiac vôbec. ? A ostatným ich poškrtá tak, že každá prevádzka iba na nepriznaných prémiach ušetrí desaťtisíce eur..
Ďalej Zachar zaviedol od 1989 prvé uniformy. OK boli to letné polokošele možno nechutnej bledomodrej farby a z umelej bavlny, na ktorú boli pre istotu všetci vodiči alergickí, ale už tu bola nejaká štábna kultúra a nie roztrhané spotené tielka v lete..
Za Zachara sa spravilo nové linkovanie v Petržalke k 5.9.2005, aj keď to má bohatú históriu že čo tomu predchádzalo...
Zachar tým že bol dopravák si uvedomoval význam takých oddelení DPB ako je dispečing, dopravné plánovanie a pod., ktoré nemuseli dokazovať, že čo majú v náplni práce a prečo sú pre mhd potrební... občas sa ich vedel aj zastať. Za Zachara bola dohodnutá prvá oficiálna a podľa mňa relatívne úspešná spolupráca imhd a DPB.
Za Zachara sa začala plynofikácia vozidiel vo väčšom meradle - čo je podľa mňa ako myšlienka dobré, diverzifikovať pohony autobusov.. už tá realizácia a prevádzka mali ďaleko od efektívnosti a rentabilnosti, ale to je už o inom...
Za Zachara sa postavili trolejbusové trate na Kramáre (NÚSCH, NOÚ a na Dlhé Diely a nakúpili sa 25Tr (s opciou na 6 ďalších!).. aj keď ok Tbus trať na DD a 25 Tr sú kontroverzná téma dajme tomu.. ?
A nebolo by lepšie keby ste sa zhodli a povedali, že každý bol hlúpy alebo bezcharakterná sviňa v istom smere po svojom?
Zachar je taká podniková kolobežka. Ten bol v DP, na železnici a aj na magoriáte otravovala vzduch, proste po protekcií toho blba vždy niekam šupli.
Belfi a Záhradník verní tradícií pokračujú v drzých lžiach ako obhájiť tendre, ktoré majú k férovosti tak blízko ako ja k S499.1023 ? (neber to osobne ale je to tak, nemáme sa ani trochu radi).
Vidis, na Klucku som zabudol Ja som ho nezazil, ale pohladom na to co je z tej doby zname sa zda ze naozaj on by mohol mat ten titul najlepsieho GR od revolucie... fantasticke bolo tiez jeho posobenie v BID.
On bol generálny riaditeľ (a neskôr zároveň aj predseda predstavenstva) v rokoch 1998-2006. Už ani za jeho éry to nebol ten DPB, čo za generálneho pred ním (P. Klučka). Ale po ňom to bolo s každým vedením stále už len horšie a horšie...
delfi je preto akoze najlepsi, lebo zatial najmenej stihol zhumplovat MHD, ale tie jeho tendre len tak ficia.. korupcia, uplatky, vydieranie ..
bohuzial tak ako na magoriate sedeli hlupaci a korupcnici, to iste si nanominovali do podnikov, cize to je len obraz toho co sa deje s bratislavou od revolucie.
bratislava bola v roku 1990 bohate mesto, ale aj tak ho stihli rozkradnut
Ja si pamatam koniec Zachara... a viem o jeho vsetkych nevyhodach, preto som moj prispevok formuloval tak ako som formuloval. Kazdopadne, z tej trojice to este fungovalo ako-tak najlepsie.
Tvrdit ze Belfi je najlepsi GR od revolucie... nuz, neberiem ti to, ale...
Po revolucii DP este nemal lepsieho GR ako je Belfi. To, ze po Zahradnikovom bacovani ten podnik stale funguje, je maly zazrak.
Zachar bola jedna hroza, ale to si snad ani nemozes pamatat ?
Inak ono by nebolo zlé, keby sa hlavne v lete vypravovali historické (tým myslím historickejšie ako T3) vozidlá normálne na linky... bolo by to také milé spestrenie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk
Tvrdit ze Belfi je najlepsi GR od revolucie... nuz, neberiem ti to, ale...