Ja vyjadrím svoj názor na tendre, ktoré teraz prebiehajú. Podľa mňa sú zlé. Ani jeden tender nie je na dobrej úrovni:
1. Trolejbusy: DP má len 6 kĺbových trolejbusov s pomocným pohonom, pričom na linke 33, kde oni výlučne jazdia je poradí 5. Čiže DP tu nemá prakticky žiadnu rezervu. Napriek tomu vyhlási tender na klasické kĺbové trolejbusy a na pomocný pohon len krátke trolejbusy. Už mieni vari sem dávať krátke trolejbusy? Už vedeniu DP nestačí, že kvalita cestovanie sa v prípade cestovanie autobusmi znížila (v prípade cestujúcich z vozovne Jurajov dvor, keď bol úplne ignorovaný fakt, že kĺbové autobusy na CNG pohon sú na horšej úrovni ako na naftový pohon a že nebude ani potom platiť- jeden typ autobusu v jednej vozovni (kĺbové SORKY ostali naďalej v Petržalke a krátke SORKY sa dali nielen do Trnávky, ale aj do JD-), už aj cestovanie trolejbusmi chce zhoršiť, ak ku kĺbovým trolejbusom s pomocným pohonom chce dať ako rezervu krátke? Alebo zase mieni doťahovať tam klasické trolejbusy? Zbohom zdravý rozum.
2. Električky: Za úplnú blbosť na n-tú považujem nákup obojsmerných trolejbusov. Momentálne sú nepoužiteľné (žiadna trať pre ne nieje) a aj keď sa vytvorí trať povedzme do Petržalky, aj to bude málo? Prečo? Obojsmerné električky by znamenali, že po tej istej koľaji, ktorou išla by išla aj naspäť. To by prakticky znamenalo, že na trať medzi Petržalkou a Šafárikovým námestím by bolo treba len jedno poradie, a to by bolo hádam málo. V súčasnej dobe na ŠN je len jedna koľaj, musela by sa spraviť aj druhá a navyše električky z Karlovky, Dúbravky a z Nám. Ľudovíta Štúra, by museli stáť v dodatočnej vzdialenosti, aby sa obojsmerná električka mohla presunúť na druhú koľaj,
3. Kedysi sa pripravil tender na 240 kĺbových autobusov. Ten bol zrušený, lebo nebol konkretizovaný početa autobusov na naftu a CNG a mal byť nahradený 3 menšími. Minulé vedenie urobilo 2: tender na najdlhšie autobusy (z tohto tendra tu jazdia Mercedesy) a na kĺbové naftové autobusy (z neho tu jazdia kĺbové autobusy SOR) a tretí nevyhlásilo, lebo neboli peniaze. Terajšie vedenie DP nielenže tender na nízkopodlažné kĺbové CNG autobusy nevyhlásilo, ale vozovni JD zobralo aj tie nízkopodlažné vozidlá, ktoré mali byť asi ako náhrada za neuskutočnený tender, a aj teraz dostali prednosť tendre na trolejbusy a električky. Zbohom zdravý rozum.
1. Trolejbusy: DP má len 6 kĺbových trolejbusov s pomocným pohonom, pričom na linke 33, kde oni výlučne jazdia je poradí 5. Čiže DP tu nemá prakticky žiadnu rezervu. Napriek tomu vyhlási tender na klasické kĺbové trolejbusy a na pomocný pohon len krátke trolejbusy. Už mieni vari sem dávať krátke trolejbusy? Už vedeniu DP nestačí, že kvalita cestovanie sa v prípade cestovanie autobusmi znížila (v prípade cestujúcich z vozovne Jurajov dvor, keď bol úplne ignorovaný fakt, že kĺbové autobusy na CNG pohon sú na horšej úrovni ako na naftový pohon a že nebude ani potom platiť- jeden typ autobusu v jednej vozovni (kĺbové SORKY ostali naďalej v Petržalke a krátke SORKY sa dali nielen do Trnávky, ale aj do JD-), už aj cestovanie trolejbusmi chce zhoršiť, ak ku kĺbovým trolejbusom s pomocným pohonom chce dať ako rezervu krátke? Alebo zase mieni doťahovať tam klasické trolejbusy? Zbohom zdravý rozum.
2. Električky: Za úplnú blbosť na n-tú považujem nákup obojsmerných trolejbusov. Momentálne sú nepoužiteľné (žiadna trať pre ne nieje) a aj keď sa vytvorí trať povedzme do Petržalky, aj to bude málo? Prečo? Obojsmerné električky by znamenali, že po tej istej koľaji, ktorou išla by išla aj naspäť. To by prakticky znamenalo, že na trať medzi Petržalkou a Šafárikovým námestím by bolo treba len jedno poradie, a to by bolo hádam málo. V súčasnej dobe na ŠN je len jedna koľaj, musela by sa spraviť aj druhá a navyše električky z Karlovky, Dúbravky a z Nám. Ľudovíta Štúra, by museli stáť v dodatočnej vzdialenosti, aby sa obojsmerná električka mohla presunúť na druhú koľaj,
3. Kedysi sa pripravil tender na 240 kĺbových autobusov. Ten bol zrušený, lebo nebol konkretizovaný početa autobusov na naftu a CNG a mal byť nahradený 3 menšími. Minulé vedenie urobilo 2: tender na najdlhšie autobusy (z tohto tendra tu jazdia Mercedesy) a na kĺbové naftové autobusy (z neho tu jazdia kĺbové autobusy SOR) a tretí nevyhlásilo, lebo neboli peniaze. Terajšie vedenie DP nielenže tender na nízkopodlažné kĺbové CNG autobusy nevyhlásilo, ale vozovni JD zobralo aj tie nízkopodlažné vozidlá, ktoré mali byť asi ako náhrada za neuskutočnený tender, a aj teraz dostali prednosť tendre na trolejbusy a električky. Zbohom zdravý rozum.
fanatikmhd
Od kedy sa DPB postaral o nezachadzanie l.78 na Muchovo námestie, nefungujuci stary most sa zas postaral magistrat, a Billa si zabarikadovala zavoramy svoje giga parkovisko, uz pol roka ja nemam kde zaparkovat. Len v nasej bytovke je 192 bytov, parkovacich miest 52. A to neratam ze tu parkuje kde kdo navyse, plus kazdy ma ASPON 1 auto, a gratis tu mame asi zo 10 dodavok od firiem co si myslia ze sme velkosklad. MHD mam v pesej dostupnosti min. 250m (pre neviem koho tu z imhd staleho prispievaca posunutie zastavky o 25m cim by sa dochadzka predlzila zo 80 na 105m je NEUNOSNA v MHD, a musia na inkriminovanom useku byt zo 3 zastavky), a aj tak slapeme na MHD.... Tu napriklad prevlada nazor, pokial mas miesto na parkovanie, najblizsi mesiac jazdis MHD Taku sancu uz mat nebudes.
A comu dakujeme za ten stav? Mila TatraBanka, dakujeme, ze si natolko ***ALA na to, ze budes mat 3000 zamestnancov, ze si im postavila 40 parkovacich miest pod budovou, pricom cez den totalne zapratavaju cele sidlisko, spolu s billou, ktorej to uberalo na cezpolnych zakaznikoch, pricom ona si ohradila parkovisko a my sa mozeme aj poj----bat.....
Status ze len na vedlajsej ulici je preto pre mna zabavny, ked ja musim parkovat na vzdialenost aspon 2 zastavok (Muchovo namestie - Vavilovova - Farskeho) MHD